Wanneer zijn jullie nu begonnen met branden

Vroeger (een jaar of 13 geleden), in de goede oude tijd dat je op de MSX nog met cassettebandjes werkte. Als je maar Metal tapes gebruikte, dan kon je ze zelfs op double speed in je cassettedeck overnemen…gouden tijden

De diskettes was een fase tussen de beschrijfbare CD en de cassettebandjes. Herinner je de WP 5.1 nog, uets van 7 diskettes, was toen een GROOT programma

Daarna een van de eerste Philips 3610’s gekocht, weet niet eens meer hoe lang geleden, ongeveer 2,5 jaar. Later met een zeer aantrekkelijke regeling kunnen omruilen tegen Plextor 4 speed schrijver SCSI en die heb ik nog steeds…

Kopieer eigenlijk niets meer, bijna iedereen in mijn omgeving heeft tegenwoordig zo’n apparaat, zelfs mijn zusje, nou dan weet je het wel

Da_Taxman

kocht mijn eerste brander zomer 1996, behoor dus al bij de ouwe rotten in het brander gebeuren…was een sony branden, dat ding heeft al heel wat cdtjes gebrand, ben nu alweer een writertje verder (plextor), maar die sony brand nog steeds…

Ik ben net begonnen (rond februari) met maar liefst het 12x juweeltje van plextor

najaar 1998 begonnen en nu al mn derde brander
Philips 2x --> Philips 4x --> PLEXTOR 8x
VOORUITGANG

TeK

3jaar geleden in 1996 of zo!!! alleen ik wist er de ballen van totdat ik deze site had ontdekt enzo!! Zo zijn we volgens mij allemaal hiero in het wereldje gerold…

gebruik toch je verstand.
wat een ONZIN om hier op te reageren.
de kleuterschool is voorbij?

hoe oud ben je?
hoe oud is je partner?
trek je veel?
neuk je veel?
weet je veel?
gebruik je je verstand wel eens, (of nooit?)
is dit waarom ik regelmatig op dit FORUM kom?
a. u. b. probeer dit forum te gebruiken waar het voor opgezet is.

List en bedrog:

als je deze forums niet interessant vindt moet je ze niet lezen !
Het heet niet voor niets general chat.

Oh ja, mijn eerste brander was in 1997, een philips cdd2600, nu pas een nieuwe plextor 8432A.

Een maandje terug met een plextor 8432.

Ik begon met branden 3 jaar geleden een teax 4 speed

ben begonnen met een rekenliniaal daarna, c64, c128, amiga,286,386,486,p1,p2,p3 500mhZ met 2*schrijven hp

ehhh, ben 4 jaar geleden begonnen, was de tweede in de klas die een brander had…dat waren nog tijden

Mijn eerste brander was een Philips CDDD2600 SCSI (dat moest toen nog!)
Nu heb ik een Plextor T820 SCSI

Maar wat is nu eigenlijk het nut van deze vraag…iedereen heeft toch tegenwoordig een brander om persoonlijke Backups mee te maken ?

Toen de eerste Philips cdd2000 uitkwam ben ik begonnen.
en terwijl alle software op dat moment naar een cdd2000 keken was er zo’n imbeciel bij Philips die het wel leuk vond om er philips cdd2000 van te maken.heb toen een hele tijd moeten wachten op software die wel werkte.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Vroeger (een jaar of 13 geleden), in de goede oude tijd dat je op de MSX nog met cassettebandjes werkte. Als je maar Metal tapes gebruikte, dan kon je ze zelfs op double speed in je cassettedeck overnemen…gouden tijden

Da_Taxman[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Bij mij ging dat ook best wel met normal tapes (zo goekoop mogelijk immers hoe meer ruis hoe beter)

Nou, ruim een jaar.
Mijn burner is: CDD3610, een schoonheid, tja wel traag.

Lijkt me sterk dat iedereen al geantwoord heeft…

Madmax

Hallo hallo hallo!

Mijn computer geschiedenis?
Euhhhhhhh
-Atari st2600
-C64
-8086 (wel 10Mhz!!!)
-80386SX-20
-80386DX-25
-80486DX2-66
-pentium 133
-pentium II 350
-athlon 600

Niet zo veel he?? Tja, ik heb altijd tussendoor nog wel wat anders gehad, maar dit is de hoofdlijn van het verhaal :slight_smile:

Mijn brander historie
-Fiellibs CDD3610 (kutmormel in de PI/PII)
-Yammie CDRW4416S (eerste SCSI drive, heerlijk!!!; PII)
-Plextor W12Ts4-32 (heeeerlijke drive, athlon)

Nog meer weten?? Vraag maar!

Ik ben eigenlijk een 2 jaartjes geleden begonnen… Tja toen had nog niemand een branderke… maar nu ja nu krijgt iedereen bij z’n pc zo’n kut-brander (zoals een hp ofzo) maar niemand kan tw/beveiligde spellen ofzo branden dus komen ze nog naar mij,
gna gna gna

Welgeteld 4,5 jaar geleden met een mitsumi 2x…na 4 mitsumies over gegaan op een teac 6x…

Is iedereen nu al klaar…