Wat is beter ADSL of kabel?

vbimport

128K langzamer dan de kabel? Dacht het niet!
OK, als je iedereen die op Chello zit gaat vermoorden dan haal je dat misschien. Maar over het algemeen? Nooit! Chello is momenteel lekker aan het dichtslibben. En de service is nog even slecht als voorheen. (Mevrouw, de DNS server ligt eruit.
Wat zegt u meneer?
Uw DNS server werkt niet.
WMS zegt u?
Nee, DNS!!
Aha, ineteressant. Maar wat is dat?
Eh, kunt u mij niet doorverbinden met iemand die verstand heeft van dat soort dingen?
Nee meneer daar beginnen we niet aan.
Maar ik zal gelijk doorfaxen naar de technische dienst dat de TMF server niet werkt.
Dat is goed mevrouw, doet u dat maar, dan kunnen zij ook nog even lachen.)

lol

nah het hangt grootendeels nog af van waar je woont en wat je wilt gaan doen

wil je de speed en er voor betalen ga voor adsl, kabel zal trager worden met de tijd zolang ze niet bijkopen, en dan heet adsl een voordeel, wil je daarintegen gewoon van de telefoontikken af en tegen ietsje rapper surfen , neem kabel, niet die shit ISP dan wel die ik zo hoor vna 5kb/s maar ietsje beter, mot je wel na zoeken dan, meestal is abo goedkoper en is snelheid ook nog goed

BE is in mij ogen beter nu nog hierin dan ADSL en kabel hebben nu nog allebei zelfde speed en de ene week is de ene een paar kb/s rapper dan de andere

Hallo mensen, ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben hoor… Ik zit nog steeds op het “oude” A2000 netwerk in Amsterdam. Tegenwoordig heet dit Chello. Ik haal ongeacht de tijd van de dag 200Kilobyte downstream en 32kilobyte upstream. Er is een tijdje een beetje rumoer geweest rond FuckUPC want toen kon je je upstream opvoeren tot 200K/s!
Ik blijf lekker bij kabel en laat UPC maar lekker de upstream verhogen dan draait m’n server een stuk soepeler…

Mazzel!

ADSL = begrensd en duur
Kabel = is veel hoger begrensd en goedko(o)(per)
Keuze lijkt me nu simpel: Kabel
Greetz…

ADSL is sneller maar ook duurder

KABEL !!

niet vergeten trouwens dat over een tijdje (hier in zeeland er concurrentie gaat komen) niet dat ik ontevreden ben over zekatel… hehe als ik zo de verhalen hoor van de randstad… Maar. concurrentie is goed voor de consument he!

ADSL heb je zo terugverdient omdat je www.adframe.nl erop kan gebruiken, dat kan niet met kabel.

ADSL www.adslprovider.net
lekker veel info over adsl

Ik heb altijd op mijn ouders zitten zeuren dat ik het helemaal niet leuk vind hier in Friesland, maar qua internet (chello) heb ik niet veel te klagen (waarschijnlijk ben ik ,en de koe van de buurman de enige met kabel internet hier) ik pak geregeld overdag behoorlijke snelheden.Dus voor mij is het nog steeds kabel