Wat heeft de sint jou gegeven?

He,

Alvast ff vooruitlopend op vanavond ben ik wel benieuwd hoe lief jullie allemaal zijn geweest en wat de sint jullie allemaal heeft gegeven?

Grtz

Ik probeer het hele jaar zo stout mogelijk te zijn, in de hoop dat de Sint mij meeneemt naar Spanje…maar tot op heden is dat nog nooit gelukt…

Tot nu toe heeft de sint alleen maar mogen trakteren :stuck_out_tongue:

Originally posted by Smart@$$
Ik probeer het hele jaar zo stout mogelijk te zijn, in de hoop dat de Sint mij meeneemt naar Spanje…maar tot op heden is dat nog nooit gelukt…

:bigsmile: Beter uw best doen om stout te zijn… :bigsmile:

Nog niets want echte mensen vieren de sint op zijn verjaardag, 6 december dus :slight_smile:

Me rijbewijs !

vanavond bij mijn oma…
ben benieuwd wat die beste sint heeft gebracht :smiley:

Originally posted by eMiNeM
Me rijbewijs !

Proficiat!

He,

Originally posted by eMiNeM
Me rijbewijs !

Gefeliciteerd! Tegenwoordig is het waarschijnlijk een stuk moeilijker om je rijbewijs te halen dan 10 jaar geleden.

Grtz

Een verkoudheid :frowning: :a :frowning:

Originally posted by Mr. Belvedere

Dat krijg je ervan als je te intiem wordt met ouwe kerels.:smiley:

Originally posted by iammadaboutwarez

whoahahahahahaha

ROTFLMAO, hahahahaha. You get what you deserve :slight_smile:

2 onstoken kiezen eruit getrokken

Originally posted by Mr. Belvedere

hey cool, dat wil ik ook !

Chocolade letter en 45 euro bonus…toch weer pluspunten voor mijn werkgever :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Proficiat! [/B]

Bedankt!

Originally posted by Destroyer
[B]He,

Gefeliciteerd! Tegenwoordig is het waarschijnlijk een stuk moeilijker om je rijbewijs te halen dan 10 jaar geleden.

Grtz [/B]

Je moet gewoon goed uit je doppen kijken, anticiperen, autorijden en ja hopen dat alles goed gaat :wink:
Het was niet mega druk, maar ik mocht wel lekker in Utrecht afrijden :wink: leuke zijstraatjes enzo en van die grote verkeerspleinen. Maar goed, heb hem gehaald en scheeld me bakken met geld! Ben er best wel happy mee. T’is alleen wel een kinderrijbewijs. Andere voorkant, maar voor de rest niet veel verschil.

Heb er alleen geen folder over mee gekregen over hoe dat nu zit met dat puntensysteem… misschien ffe kijken op www.rijbewijs.nl :smiley:

grtz,

okee, krijg je dit jaar geen kerstknuffel :bigsmile:

Ff updaten… ik heb van de Sint een geweldige avondmaaltijd met alles erop en eraan gekregen :slight_smile:

weer vele leuke muziekjes van het usenet, maar verder niet echt veel.
Zal wel weer niet lief genoeg geweest zijn