Wat denken jullie hier van? oplichting?

vbimport

Deze site biedt een product aan dat backups maakt van bijna alle game-console spelletjes.
Ik gebruik sowieso clonecd, dus ik ga het zeker niet proberen.

Maar wat ik verdacht vind, is dat ik er nog nooit van gehoord heb terwijl ze al aan versie 2.73 zitten. En je moet voor 10 juni bestellen want dan verloopt het aanbod...

Of ben ik gewoon de enige die dit programma niet kent en is het wel te vertrouwen? :slight_smile:

link

Ik denk idd dat dit een nepper is.
Kijk eens bij de links, deze producten adverteren ze vaak bij XXXsites. (niet dat ik daar ooit surf…yeah right)

ALs je hier je creditcard nummer achterlaat ben je binnenkort de pineut.
Kan er op google btw geen fluit over vinden.

Hoe ben je eigenlijk aan/op deze site gekomen?

Het kwam als een popup bij een site waar je full-albums kan downloaden.
(om ze eerst voor te beluisteren alvorens ik ze ga kopen uiteraard :p)

Regarding Purchasing: You are purchasing a Guide on how to Rip Video Game files. There may be other applications required for the actual ripping process but all applications suggested are not sold as part of this Video Game ripping kit, but are freeware and are completely freely downloadable.

Uit de disclaimer dus, betekent dit niet dat je een a4 tje krijgt met de tekst koop een plextor en een lite on en schaf clone cd aan en vervolgens veel succes?

Scherp gelezen Crowley! De kleine lettertjes… (hoewel ze niet eens zo klein waren :p)

Klinkt zoiets als … we hebben cd freaks en andere websites eens doorgespit… dit in een word documentje gedouwd wat je bij ons kunt kopen.

op zich wel lef :slight_smile:

Misschien krijg je een cd-rom met alle forum threads erop ? :slight_smile:

Ik ben wel beniewd welke FREEWARE zij gebruiken om videogames te backuppen…:smiley:

Originally posted by roadworker
Ik ben wel beniewd welke FREEWARE zij gebruiken om videogames te backuppen…:smiley:

CloneCD trial version? (en dan met het advies om bij een nieuwe versie een nieuwe trial version te downloaden)

nog eerder deamon tools denk ik, want als clone verlopen is dan blijft hij wel images aanmaken, maar brand die niet.
Voor iedereeen die dit leest, maak us$65 over aan een goed doel, of klik ff hier op
http://www.thehungersite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites

download bij www.elby.de een trialversie van clone cd.
maak van de te backuppen cd een clonecd image
brand dit image op een cd-r
download van www.daemon-tools.com de deamon tools en mount het image op de cdr
veel plezier en vergeet niet te klikken (o,ja neem ook een paar cdfreaks banners mee!!!)