Wat gaaf. wat ik nou tegenkwam

Hier op het werk :slight_smile:

Een doos van een BenQ DW1620 DVD +/- Dual Layer Writer. Met daarop het Cdfreaks.com Editors choice logootje geplakt :smiley: :bow: :bow: :bow:

Zal morgen even een Pica posten :smiley:

Wat is marketing toch leuk he :o

En er komt als het goed is nog een doos met ons logo, ik wist eigenlijk niet dat deze op de Europese markt zou komen, van de andere weet ik dat ook niet zeker. Maar ik hoop dat meer fabrikanten gaan volgen…

Een foto zou zeker mooi zijn ja! We zouden ook nog een doos krijgen, ooit…

Met of zonder inhoud?

Ik wil wel een keer een doos opsturen hoor

dozen zat over

Vertel eens, welke is die andere?

Het is een beetje flauw misschien, maar ik kan dat echt niet zeggen. We krijgen er overigens niet voor betaald, de bedrijven hebben ons gevraagd of ze het mogen gebruiken en wij zien het als goede PR!

waar is dat plaatje nou ??? ik wil het wel eens zien :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

beetje druk op het moment dus nog geen tijd gehad voor een pic.

beetje druk op het moment

Je slaapt dus veel?? :wink:

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar het logotje op de doos.

Schiet us op met die pic man! :wink: Prioriteiten stellen dude! :smiley:

best wel hopeloos dat mensen hier zitten te gillen over een doos van een dvdbakker…

(ik relativeer het alleen ff)

Welkom in de wondere wereld van de IT-ers :bigsmile:

Ik kan me je mening wel voorstellen hoor, daar niet van… maar bedenk eens wat het te zeggen heeft dat zo’n sticker door een fabrikant wordt opgeplakt. Eigenlijk zegt dit toch wel dat de fabrikant de review van een dergelijke kwaliteit vond (de conclusie zal voor de fabrikant ook ‘bepalend’ zijn voor de kwaliteitsbeoordeling) om aan te refereren en als marketing te gebruiken. Simpelweg gezegd: hier mogen we (vooral de reviewers natuurlijk) best wel een beetje trots op zijn.

Ehm jah en natuurlijk had ik dat wel in 1 keer door maar DAT wordt weer niet op prijs gesteld. :wink:

hij verteld er dan weer niet bij dat ie mij ging bellen in de auto hierover en ik de auto langs de kant moest zetten (headset vergeten aan te sluiten) om hem terug te bellen zodat ik kon horen dat er een cdfreaks stikker op een doos staat!

dat is redelijk ernstig hoor!

Dude, dit was redelijk leuk nieuws over en voor cdfreaks en JIJ was de enige waarvan ik het nummer heb die het een beetje intresseert en ik had nou niet direct een PC bij de hand om wat te kunnen posten.

En FOEI niet handsfree bellen :wink: :cop:

Ja dat vink echt flauw!!

CDFreaks krijgt niet betaald, zij mogen stickers plakken met CDFreaks Editor’s Choice en jij zou niet mogen zeggen welk merk het is!! :confused: :confused:

Verder is alles wel goed bij het CDFreaks Management!!

Misschien gaat het om een drive die nog moet uitkomen. Dan is het niet flauw om het niet vrij te geven maar een kwestie van vertrouwen wederzijds.

fo-to ! fo-to ! fo-to ! fo-to ! fo-to ! fo-to !

Dan moet ie dat zeggen!! :a

Kwam nu een beetje kinderachtig over.