Warez sucks

vbimport

rips sucken
fulls rullen

hopelijk krijg je met TL DVD geen rips meer maar wat hogere kwaliteit, niet dat ik er koop d/l het wel als je iets nodig hebt

Ik heb een probleem,ik heb TL41,42,43 en CB47 liggen maarre 50%werkt nietvb.:Le mans 24 slaat de foute kleuren uit en is niet te spelen.Mijn computer heeft een PII 350,64ram,vodoo2,en veel meer…

Wat is nu ingodsnaam mijn probleem licht het aan het feit dat het geripte zijn of wat anders.

Zal wel aan jou liggen
hier werkt alles prima
en ik heb (maar) een PII 266 met voodoo 3000

bij Twilight klopt het inderdaad dat er veel spellen niet werken, bij Cb47 weet ik het niet, maar bij cb49 werkt alles perfect.
Denk niet dat het aan je comp ligt, die problemen had ik ook met Le mans en met the Sims.

Ik weet wat de fout is
ik had met le mans 24 h
juist hetzelfde probleem
maar!ik veranderede van video driver en alles werkte goed.De autos waren doorschijnend en de rotsen
en alles rondom het track was juist hetzelfde als het spel stunts.
maar geloof me gewoon je video driver veranderen en het werkt terug

who sucks ??

P.S. Le Mans is een KLOTE spel bij mij marcheert het en het trekt op geen ballen dus …

Ik heb hier thuis alle tw staan en ze werken allemaal prima maar ja ik heb ze dan ook gewoon allemaal orgineel ik heb het al vaak gehoord en gezien dat de kopie van tw niet goed werken en dat er de “helft” niet op staat als jullie niet het orgineel willen kopen maar zo’n geripte tw kopie moet je niet verbaast zijn als de “helft” niet werkt en dan ook zeker niet tw hiervan de schuld geven.

Kijk inderdaad ook eens naar je drivers en naar de systeem eisen.

suces D@RKNeSS

iso’s!!

Je gaat mij toch niet zeggen dat iedereen TL koopt en dat er de helft niet marcheert,waarom zo’n succes?

Ik heb geen probleem met dat spel van TW draait perfect.

CRAZY GIJS

iSo’s rulez, maar effies afwachten op de DVD versie van TL, indien deze full versies levert. Dan heb ik er wat geld voorover…

Met crazybites heb ik ook nooit problemen