Wat hebben we zoal gedaan vandaag

vbimport

gewoon niet veel, lekker rustig gehad
is ook wel eens lekker.

ik haat zinloze topics gelijk deze
niks grappigs niks zinnigs
gewoon NIKS

Niet zo negatief hé carlo.

Ik heb vandaag gecourmet met de hele familie en dat was wel leuk. Ik was alleen wel blij toen ik weer achter mijn bakkie kon zitten :stuck_out_tongue:

jah wij hebben ook zoiets gegeten. Plaatgrillen noemen wij het. lijkt erop. Alleen dan met alleen maar vleesch :slight_smile:
verder heb ik de hele tijd Rogue Spear gespeeld. Wel oud, maar het blijft fun op het inet.
En daarvoor had ik geslapen…

Ik heb vandaag niks anders gedaan dan geblokt, mijn puppies verzord. Erg saaie dag dus…

ik ben dus niet de enige die zich verveelt…
Ik heb vandaag ehm… de kat geaaid!

helemaal niets eindelijk! Vakantie roelt! :slight_smile:

Bijna de hele dag op het irc kanaal van cdfreaks gezet :slight_smile:

had een meeting :D:D:D:D

geen reet uitgevoerd vandaag: beetje zitten… beetje eten… beetje internetten… beetje films kijken… en zometeen maar weer beetje slapen…

euh rond 2 uur opgestaan, gegeten, mn bracket hd volgegooid, samen met mn vriendin naar ons thuis gereden, onderweg ff bij een tanstation wat voedsel ingeslagen, verder naar huis gereden,weer gegeten, baantje op belgie 1 gekeken, een hele zooi cdz gefikt waar ik nog steeds mee bezig ben en dalijk ga ik pitten want moet weer vroeg op voor pinkpop morgen :slight_smile: :slight_smile:

uitgeslapen en motorracen gekeken en voor de rest een beetje film kijken en computeren

gestudeerd voor de examens, op irc zitten zoals altijd, Half Life: Blue Shift bijna uitgespeeld, film gekeken en nu nog wat op cdf forum zitten :slight_smile:

En ik ben naar Pinkpop geweest :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
En ik ben naar Pinkpop geweest :slight_smile:

waneer komt het volgende verslag :slight_smile:

Originally posted by bmad
[B]

waneer komt het volgende verslag :slight_smile: [/B]

dat staat er al :slight_smile:

ik ben wezen barbequen bij mijn opa en oma de hele familie was er ongeveer 20 man iedereen biuj elkaar

beetje zinloos idd maar heb die zondag een verjaardag overdag gehad en 's avonds ben ik naar Awakenings geweest wat alles weer goed maakte! Denk dat dit het beste feest was ooit voor mij!!! :stuck_out_tongue:

En vandaag heb ik gewerkt :frowning: