Warcraft III is een leuk spelletje!

vbimport

IK heb 'm gister binnen gekregen en ik vinnum heel goei! Lekker veel rassen (4) die je kan kiezen en een leuk verhaal in de campaigns waar je waarschijnlijk met alle rassen kan knokken. Ik zeg waarschijnlijk omdat ik nog niet ver genoeg ben. Heb nu de Orcs gehad, de Humans en nu de Undead. Ik hoop op nog meer Orcs en de Night Elves! :smiley:

Mazzel! Ik ga weer spelen!

mja ik ben met de Undead nu…

Ik vind het verhaal (tot nu toe) een beetje merkwaardig. Het lijkt wel of het spel om die ruiter te paard draait. Omdat ie overloopt enzo.

Verder was de campaing met de Orc meer een tutorial van “hoe speel ik Stratagy games” dan dat het een heuse campaing was…
:cool:
Verder speel niet om zo snel mogelijk alle missies langs te komen, maar ook weer niet om de stats van elke unit te zien en wat goed werkt.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het in de helft van de tijd kunnen uitspelen, maar ook die er dubbel zo lang over doen.

maar ook ik ga weer spelen :slight_smile:

mzzl

idd wereld spel, ikke onder de indruk van de filmpjes, heel leuk gedaan. Ben nog niet echt aan spelen toegekomen vanwege het mooie weer, maar ben dat ZEKER weer van plan!

dikke aanrader :slight_smile:

ben de camain aan’t spelen en moet zeggen dat het niet echt aan mijn verwachtingen voldoet (zal het wel uitspelen)

waarschijnlijk heel de hype rond het spel die mijn verwachtingen te hoog hadden gemaakt.

:stuck_out_tongue: stout graan :stuck_out_tongue:

De verkoop van tijdmachines moet ook goed gaan geloof ik :slight_smile:

Van de Blizzard website :

"The game, which has initial orders in excess of 4.5 million copies worldwide, will start shipping to retailers worldwide on July 3. "

Mocht het te moeilijk zijn dan moet je maar eens wat filmquotes in tikken. Of even hier kijken :slight_smile: