Wat deden CD Freakers toen het forum er niet was?

vbimport

Ben ik best benieuwd naar !

En ruff dat jij een kaarsje brande naast je bed, dat wist ik al ! :wink:

Och ik heb vanalles gedaan… dagelijks sjekken of het forum weer terug was was 1 van die activiteiten.

Verder heb ik stage gelopen en noodzakelijk mijn tijd moeten doorbrengen op het GoT forum wat best wel heel erg zuigt (die lui daar zijn niet helemaal normaal… ze zijn nogal zielig you know :slight_smile: )…

En tja what else? Euh heeeeeeeel veel CDDA’s van MP3’s gemaakt, computers gebouwd en verkocht, netwerk aangelegd, euh mijn kamer opgeruimd (ja dat moest hard gebeuren), veel cdrs gehaald :slight_smile: en euh wat nog meer?
Ohja cd hoesjes gedownd… wat zelfstudie gedaan over Linux, SQL, LAN’s, webdev enz enz…

Euh wat nog meer? Ohja heeeeeeeeeeeel veel tijd met mijn vriendinnetje doorgebracht (dat is natuurlijk een hele goede besteding)… Ohja ik ben Superweb heel erg gaan missen maargoed…

Ja dat was het wel denk ik zo. Ohja, TV gekeken. Vooral The simpsons en Cow&Chicken :wink:

had een nieuw projectje waar nogal wat tijd in ging zitten nl het instaleren van freesco op mijn server… werkt wel helemaal te gek trouwens… en natuurlijk bouwen aan de site… en tussen door zelfs nog tijd gehad om 40 uur in de week stage te lopen…

Loopt freesco lekker? En is het ook een beetje goed te configgen? Zo kan ik nog een 386 als server inzetten :slight_smile:

chatte op ons officeele chatroom #cdfreaks :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Loopt freesco lekker? En is het ook een beetje goed te configgen? Zo kan ik nog een 386 als server inzetten :slight_smile:

misschien ideetje voor topic…
maar loopt als een trein binnen 15 minuten, alleen in de extra software gaat wel wat tijd zitten (emailserver, webserver, ftpserver, faxserver, chatserver…)

Ja misschien wel een idee voor een topic.
Ondersteund het ook IP masquerading? Zou wel fijn zijn namelijk :).

Tja IRC hebben jullie me niet op gezien… daar moet je zo actief bij zijn daar heb ik nooit tijd voor stom he? :wink:

Life goes on…

Eindeloos gekeken ofdat cdfreaks weer online kwam.
Iedere keer tot mijn verbazing zonder forum :frowning:

MAAR blij dat zowel de site als forum weer terug is.

CDFREAKS NEVER GIVE UP!

Greetz :smiley: Lathieza :smiley:

me stierlijk verveeld op internet was niet meer te doen
dan ff http://www.cdfreaks.com te checken maar het forum wou maar niet terug komen. en verder wat op tweakers rondgehangen wat trouwens verschrikkelijk K*T is…

Me bezig gehouden met DFF… Ook nuttig natuurlijk!

tijd gehad om mijn kamer op te ruimen… maar ja… this alweer een bende.

MAz.

Behalve dat kaarsje, ook nog de populaire man uithangen op IRC #cfreaks.

enne jou sms-en …

WEL vaak vragen op #freaks of t forum er al weer was en nog kwam en begon zelfs een beetje te twijfelen …
Forum is net een vrouw/vriendin je kunt niet met en niet zonder ze…:):slight_smile:

Geburned natuurlijk wat anders :smiley:

Een beetje meer leren, en de mede crew lastig vallen met vervelende vragen :wink:

Originally posted by Mattel007
Een beetje meer leren, en de mede crew lastig vallen met vervelende vragen :wink:

Zo lastig waren die vragen van je niet hoor :wink:

Maar IRC heeft me staande gehouden. Al die tijd toch beetje contacten kunnen onderhouden met de stoere mensen van CD Freaks.

Het actief zijn valt best wel mee, is helemaal niet nodig. Er hangen best veel mensen rond die de hele dag niets zeggem, zo af en toe een keer als je ze kickt of een hele expliciete vraag stelt waar ze niet omheen kunnen :wink:

Op de pagina http://stats.cdfreaks.com kun je zien wie het zieligst is en de meeste onzin uitkraamt, maar ook op welke momenten van de dag het ut druksts is. Deze stats zijn vaak allesonthullend en zegt veel over de bezoekers :smiley:

Verder…mjah, wat was er verder nog in al die maanden…het schijnt dat het schrijven van mijn paper even tijd gekost heeft en de scriptie nog tijd moet gaan kosten…

Ach ja…als je maar gelukkig bent zeggen ze dan :wink:

ik heb nu eindelijk telenet…
:slight_smile:

en heb mij dan ook bezig gehouden met elke maand 10gb (mijn telenet limiet) down te loaden (thx 2 DFF & others)

afkicken:) en een beetje op andere forums rondgehangen…

Originally posted by pietpaulusma
afkicken:) en een beetje op andere forums rondgehangen…

Daar twijfel ik niet aan …

veel leechen
veel ircen maar niet bij cdfreaks
krijg steeds adres banned
maat ik ben blij dat het forum terug is