Wat ging King Dingeling uiteindelijk kopen op de HCC Beurs

Ik weet het nog steeeds niet :slight_smile:

Ik denk dat ie een meeloper is en een P4 gaat halen. Hehe! :stuck_out_tongue:

Ik zal nog niks verklappen, maar ik weet lekker al wat het geworden is. :smiley:

ik kan het ook weten geloof ik… maar ik weet het eigenlijk niet meer…

Hij houdt z’n centen in z’n zak en gaat lekker bij Mr. B. vlaaitjes eten :wink: :wink:

Stem Soezepoes !

Paarse dildo!!!

Tja ik heb hem vandaag nog gezien en gesproken, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het niet weet. Niet gevraagd of gewoon vergeten, zelf dat weet ik niet.

Tja, ben een beetje gaar :slight_smile:

Ja het is toch een…P4 geworden!!! :frowning:
Ik wilde een XP maar qua OC mogelijkheden ben ik voorde P4 gegaan.

Zoals Dee-ehn zei…Intel for the masses and AMD for the classes. Ben ik toch voor de Masses gegaan. :wink:

Originally posted by King Dingeling
[B]Ja het is toch een…P4 geworden!!! :frowning:
Ik wilde een XP maar qua OC mogelijkheden ben ik voorde P4 gegaan.

Zoals Dee-ehn zei…Intel for the masses and AMD for the classes. Ben ik toch voor de Masses gegaan. :wink: [/B]

Euh ja je quote klopt niet helemaal, maar in dit geval kan die er prima mee door :smiley:

Ennuh… hoever heb je P4 gekregen?

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Euh ja je quote klopt niet helemaal, maar in dit geval kan die er prima mee door :smiley:

Ennuh… hoever heb je P4 gekregen? [/B]
Eeuh ja je moet het een beetje manupileren. :wink:

Ik heb gisteren mijn Termaltake kast besteld want die hadden ze niet meer op de beurs. Gelijk maar een met een window. Ook heb ik een watercoolings kitje gekocht. Die gaat dan natuurlijk in de kast. Dus zodra ik de kast binnen heb zal ik alles moeten inbouwen. Dan zal je me nieuwe sig wel weer zien. Ik hou je op de hoogte. Misschien een paar pics van het inbouwen post ik dan wel ff.

K|ng D|ngel|ng heeft ook ff staan te kwijlen bij de Prometea kast van de OC-shop. (Een P2.8@3.6 met een vaporator op -26 graadjes, de video kaart en chipset werden gekoeld door water). KD heeft ook een P2.8 gebuyed;)…