Want to be a member?!

vbimport

kan iemand mij uitleggen hoe je member of administrator wordt? ik ben al een maand lid maarre, zoals je ziet, nog steeds een juniortje........

hlp me plse. ThAnX!

masterBURNER

gebruik de zoekfunctie van di forum, deze vraag is al verschillende keren gesteld.
Waarschijnlijk meer kans op Dutch: General Chat

Junior member: 0-99 posts
Member: 100+ posts
Administrator…veel geld, heeeeel veel geld

Da_Taxman

of een vrouw zijn en domi of crazee verleiden en er mee naar bed gaan en dan zagen erom

Nog 47 keer posten

Nee ik denk dat je eerst een of andere vent van de BSA neergeschoten moet hebben wil je member worden (ik zit hier al 3 mnd elke dag te replyen en nog steeds junior, heeft iemand nog een adres van zo’n schooier ) Kan je nagaan wat je gedaan moet hebben wil je Admin worden.
Maar als je toch zo graag admin wilt worden.
Start je eigen FORUM I’ll be with you!!!

The MAzTER

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by The MAzTER:
(ik zit hier al 3 mnd elke dag te replyen en nog steeds junior, heeft iemand nog een adres van zo’n schooier )
<HR></BLOCKQUOTE>

Je hebt er toch ook pas 64, dus ook nog ff wat doorgaan

It’s the quality NOT the quantity…

idd BTB

better 100 good post then 500 useless posts !

btw status is nie belangrijk

hoe kan je trouwens zien hoeveel Topics je hebt gecreerd???

Maakt trouwens ook geen ruk uit, CDFREAKS rulez zwaar!

Dit is de enigste vette forum op t net…

masterBURNER

klik dat icoontje naast de datum en tijd van je posting, dat gezichtje met het vraagteken.
Je krijgt dan user information te zien, daarin staat ook het aantal posts vermeld.

Da_Taxman

zucht, waarom vindt iedereen het nou zo f#$%king belangerijk dat er MEMBER i.p.v. JUNIOR MEMBER naast je post staat. Het geeft alleen maar aan of je wel of niet meer dan 100 posts hebt. Is dat nou zo belangrijk…gezien de bullshit posts die hier met nogal regelmaat voorkomen is dat niet echt een prestatie!

Als je een bewijs van goed gedrag kan voorleggen.
Of Duke en Dominator bedreigt met een shotgun
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum12/HTML/002139.html

Als we nu met z’n alle voor dat tweede gaan
Neh toch maar niet he.

Groetjes,
Matt