Wat doet Cannabis met je?

Zie hier

Dooie link?!?

het maakt je stoned :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mattel007
het maakt je stoned :stuck_out_tongue:

JOH !

…of HIGH… :cool:

Originally posted by Azrael
…of HIGH… :cool:

je MEENT het …

wat leer ik hier toch veel

het maakt je blut

Originally posted by The Sorcerer
Ziehier

nou volgens mij heb je dat zelf ondervonden toen je deze link poste :smiley:

Originally posted by TDI
[B]

nou volgens mij heb je dat zelf ondervonden toen je deze link poste :smiley: [/B]

LoL :slight_smile:

Soms maakt het je HEEL slaperig en lui.:smiley:

Oops, dat www had er voor vandaan gemoeten.

Deze link klopt wel.

eerst voel je weinig, maar meestal als je 1 joint op hebt, soms meerdere dan voel je je benen vaag. Hart gaat fucking snel kloppen, je ogen gaan dicht zitten. Je kan moeilijk nog opletten (had ik onder school :wink: ) . Je reageert erg langzaam op alles, en je bent licht in je kop. Soms hoor je dingen heel hard en muziek of tv klinkt heel vervormd.

grtz.:cool:

Of je begint kei hard te lachen als er iemand op zijn bek flikkert. En da’s best leuk :slight_smile: En je word vergeetachtig…
Maar verder is ut leuk =)

Drugs are bad mmkay??

Originally posted by RDJ
Drugs are bad mmkay??

Zitten we daarom nog zo laat te internetten RDJ? Braindamage caused by heavy joint-smoking? :stuck_out_tongue:

nou, deze knakker mag toch graag ff een jointje roken…
het is gewoon ontspanne…

aight… :wink: he de groenten…

User

Ik rook puur en alleen voor de ontspanning weed. Ik rook softdrugs al heel erg lang, toen werd je zelfs als outcast en crimineel betitelt Ik vind mezelf geen verslaafde of ‘probleem’ roker van de een op de andere dag stoppen heeft haast geen nadelige effecten. Het inslaap vallen gaat de 1e nacht wat minder en that’s all bij mij. Ik heb al door rokend toch een paar diploma’s en certificaten bijelkaar geleerd en nog steeds leer ik. Maar ik hanteer wel deze regel voor mezelf. Softdrugs kan maar alleen als je je zaakjes en verantwoordelijkheden hebt volbracht. Dus ik ga niet stoned zitten rekenen of programmeren. Lekker s’ avonds als ontspanning een puur Nederweedje roken. (Met Nederweed steun je geen foute terreurcel en het geld blijft grotendeels in NL) Na wat jaartjes blowen vind ik dat er toch wel een beetje discipline bij je zelf moet zijn zodat je niet luk raak heel de dag een beetje wezenloos aan een stuk loopt te blowen. Softdrugs heft aggressie op en geeft ontspanning. Gebruik je weed of stuf met beleid en wees geen er geen misbruiker van dan is het zelfs stukken beter als alcohol te gebruiken.:slight_smile: Voor de liefhebber is er een leuk email account www.stoned.com

Originally posted by XiNiX
Ik rook puur en alleen voor de ontspanning weed. Ik rook softdrugs al heel erg lang, toen werd je zelfs als outcast en crimineel betitelt Ik vind mezelf geen verslaafde of ‘probleem’ roker van de een op de andere dag stoppen heeft haast geen nadelige effecten. Het inslaap vallen gaat de 1e nacht wat minder en that’s all bij mij. Ik heb al door rokend toch een paar diploma’s en certificaten bijelkaar geleerd en nog steeds leer ik. Maar ik hanteer wel deze regel voor mezelf. Softdrugs kan maar alleen als je je zaakjes en verantwoordelijkheden hebt volbracht. Dus ik ga niet stoned zitten rekenen of programmeren. Lekker s’ avonds als ontspanning een puur Nederweedje roken. (Met Nederweed steun je geen foute terreurcel en het geld blijft grotendeels in NL) Na wat jaartjes blowen vind ik dat er toch wel een beetje discipline bij je zelf moet zijn zodat je niet luk raak heel de dag een beetje wezenloos aan een stuk loopt te blowen. Softdrugs heft aggressie op en geeft ontspanning. Gebruik je weed of stuf met beleid en wees geen er geen misbruiker van dan is het zelfs stukken beter als alcohol te gebruiken.:slight_smile:

Amen!:slight_smile:

Ja zeker Azrael amen. Rotterdammers onder elkaar be amen dit ! :cool:

Heel leuk filmpje alleen wat oud
Wieet wat er gebeurde in belgie als je rookte vroeg of laat pakten de flikken(=politie ) u op :frowning: