Wat doen jullie deze avond

vbimport

Me, gaat deze avond, naar een galabal, je weet wel zo met van die kostumekes daar komen aandraven enzo, samen met me girlie , vies amuseren daar

denk filmpie kijke ofzow :slight_smile:

Een beetje surfen by The Cub…
Nee niet die van het net, maar die van CDFreaks.

Een galabal is eigenlijk een ordinair zuipfestijn in een schoon kleedje gestopt. Je betaalt redelijk wat inkom, de drank is duurder dan in café, meestal moet je een kostuum huren (ik niet, heb er zelf 1 voor mijn werk :wink: ), etc. Maar dat neemt niet weg dat ik er steeds graag heen ga. Tenslotte nemen de meiden serieus moeite om zich prachtig op te tutten, dragen ze mooie jurken met diepe d… (liefst :smiley: ) …

Maar vanavond spring ik gewoon eens binnen op de Megaparty hier 5 minuten van mijn deur.

greetz

Originally posted by vipken
[B]diepe d… (liefst :smiley: ) …

greetz [/B]

diepe décote ?

invullen zoals je zelf wil :wink:

is toch goed voor de ogen, dan worden die ook weer wakker, ma’k zal da toch nie te dikwijls moeten riskeren met andere meskes vrees ik want, dan heb ik het spek aan men been

ik ga zo ook naar Gala, kzit al in mijn nette pakkie achter de comp te wachten op mijn taxi, we gaan er met een Bentley of hoe je het ook schrijft heen, wordt wel weer gezellig.

Zo min mogelijk.
De vriendin is werken dus daar kan ik mijn vertier niet halen.
Geen zin om alleen naar de disco te gaan, dus dan blijft er nix anders over om bij mijn vader aan het hoofd te zeuren om de router te fixen, zodat ik boven met een zak chips en een flesje of wat (=lees kratje of wat ;)) achter Battle.Net te gaan zitten en mijn Diablo II character weer een paar levels te doen stijgen.

Me gaat ff naar downtown Miami gaan feesten op een graduation party en daarna ga ik nog ff naar South Beach om te kijken als er daar geen mooi Latinatje loopt dat goesting heeft om nog een beetje verder te feesten in mijn appartementje.

Als ik een beetje vroeg thuis ben, dan ga ik op mijn gemak eens kijken naar de NBA-playoffs want de Miami Heat speelt vandaag hun laatste game van de playoffs (denk da ze gaan verliezen, daarmee) en dan in mijn bedde want morgen om 8.30 moet ik al voetballen met mijn bedrijfken.

Greetz

:smiley:

Ben gisteravond (inmiddels) naar een feestje geweest, gozer was jarig geweest! :wink:
Was nie zo laat thuis en ga morgen naar de A’dam Admirals kijken in de Arena! Hoop dat het wat is, ben d’r nog nooit geweest!!

Daarna mayB nog uit! Weet het nog nie zekers ivm koninginnedag in Eindhoven, Massive! :stuck_out_tongue:

Hmmm ik ben gewoon thuis geweest gezellig avondje gehad met mijn vriendin en een vriend van me… vriendin tv kijken en wij AOE over het netwek spelen :slight_smile:

ik ben ondertssn nog maar net wakker, heb maar 4 uur geslapen, dus jullie kunne alraden wanneer ik wakker was om half 9, deze morgen, en poepeloere zat, ik heb vr de moment barstende koppijn :frowning: heb immers veel te veel gedronken, dat krijg je als je vrienden je blijven trakteren :wink:

:slight_smile: LOL! :slight_smile:

Je moet ook op een gegeven moment je stop weten! :stuck_out_tongue:

dat stoppunt ken ik steeds nog niet :wink:

Ik ga een Duits talige film kijken, en neens deze is niet gesinchroniseerd :slight_smile: (of hoe dat dan ook geschreven mag worden)
Misschien wel een aanrader voor personen die af en toe Pro7 kijken (als je dat ontvangen kan) Vanavond om 20:15: Werner Beinhart

Fijne avond wens ik iedereen!!
doegie -XxX- Hanne

gesynchroniseerd :wink:

Originally posted by Mattel007
gesynchroniseerd :wink:

*grijnz
dank je zo leer ik er ook nog is iets bij :wink:

xxx, Hanne

ach zo nauw komt het immers niet, als men weet wat je bedoeld dan ist goe hé

Originally posted by Mattel007
ach zo nauw komt het immers niet, als men weet wat je bedoeld dan ist goe hé

Das waar
als ieder het maar begrijpt :slight_smile:

en ik kan nog steeds alleen maar op deze site komen…
zelfs mn icq weigert…
mn msn doet het wel…
dus als iemand em van mn verveling wil helpen: fxje@seductive.com