Wat een vieze kloothommels

vbimport

eej…
ik kreeg net via de cdfreaks active list op icq
de volgende url toegestuurd ik wee tniet meer van
wie…
maar ga maar eens kijken op http://www.nukepirates.com/
dit is toch wel het zieligste wat ik ooit op het web
ben tegengekomen en m`n haren werden geel en groen
van ergernis toen ik hun website las,
wat een stelletje lamerz zijn dat…
kan er iemand hier een beetje hacken ? dat we eens een DOSS attack op die mensen afsturen ofzo ?
deze mensen verdienen echt wel de doodstraf…
stelletje 2#$@#$@#…

naja laat ik me er verder maar niet over opwinden, laat maar eens horen wat jullie er zelf van vinden…

lame, lamer, http://www.nukepirates.com ofzo ?

Zielige mensen, met zo’n website zeggen dat je kan hacken? Gewoon een mailtje naar die servers sturen en je voordoen als een advocaat (onze vrienden de vos) dan sluiten ze hem ook wel: da’s zeker hun legally hacking

Hahah LOL wat een stelletje sukkelz… laat me ff aan de Tweakers denken, maar dan anders :slight_smile:

En doen ze wel aan hacken, of is het gewoon verklikken van dealers???, heb je dat lijstje gezien van “targets”:

Zetz Warez
DiViDeZeRo
OK Crew
Born2Kill
Speedy Crew
HotmanCDs
X-Men
CD4Free
SimpleFox
ToxicCrisco (RIP)
Liquid Dark (RIP)
and last but not least, our dear “friends” with F.O.S.I.

daarvan zijn speedy en OK al pleitos, toeval?? :frowning:

En van dividezero moeten ze helemaal afblijven, die site roelt!!!

En dan dit nog: bij de “reeds gehackte sites” staat ook de tl site: www.anti-bsa.com, en kijk daar een bij het nieuws:

"Hi. By VooDoo at 2 April 2001

I have a few notes for all my visitors. Some dude from NukePirates.com tried to delete my site here. He asked my provider for deletion, but they didn’t do it. Why? Because this is an informative site WITHOUT any illegal activity. Even BUMA/STEMRA told me that I was legal if i only provided information. BUT, i have deleted all my links. I want to stay alive, so i decided to do EVERYTHING what makes me legal. Oh yeah, special note to the dude of NukePirates.com: tlzone.com and tl-cd.com are NOT deleted because you asked for it…the 2 years were over…that’s it :oP "

Dus die mongolen proberen het niet eens met hacken maar gewoon verlinken bij de provider!!! :(:(:(:frowning:

Wie gaat hier wat aan doen?? Hoe spoor je de eigenaar van die site OP?? Mijn honkbalknuppel krijgt honger… :frowning:

ik hou ermij ni meer mee bezig,heb hen IP,als iemand ze wil forceren…
GRTZ

host ‘www.nukepirates.com’ is 209.249.147.198

is wel zielig das ze nogeneens kenne hacken maar ja illigale soft mag ook niet op het net dat mot je gewoon in de winkel kopen probeerde ik ook van de week na 25 piek te hebben verbeld kwam ik er achter dat de makers van de soft nl hadden geboycot hoe zou dat nu komen snap het allemaal niet meer

Is this enough??

Registrant:
LEGAL RESEARCH ASSOCIATES, LP
503 VISTA BELLA, STE. 13B
OCEANSIDE, CA US
92057

Registrar: NameSecure.com
Domain: NUKEPIRATES.COM
Created on 07-16-2000
Expires on 07-16-2002

Administrative Contact:
CHARLES GURLEY
Phone: 760-439-4481
E-mail: Webmaster@lra4law.com

Technical Contact:
NameSecure
Phone: 800-299-1288
E-mail: support@namesecure.com

Name Servers:
NS.ADDR.COM 209.249.147.233
NS2.ADDR.COM 209.249.147.237

gehehe
er zit ook hollandwarez.com tussen die ze gedelete hebben :smiley:
Daar zat ik ook nog op :smiley:
kewl…
wist alleen niet dat die weg was :stuck_out_tongue:

Die site ziet er wel zeeer lullig uit hoor ! Wellicht inelkaar geknutselt door kleine Elian uit cuba (of hoe heet die smurf ook al weer ?). Een werkloze coke dealer uit de bronx ? Laat die fuck yankees maar lekker ‘trekken’. Ze denken geld te kunnen verdienen met hun diensten aan te bieden aan kleine software huisjes. Ja en die hebben nooit zoveel poen als de alliantie van o.a. oome bill. Wie heeft er dan al daadwerklijk last gehad van die preutsers ? Tip: post die url zoveel mogelijk in bepaalde nieuwsgroepen. 2 weken lang elke uur een mailtje met z’n allen is ook leuk voor die lui. Ze willen graag aandacht. Vraag bv. hoe duur ze zijn en of je ook korting krijgt als je ze veel werk geeft en hoe je moet betalen in euro’s of bath’s of turkse ponden. Om het uur een vraag en dan erna vragen waarom ze niet antwoorden en dit doe je met z0veel mogelijk ‘maatjes’. Dood spamen die nuke dukem boys. Maar laat maar gaan die professionals. Wij hebben gelukkig de BSE en mevr. Vos en hur mannetje en die zijn veel irritanter als die werkeloze trek yankees !

Tss wat een eikels die mongolen. Tsjonge tsjonge

Originally posted by xian
DOSS attack

lol het is ddossen:) maar het is wel lame site.

Originally posted by pietpaulusma
[B]

lol het is ddossen:) maar het is wel lame site. [/B]

Een doss attack is toch een ‘denial of service attack’ ofzo?

lame mensen die sletten hoor :mad:
pffffffffffff
we zouden ies een battle moeten houden
die anti pirate jannetten tegen alle cdfreakers whahahahah :slight_smile: wie gaat er dan winnen ??? :slight_smile:

Originally posted by ken08
[B]lame mensen die sletten hoor :mad:
pffffffffffff
we zouden ies een battle moeten houden
die anti pirate jannetten tegen alle cdfreakers whahahahah :slight_smile: wie gaat er dan winnen ??? :slight_smile:

[/B]

hahaha goed idee, word dat dan een wedstrijd op
leven en dood ?

Ach jongens, maak je niet zo druk. Die site van mijn is zo legaal als de pest :slight_smile: Zolang als er geen downloads op dezelfde server als de page staan, is de ISP niet verplicht de zooi te verwijderen. Ik maak me dan ook ECHT geen zorgen om die NERDS bij Nukepirates. Zij claimen dat ze mijn vorige redirectors www.cdrwarez.net en www.cdrwarez.com ook hebben “genuked” maar die zijn beide door Asimware (hotburn) verwijderd.

Originally posted by xian
eej…
ik kreeg net via de cdfreaks active list op icq
de volgende url toegestuurd ik wee tniet meer van
wie…

dat was ik… mijn site is ook neergehaald door hun omdat er een link naar dvdeurope. in principe is diet ook neit illigaal want ik waarschuwde er al voor in me handleiding… nouja lb… binnenkort ben ik weer up en dan zullen jullie allemala kunnen genieten van cdmenubuilder v2

GRRRRRRRRR! Die site van de kutnukepiratjes is precies op mijn 15e verjaardag geregistreerd! Die klojo’s op zich pissen me al off, maar dat ze mijn verjaardag een slechte naam geven…:(:(:(:mad::mad::mad:

hehe
nukepirates zijn 2 gepensioeneerde advocaten
dit is zegmaar hun hobby :wink:

Ik moet wel zeggen dat ze goed zijn :slight_smile:
maar nie goed genoeg :stuck_out_tongue:

misschien zijn het cdfreaks members, wat is de straf voor verraad ?
of ben ik een beetje paranoia