Warez cds wanted

vbimport

gezocht warez cd's allerhande interesse in veel titels (liefst nederlandstalige)ik betaal enkel na ontvangst op postbus in gelijk welke munt.deze maatregel is nodig voor de lui die te rap willen verdienen,betalen doe ik zeker heb je interesse stuur gewoon een mailtje.
greetz

Denk je nou echt dat er iemand is die cd’s gaat opsturen naar een postbus, voor dat de cd’s zijn betaald.
Wel heel opvallend…

GreetZZ FlarEMan
(KGS-crew Member)

Die gozer denkt effe cds te kunnen rippen van onschuldige dealers

wie denkt wie of wat te vertrouwen,dit kan langs beide zijden ook ik ben al verschillende malen geript betaald op voorhand en no cd’s .dus er kan ten hoogste de helft van het bedrag gepost worden,en na ontvangst de rest.dus wie wil verkopen moet een vertrouwen opbouwen,en pas dan als ik ondervind dat de dealer bertouwbaar is wordt er betaald op voorhand.zo aan jullie alle de keuze,ik ben een ouwe rat in het vak so no harm ther is always someone agree with the formule
greetz

Nou kijk maar op onze site, we kunnen met een paar cd’s beginnen.
Je kan de helft vooruit betalen.

Maar effe: als wij niet leveren zijn wij heel veel klanten kwijt, jij kan wel weer een nieuwe dealer zoeken.
Jjij kan naar de politie gaan.
Wij kunnen moeilijk naar de politie gaan om te vertellen dat jij een paar gecopieerde cd’s niet hebt betaald.
Denk daar maar eens over na.

GreetZZ FlarEMan
(KGS-crew Member)
http://kgscrewcdz.cjb.net

Onze site is nu effe offline, door die kut BSA, kreeg vanmiddag mailtje van de BSA, en gelijk hebben ze mijn site eraf gehaald