Wat een mietjes bij Ferrari

vbimport

Als Barichello een echte coureur was geweest, had ie gewoon blijven rijden, zodat Schumacher gewoon derde was geworden, of liever eigenlijk, dat Barichello vol in de ankers was gegaan, zodat Schumacher en hijzelf, in de laatste bocht er alletwee afgegaan waren.

Zoals je merkt ben ik geen Ferrari-fan, maar een McLaren-fan, en natuurlijk Jos-fan.

Jos reed een uitstekende race, ik hoop voor hem dat dit geen eenmalige trfeer was, maar dat het zo in elke wedstrijd gaat.

Was toch weer een spannende race.

GTZ WijB@

McLaren for champion

ik race liever zelf ! als ik er naar kijk val ik in slaap hehe

Originally posted by WijB@
Als Barichello een echte coureur was geweest, had ie gewoon blijven rijden, zodat Schumacher gewoon derde was geworden,

Dan had Barrie wel een nieuw team kunnen gaan zoeken voor volgend jaar en daar zal die ook wel niet zo veel zin in hebben denk ik zo :stuck_out_tongue:

Dan had Barrie wel een nieuw team kunnen gaan zoeken voor volgend jaar en daar zal die ook wel niet zo veel zin in hebben denk ik zo

Wie wil er nou met der Michael in een team rijden, alleen sukkels natuurlijk, alleen coureurs die geen kampioen willen worden, maar racen voor het geld.

GTZ WijB@

[B]maar racen voor het geld.

GTZ WijB@ [/B]

Dat doen die gasten van Mclaren ook wel hoor. Denk je nu echt dat ze zouden racen als ze maar de helft kregen dan van wat ze nu krijgen? Ze maken echt niet allemaal reclames voor de LOL hoor :smiley:

Zoals je merkt ben ik geen Ferrari-fan, maar een McLaren-fan, en natuurlijk Jos-fan.

Me 2 :smiley:

Ik heb genoten vamiddag. Jammer dat Hakkinen niet mee heeft gedaan maar O wat was Jos goed :slight_smile:

ben al blij dat coulthard gewonnne heeft

Originally posted by crackerrw
[B]ik race liever zelf ! als ik er naar kijk val ik in slaap hehe

[/B]

ja ik ook :slight_smile:

Kheb in principe nix tegen Ferrari maar wel tegen Schumi daar bij hem de sportiviteit toch wel heeeeeel erg ver te zoeken is… en dat moet NIET mogen in de sportwereld…

Verder is het mooi om te horen dat dat onze Josje een punt binnen heeft ;D

dat barrie aan de kant ging waren teamorders!

en gelukkig deed mika nie mee want die goser kan het gewoon niet :slight_smile: dat ie wereldkampioen is geworden komt alleen door de auto die 2 jaar geleden nog wel goed was!!

De echte kwaliteiten van een rijder komen boven als het gaat regenen en dan is ie ver te zoeken! In tegenstelling tot Jos die sprint dan naarvoren :):slight_smile: