Warezmaffia

vbimport

I want to order some cd´s from
the warezmaffia crew.
Can someone tell me if I can trust them ?

Thanx...

Got Blade 2 from them. fast reply!

yes warezmaffia can be trust !!!

they rule de warez scene

greetz
®–= ThE BuRn =–®

ach ja als je geen eisen stelt en NOOIT geen Covers wilt hebben en beschadigde cd’s dat zit je bij scarface erg goed…

Hé Larek,

heb jij wel eens, in 't algemeen, iets positiefs gezegd over iets of iemand anders dan jezelf?

Weten jullie dat er in bier vrouwelijke hormonen zitten? Als je tien glazen bier op hebt, begin je allerlei onzin uit te kramen, je gaat je overal mee bemoeien en je kunt dan ook geen auto meer rijden !!!

Hey mannen,

beginnen we nu weer gelijk waar we vorige EEUW mee geindigd zijn…

Peace man!!

The Replicator http://www.liquid-cd.com

You can trust warezmaffia and liquid-cd also. They are the best dealers around.

We try to deliver fast and quality cdrom titles agains good prices…
So come with us www.warezmaffia-cds.de

Everybody THNX for the nice replys

–Owja enne Larek, ben je nu echt zon zielige looser, dat je zgn nog steeds het slachtoffer bent van die covers die dr niet waren, als je zon goede dealer bent die je beweerd te zijn had je die cds makkelijk kwijt gekund…, en je een stuk proffesioneler op kunnen stellen TOV Warezmaffia en div. andere personen–

warezmaffia can be trusted i know those guys do not ripped people, like we from okcrew and most dealers , so check wich dealer is the best… your choise…

greetings okcrew http://buy.at/okcrew99
check our site for good twilight original prices…

And if your aren’t convienced yet. Order and see yourself

Ja LArek Heeft helemaal gelijk… Ik had laastst een paar Crazy Bytes bij WM-Crew besteld en wat krijg ik ???

3 Crazy Bytes (die ik had besteld) En in iedere Hoes zaten 2x cd 3 Nou daar heb ik ook niets aan.!! En Trouwens niet zeuren want LArek RuleZz en The WareZMaffia ZEKER NIET!!!

What about The Mummy Crew zijn die te vertrouwen?

LAter … WM SUX!

Anyone care to translate into English.
Don’t you hate it when the thread started in English then… img]http://www.prime-web.com/Ultimate20/tline.gif[/img]

Argh…still don’t know how to use those UBBcode.

Warezmaffia is trustworthy. It’s a very good dealer. They delivered me once a rotten cd.
After one mail-reply the same day- they did send me a new one. All within one week.
That’s much and much better than most other dealer can do.
So I mostly buy there.

I’ve ordered dozens of time at warezmaffia and I’ve ALWAYS received my cd’s, I only got one time 2bad cd’s and after a mail a got new ones.
Also everytime I send a mail to them, I always get a reply the next day.
I would recommend them to everyone.

Hahaha grappig

Die larek gast gaat zeiken om dat een paar covers niet kwamen??

Tjonge jonge heej! … ga je ff naar een coversite(zijn er genoeg van) en dan print je ze zelf ff…

Of kan je geen kleurenprinter betalen

Enneuh… Jewish gastje… die larek sucked… en warezmaffia is wel zeker te vertrouwen…
Whoeps! 1 keer een foutje…

domme hoer… fouten zijn menselijk!

LtRz gasten, WaNnaBe

I got my CD´s
Warezmaffia rulez !

MAC

Hello folks.
Since now, I have tried three dealers, but the only one that don’t have betrayed me
was Waremmaffia.
If a day something goes wrong, as mail
delay, package broken, bad CDs, no replies in Your mail the same day of Your message, do not blame WM guyz, nobody is perfect.
(especially Mummy Crew )

Richard from Padova, Italy.

zal ik jullie vertellen wat pas een echte dealer is WM want ik had solid beats bestelt hij was niet aangekomen 2 keer niet en de meeste dealers zouden zeggen nou stik er dan maar in je bedondert me maar scarface niet hij is echt een top gozer en nou op kankeren met dat gezeik en ga bij een goede dealer cd’s kopen BV. warezmaffia en larek zou best een goede dealers zijn maar hou op met iedereen zwart te maken want wat heeft het voor zit je krijgt er echt geen extra klanten meer hoor wat als jij loopt te zeiken kopen ze echt niet bij jouw KNEUS!!

Greetz
BuRnie

WM< roelez en daar mee uit

I notice some kind of hate between some people here. Wouldn’t it be nicer to use normal words and not goto words like (translated whore etc.)

Please respect eachother, you are all making money with something illegal, you should support eachother and help eachother cause when you are all going for the money there will happen bad things !