Warming-up

vbimport

Hey guys

ik moet voor gym een warming up gaan geven op muziek. Iemand een idee voor de muziek. De rest hebben we zo goed als klaar alleen nog de muziek…

Ik had al in ged8-en :

Mungo Jerry - In the summertime
House of Pain - Jump Around

Maar ik zoek dus nog meer coole, of heeeeeeele foute nummers uit de jaren 60-80. Snap bedoel :confused:!

greetz,
eMiNeM

prodigy smack my bitch up :stuck_out_tongue:

en als afkoeler pup up the jam van technotronic:)

Ya mama ofzo van Fatboy Slim!

daar zit nog eens ritme in!

suc6 ermee! :slight_smile:

Kriss Kross - Jump

dat liberte’ nummer waarvan ik de artiest en de goede naam niet weet :stuck_out_tongue:

Poing

Kabouter Plop - De Kabouterdans

Boom Boom Shake the room - Will Smith

Right Here , Right Now - Fat Boy Slim

Mortal Kombat - Soundtrack Mortal Kombat

It’s like that - Run DMC

Walk This Way - Run DMC

en voor als ze helemaal uitgeput zijn : Autobahn

Allereerst sorry dat ie in het verkeerde forum was geplaatst…

Ik heb onder tussen al het een en ander aan elkaar gemixed.
Ik begin met :

1. in the summertime
  2. Boom boom shake the room
  3. Jump Around

Maar nou zoek ik nog een rusitg nummer om op te rekken en te strekken. Iemand een idee?

UPDATE

Ik heb van Afroman - Cos I got high

Hmmz ik maakte ook altijd mixen voor de warming up op de middelbare school, maar dan wel met vrij actuele platen. Ging altijd prima, maarja we waren ook een stelletje amateurs he…

Het zat hem er gewoon in dat je nummers met een constant ritme neemt waar goed op te rennen is (of andere oefeningen natuurlijk)…

Rekken en strekken zijn vast rustiger he? Neem dan ook wat rustigers :slight_smile:

Rek en strek oefeningen op het nummer van Cypress Hill

I want to get hiiiiighhh … sooo hiigghhh

Waarom niet “Holiday in Cambodia” van The Dead Kennedys, dan is iedereen gelijk opgewarmd :wink:

Fuck you baby - George MCray.
He lekker ding - Gert en Hermien.
Lig op mijn kussen stil te dromen - Hepie en Hepie
Ik wil je kijkdoos even zien - Hannie

:stuck_out_tongue:

Ik heb hem goed in elkaar zitten die mix, maar ik wil ook een mix maken met lekkere dance/trance nummers. Iemand een idee voor lekkere trance nummers, want ik ben in trance niet zo thuis ?!?

Misschien is het een leuk idee om Charly Lownoise & Menthal Theo - Wonderful days 2001 erin te verwerken? Ja ik weet dat hij officieel (nog) niet te koop is, maar een zoektochtje op internet doet wonderen…

En je bent over 3 weken immens populair als je gymmers dat nummertje voor het eerst op de radio horen :smiley:

(ps zeg me nu niet dat hij al uit is want dan schaam ik me… luister nl niet zoveel radio ;))

gewoon iets van een belgische jump cd af rippen…is tenminste lekker up tempo.

Face Down Ass Up (that`s the way we like to fuck) van cisco kid lijkt me wel geschikt :slight_smile:

ya mamma van fatboy slim is ook erg relaxt nummer voor warming up lijkt me. Wel een beetje snel, maar als hoogtepunt lijkt het me zeer geschikt :slight_smile:

Het ultieme sport en oevrwinnings/opzweep nummer:

Survivor - Eye of the Tiger

Vinnik dan… :slight_smile:

Originally posted by Azrael
[B]Het ultieme sport en oevrwinnings/opzweep nummer:

Survivor - Eye of the Tiger

Vinnik dan… :slight_smile: [/B]

Da’s tenminste muziek!

Gezellig plaatje hhmmmm…Cannibal Corpse: Fucked with a knife.

Beetje agressief, laat adrenaline stromen. Goed voor warming up. Niet leuk? probeer dan Slayer-Reign in blood :p.

Greetz,

Dead Silence