Warez Cd's

vbimport

Ik zoek een mandelijks warez-cd die de nieuwste software programma's, geen games, heeft. Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb wel Crazy Bytes en Twilights voor je met veel programma’s, maar er staan ook spellen op(is dit dan zo erg!!)!

Bedankt maar ik heb TL en CB cd’s. Ik zoek een cd alleen met programma’s. Ik speel nl. weinig spellen.
Kan iemand mij hier verder mee helpen?

koop dan from holland with love

Holland with love staan dan wel programma’s die zijn meestal nl en ik denk dat hij ook engelse programma’s wil

Ik zoek ook met name programma’s maar schaf nu maar TL’s aan, omdat dit de enige cd is met een redelijke hoeveelheid programma’s t.o.v. de spellen. (CB’s bevatten met name spellen) FHWL heb ik geprobeerd maar hiervan werkte het meerendeel niet, en er zit niet zo’n soepel menuutje op als bij TL.
Winwarez pro schijnt alleen programma’s te hebben maar ik ben er niet in geslaagd een exemplaar te bemachtigen. (blijkbaar geen dealers voor, staat wel op hexagon)

Wie o wie kan mij helpen aan een cd win warez pro. Volgens voorgaande bericht zou deze cd alleen programma’s bevatten kan iemand dit bevestigen?

in de reply van “theclient” staat toch dat de lijst op hexagon staat dus kun daar kijken of er echt alleen maar programa’s opstaan, toch ??

-=impulz=-

Ik kan je wel aan twilights helpen.

Wil je meer weten mail me naar nvirus@hotmail.com