Wat iedereen dicht naast zijn telefoon moet hebben

Dit

Het onderdeel [recente ontwikkelingen](http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscript.html#recente ontwikkelingen) is echt super :bigsmile:

gieren, dit is echt wel fantastisch

en nu hopen dat ik sffs opgebeld wordt…

:smiley: :smiley: :smiley:

Ik heb nu een kwartiertje op die site rondgesurft ; Hij is echt wel humor. Veel van zijn onderzoeken en dingen slaan absoluut helemaal nergens op , maar raken toch ergens een kern van waarheden. Heel amusant vaag :slight_smile:

Wel, die zou ik echt eens graag uitproberen, haha. :smiley:

die ben ik al vaker tegengekomen, maar nu heb ik m ook echt uitgeprint zodat ikm de volgende keer als ik gebeld word `m kan gebruiken… :slight_smile:

Handig!! :cool:

mijn broer werkt bij zon bedrijf. Hij zegt tegen ons: zeg gewoon " geen interesse". dan is het goed.

of, “ik spreek niet zo goed nederlands” (als je door "Ben wordt gebeld. is dat een aanvaardbare smoes…)

hehe, deze is wel cool :smiley:

Jawel… ik had net de eerste te pakken…! Toch ik heb het op mijn eigen manier opgelost…

Paar vragen beantwoord… daarna bleef ik lang stil en kwam vervolgens uit de hoek met “OH! u wilt mij wat verkopen!, maar ik heb helemaal geen geld, immers… ik sta onder curatelen…”

werkt ook prima

Schitterend… :slight_smile:

geweldig dit…
dit is echt wel ter gebruiken :smiley:

Ik probeer altijd zo snel mogelijk te bepalen waarvoor ze bellen (naam bedrijf is meestal wel voldoende) en zeg dan meteen dat ik geen belangstelling heb voor hun verzekering/hypotheek/pensioen/spaarvorm/etc. Werkt altijd prima.