Wat hebben julie allemaal gedaan in de vakantie

vbimport

eum ik zal maar beginnen zeker…

eigenlijk niks, 2 maand op mijn pc gezeten (figuurlijk dan :p)

irc, gechat , dingen gedownd enzo :slight_smile:

2 weken vakantie dus 2 weken uit me neus zitten eten.
Iedergeval flink verdiept in cdfreaks en andere pc/burn/dwnl fun.
en zwaar verslaafd geworden aan cdfreaks, kan geen dag zonder
:stuck_out_tongue:

Groet

The Observer <----- tuurlijk ook veel gedaan :wink:

welke vakantie? :frowning:

Originally posted by -=HeadLesS=-
welke vakantie? :frowning:

Je hebt al vakantie het hele jaar door en dan klaagt ie nog. Je gaat toch niet beweren dat je moet werken :slight_smile:

Ik ga vrijdagochtend pas op vakantie! 2 weekjes Griekenland, heerlijk!! :cool:
Was al wel midweekje naar Parijs/Disney geweest btw!

Originally posted by Wookie

Alé nog een thread erby dus of niet. Goed verlof gewenst, het is ginder snikheet naar 't schijnt

Originally posted by RaSta
[B]

Je hebt al vakantie het hele jaar door en dan klaagt ie nog. Je gaat toch niet beweren dat je moet werken :slight_smile: [/B]

sja voor de 1 is vakantie vieren in het buitenland voor de andere 8r zen supersnelle verbindingkie op het werk lekkaaa downe :stuck_out_tongue:

sja afentoe moet er toch echt gewerkt worden…hoe raar het ook klinkt :wink:

ps. waarschijnlijk in september nog wel ff naar een warm en relaxed landje…kreta lijkt me ook wel fun misschien :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

sja mista mona heeft gewoon 8 weken (was het toch) vakantie! :stuck_out_tongue: tssssk

ik heb de hele vakantie me uit de naad gewerkt voor een vakantie met mijn vriendin naar euro disney maar goed net geboekt en betaald en ja hoor ik weet het niet meer voel niks meer voor je UIT en ja hoor ik mooi reisje hier liggen nou ik ga mooi wel heen niet meer met haar zie wel wie ik mee neem nog mensen intresse in midweek disneyland :slight_smile: geintje

ik heb in totaal drie maand vakantie, twee derde dus gepasseerd en nog geen minuut op mijn gat gezeten. veel gedaan dus.

momenteel ben ik mijn voet aan’t wakker maken, ie slaapt

irc
fora
stuff downen
zwemmen
ruzie gemaakt in zwitserland
enz.

Originally posted by The Amazing Duke
irc
fora
stuff downen
zwemmen
ruzie gemaakt in zwitserland
enz.

Normale vakantie voor jou dus! :wink:

gezweet, gezwommen, verbrand, geracet, geërgerd dat ik weer naar school moest:(, achter me (gloednieuwe) PC gezeten:p, en nog vanalles.

Eerste twee weken rondgetoerd in Italie , Toren van Pisa schuiner geschopt , Paus proberen te vermoorden maar hij was niet thuis , Het colloseum vereeuwigd , wat eigenlijk niet hoeft want het kreng is al 2000 jaar oud.

De laatste twee weken beetje gecomputered , rondje sociaal in de familie gedaan (even mijn kop laten zien als bewijs dat ik ook nog leef) , paar spellen uitgespeeld , veel geslapen , heel veel geslapen.

Geslapen, gewerkt, pc gezeten, geslapen, nog gewerkt, nog pc gezeten, buiten gaan, terug slapen, werken, buiten, slapen :slight_smile:

hoe monotoon :wink:

school is nog erger :wink:

opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen, opstaan, school, huiswerk, slapen… (en nu moet het wel al herfstvakantie zijn ongeveer ;))