Wat is beter: Voodoo of Viper?

vbimport

Welke 3dfx kaart is beter. En om welke nummer gaat dat dan ( voodoo 3. viper 770 ultra )

ik wil niet moeilijk doen of zo maar jij gaat dus een nieuwe video kaart kopen vermoed ik?Dan zou ik gewoon een supergoedkope Riva TNT 2 32MB kopen die kosten nog 3000 frank dat is echt zeer weinig en die blaast de voodoo 3 nog weg ook.

Ik hou van mijn voodoo3 3000, nooit problemen mee gehad. Op het isonews forum lees ik vaak dat mensen problemen hebben met hun tnt2 en geforce met nieuwe spellen.

Gegroet

TNT2 rruulleez voodoo-series suck

[This message has been edited by MaFd0n (edited 29 May 2000).]

ff voor de dudelijkheid:

Ik heb al twee jaar een ViperV550 met de TnT chip, en ik zweer je: ik heb nog nooit een spel gehad dat het nie dee. Echt waar…

Dus dat lijkt me duidelijk. En hij is nog snel ook, snel genoeg voor de spellen van tegewoordig.

sccs! masterBURNER

Ik heb een P3 500 128 ram en een riva TNT 2 en ik heb ook geen enkel spel dat er niet op draait en een voodoo3 kost het dubbele of zelfs meer dan het dubbele dan een riva tnt2 en het is bewezen dat een tnt2 sneller is dan een voodoo3
dit mag toch he!!!:

[This message has been edited by pokemon (edited 29 May 2000).]

heb een voodoo3000 heb nog NOOIT geen problemen mee gehad, ken mensen die TNT2 hebben gekocht, en ze hebben niks dan miserie . wacht gewoon tot voodoo5 uitkomt, die blaast gewoon tnt2 en geforce weg.

Bedankt voor de reply’s. Maar zou de viper 770 goed zijn? Voodoo 3 is waarschijnlijk wel goed dus.

Wacht zoals Nick_BE al zei op die nieuwe Voodoo dat is me een raceplankje. TNT2 is ook zeker nix mis mee

Nog een Viper 770 Ultra kopen?
Heb er zelf een, maar wil GeForce GTS…

Mail maar een bod door, hij is vorige week 1 jaar geworden.

Ave…
PGN/iNERTiA

O, misschien mag dit niet hier, sorry dan.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Nick_BE:
[b]heb een voodoo3000 heb nog NOOIT geen problemen mee gehad, ken mensen die TNT2 hebben gekocht, en ze hebben niks dan miserie . wacht gewoon tot voodoo5 uitkomt, die blaast gewoon tnt2 en geforce weg.

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik weet niet maar de voodoo 5 blaast de Geforce niet weg!
Nu is de Geforce 64 DDR uit en die is al bijna even goed als de voodoo 5 want dat is DDR Mb RAM! en binnenkort komt er net zoals de voodoo5 de Geforce 128 DDR uit

ehm… Pokemon, de Voodoo 5 6000 blaast alles op de bestaande markt weg, ik bedoel een fillrate van 1466 Miljoen Pixels per seconde is ongeloofelijk, maar ja, hij kost een paar centen…

Ave…
PGN/iNERTiA

ja de voodoo5 is gewoon tha BOMB
maar ze kost ff 27 000 frank !
en de Geforce 128 (evenveel MB als de voodoo5) zal zeker evengoed worden!

Wacht tot de voodoo 5 uitkomt en de GeForce 2 en kijk naar de test resultaten en begin dan pas te zijken, verder: als die uitgekomen zijn stort heel die prijzen markt in elkaar en heb je een GeForce Pro voor +/- 300 balle.

O ja je mag m’n vipper 770 ultra wel kopen voor 300 piek.

The MAzTER

<< Zo pokejong ehh. mon ben je uitgespeeld met je kaartjes dat je eindelijk normaal kan doen??? ThanX, The MAzTER Likes That >>

O shit bijna vergeten Vipper 770 II heb je ook al en aan de tnt2 is bijna niet meer aan te komen.

Heb nu een matrox g400,

PERFECT, kan je makkelijk een tweede monitor aanschakelen en je dvd, vcd, divx ect, bekijken op je tv. Gewoon super.

http://go.to/f1game

Ach het zal eens niet… natuurlijk moet iedereen weer vermelden welke kaart ie heeft en meteen erbij zeggen hoe goed die wel niet is… Ik denk dat de persoon die deze vraag meer De WAAROM wou horen… Het is leuk om een voodoo erbij te hebben als 2de betere openGL
dacht ik zo… En voor dat iedereen me gaat uitschelden. niks persoonlijks hoor. maar het gaat op deze site wel elke keer zo… athlon vs intel?? Wie kent die topic niet.

viper

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by DuKe_DtRo:
Ach het zal eens niet… natuurlijk moet iedereen weer vermelden welke kaart ie heeft en meteen erbij zeggen hoe goed die wel niet is… Ik denk dat de persoon die deze vraag meer De WAAROM wou horen… Het is leuk om een voodoo erbij te hebben als 2de betere openGL
dacht ik zo… En voor dat iedereen me gaat uitschelden. niks persoonlijks hoor. maar het gaat op deze site wel elke keer zo… athlon vs intel?? Wie kent die topic niet.
<HR></BLOCKQUOTE>

euh voor wie stem jij
mijn keuze ken je wel al zeker?

Naar mijn mening kan je beter een andere tnt2 kopen dan een viper770. De 770 is toch wel een van de langzaamste.
Kijk bijvoorbeeld naar een Guillemont Maxi xentor.
Maar je kan ook nog even wachten op de GeForce2. Dan zullen de prijzen van de huidige GeForce kaarten dalen en wordt dat zeer interessant.
De drivers van de Creative Annihilator zijn tegenwoordig stukken beter en elk spel wat ik heb geprobeerd doet het er prima mee.

Misschien iets om in overweging te nemen…

Djewst

jongens jongens toch…
maak je niet zo druk.

Voodoo3 en TNT2-based kaarten zijn allebei prachtig in hun eigen opzicht.
De kwaliteit van de beelden is met de TNT2 beter. Hij ondersteunt 32bits rendering en texturemaps tot 2048x2048 (if i’m right).
De voodoo3 heeft dit allemaal niet maar is vooral bedoeld voor low-res (640x480) games.
Ik heb een voodoo3 1000 overclocked naar 166Mhz ( = gelijk aan voodoo3 3000 alleen met 8mb) en quake3 draait op 65fps.

Ik heb gekozen voor de voodoo omdat ie 140 piek was. De tnt2’s waren toen 400-500 gulden.

O ja, voodoo’s kunnen een veeel hogere AGP bus aan dan de TNT2’s.