Wat er maandag in holland op de menu staat

vbimport

Dick Advokaat :bow: :bigsmile:

:wink:

Als Oranje voetballers eens op no-cure-no-pay basis gingen voetballen, misschien dat ze dan wel iets zouden presteren…wat een stelletje losers, 2-0 voorstaan en dan nog met 3-2 verliezen…

De Oranje scepticus

vaderlandse liefde bij jou is ook ver te zoeken é taxman :stuck_out_tongue:

Vaderlandsliefde en voetbal hebben niets met elkaar te maken.
Ik ben trots op Nederland, maar voetbal kan me gestolen worden…

Maar in recente rechtspraak is aangegeven dat voetbal een maatschappelijke entertainment functie heeft voor een groot deel van de (Nederlandse) bevolking…(ging over belastingen, maar daar zal ik jullie niet verder mee vermoeien)

Hou het volk stil , dan vallen de belastingen minder op :slight_smile:

Ontslaan… allemaal ! En ook de voetballers !

Zucht wat een leven!

Ach ,in de voorrondes waren we bijna uitgeschakeld, maar wisten we alsnog mee te doen.

Nu moet Duitsland gelijk spelen of verliezen van Tsjechie, en wij winnen van Letland, en gaan door.

ik weet zeker dat we doorgaan!

Advokaat speelt gewoon op “risky” ipv op “safe” :slight_smile:

Tsja, ik denk dat Tsjechie liever Duitsland in de kwartfinales heeft dan Nederland en om zich sowieso voor te bereiden op de kwartfinale denk ik niet dat ze alle beste spelers op zullen stellen. Weinig kans dus eigenlijk :frowning: Maarja… Wie weet… :smiley:

Tja onze economie zou wel een positieve impuls kunnen gebruiken, dus vanuit dat oogpunt zeg ik: HUP ORANJE!!!

Verder denk ik bij mezelf: het kan me geen flikker schelen ook…

Ik denk dat we Da_Taxman & Dee-ehn maar eens wat chauvinisme moeten bijbrengen!! :stuck_out_tongue: :wink:

http://www.deslechtstewisselooit.nl/index.php

voten heoft niet, iedere seconde komen daar toch 3 verse votes bij :slight_smile:

Wat zullen die Duitsers en/of Tsjechen Dickie betaald hebben?

Als bondscoach doe je zoiets toch niet, tenzij je omgekocht of gechanteerd bent!

Mjaa… of hij had n soort van blackout :rolleyes:
En die van Hanegem dan? Had hij hem nie ff kunne tegehouwe… :confused:

Deze keer niet maar de volgende keer “slaat die hem neer” :wink:

Ja…Kheb ook stukjes v/d persconferentie gezien :bigsmile: Leve van Hanegem :bow: :stuck_out_tongue: Hahha… had ie da afgelope zaterdag maar gedaan…

Of onze altijd vrolijke Jantje Wouters … die zit daar toch ook niet voor niets?? :confused:

Te koop ! :bow: :bow:

Whahaha…Zker wel goed :smiley: :bow:

Ik vond em erg zwak als je het mij vraagt…
Die plaatjes erboven waren beter (die ebay is gewoon een slechte kopie)

Nja de Nederlanders zijn wel door naar de kwart finale. Of dat op een sportieve manier gebeurd is… tja dat mag je zelf bepalen. Zouden we nog verder komen? Lijkt me haast van niet, gezien de meningen van velen.

Niet te geloven dat ik iets over voetbal schrijf. Ach ja… het is iig weer een lichte positieve impuls voor de economie :slight_smile: