Wat doe je uitverveling op de computer

vbimport

subject zegt het al

en dan voor risk !!!

http://www.bruijntjes.net

echt super gaaf !

ik verveel me nooit :smiley:

Breakthru, een oud spel maar niettemin erg verslavend.

Te vinden op:
www.theunderdogs.org

Maar ja, IRC, dit forum en een beetje zeuren bij Tweakers (http://www2.tweakers.net/reviews/214?&Lastpage=true&StartID=277139&PrevID=277047&niv=1&mode=nested&order=&t=) en sommigen mensen via ICQ houden me over het algemeen wel bezig zodat ik me niet snel verveel :wink:

een beetje posten op cdfreaks

Ik heb een vreemd iets; Als ik me evrveel ga ik NIET COMPUTEREN! Ook niet als ik nog wat dingetjes moet branden ofzow. Soms Internetten, ok, maarja dan is de verveling snel weer over.
K ga meestal beetje basketballen als k me verveel, dus NIET COMPUTEREN!

Grtz JP.

P.s. Er bestaan middelen om je van je verslaafdhed van roken af te helpen; is dat er ook voor internetjunks?

Da_Taxman; wat je zegt… …je verveelt je dus een beetje… …maar als je gaat ICQ-en, naar tweakers.net , of IRC-en, of op dit forum klooien; dan verveel je je niet meer. Dus in principe verveel je je niet zo snel op de computer :stuck_out_tongue:

Grtz JP.

m’n oude lp’s op cd’s zetten

vroeger wat zagen en praten tegen de mic en ken08 op icq
ma da’s verleden tijd

een potje game :slight_smile:

Als ik niks op de pc ga doen dan pak ik lekker me psx erbij en gaat ik ff lekker WC Snooker spelen! Is echt een koele game!!!

Verveling op de computer??? Bestaat dat dan?? :slight_smile:

Originally posted by djrolo
Verveling op de computer??? Bestaat dat dan?? :slight_smile:

Hij zegt niet dat je je verveelt achter de computer, maar ‘wat doe je uit verveling op de computer’

Oftewel, wat ga je op de computer doen als je je verveelt. De computer verveelt toch niet, met dit forum, IRC en weet ik al wat nog meer dat er te vinden is op internet…

Me pa vroeg net of ik ff wat Pinball games voor em had. Dus ik wat 3D Pinball games opgezocht en ff geïnstalled voor em en natuurlijk ook ff testen… dit werd gelijk omgezet in het feit dat ik een paar uur lang zat te gamen en hij kijken hoe ik gelijk onmogelijk in te halen hoge scores neerzette!!! haha! :wink: (heb die scores maar weer op nul gezet!)

Was wel leuk!

Okee, Tax, ik snap het…zit op Hogeschool he, geen Universiteit :wink:

Uit verveling ga ik dan altijd maar die achterstand van cd’s branden inhalen, ik moet die sony 8x nu toch echt eens gaan vervangen door plex 12x :slight_smile:

Originally posted by djrolo
Uit verveling ga ik dan altijd maar die achterstand van cd’s branden inhalen, ik moet die sony 8x nu toch echt eens gaan vervangen door plex 12x :slight_smile:

Dan zou ik bijna zeggen, koop een 2x brander, dan doe je er langer over en verveel je je niet :wink:

Of als je grote achterstand hebt, waarom dan niet de Plextor 16x of nog even wachten op die nieuwe van Acer, 24x…

Ey,

Je mag ook mijn 4x Iomega ZIPcd brander hebben die eigenlijk alleen maar op 2x brandt behalve bij Samsung cds en om welke reden ? Joost mag het weten (of een ander iemand die er vertand van heeft?!?). Maar die mag je voor 200 hebben, vorig jaar november (ja ik doe er al lang mee) gekocht voor 450,- …

Maja, die Acer 24x die uit gaat komen wat gaat die kosten? Weet je dat Da_taxman? Weet je ook een site waar ik een preview kan lezen ofzo of niet? Want… …is ie zo’n beetje net zo goed als de plexjes, of helemaal niet? naja k hoor t wel :wink:

Grtz JPtje.

Originally posted by jpschadde
Maja, die Acer 24x die uit gaat komen wat gaat die kosten? Weet je dat Da_taxman? Weet je ook een site waar ik een preview kan lezen ofzo of niet? Want… …is ie zo’n beetje net zo goed als de plexjes, of helemaal niet? naja k hoor t wel :wink:

Het is Sanyo, ik zat er naast (Acer was het die met eigen Burn Proof kwam dan, zo’n informatieload dat je dingen door elkaar gaat halen :wink: )

http://213.196.35.81/news2.php3?ID=1308
Voor meer informatie over de 24x/10x.40x brander van Sanyo.

Ik verveel me nooit eigenlijk…soms wel een beetje dus maar op een dag kom ik tijd tekort

af en toe klop ik is op de muis, wilt niet altijd meewerken :frowning:

heb er zo al 2/3 naar de kloten geholpen :frowning: