Wanneer zijn jullie nu begonnen met branden

vbimport

Nee ben gewoon benieuwd....

OOh ja ben zelf een goed 1,5 jaar geleden begonnen..

Mzzl

Ik vroeg me eigen eens af wanneer jullie nu allemaal zijn begonnen met het kopieren van cd’s

Madmax

Ehhhmmm… twee jaar geleden. Toen was het nog te doen:
Kopieer-beveiliging:wat is dat

grtz Koko

(dit moet natuurlijk weer zo’n super-hot topic worden, of niet )

September 1998 kocht ik m’n eerste brander, nu zit ik aan de tweede, omdat ik 2x speed te lang wachten vond (nu 8x Plextor!)

Ik kocht mijn brander heel impulsief, bijna een jaar geleden, met de bedoeling om deze bij iemand anders in zijn computer in te bouwen en dat ik daar ging branden.
Een paar dagen later kocht ik dus toch maar zelf een computer omdat het toch een gedoe zou worden, moest ik steeds op en neer als ik wat wilde branden.
En nu kan ik me een leven zonder comp. en brander niet meer voorstellen

De naam zegt 't al Plagiaat '97

Ik ben blijkbaar een van de ‘veteranen’ (moeha, kben amper 19 :slight_smile: Nee, maar kben er zo’n kleine 4 jaar geleden mee begonnen. Ik was toen bij mijn weten de enige van de school die het kon en dat heeft me wel wat opgebracht :-). Toch heb ik nooit meer dan 200BEF/CD gevraagd. Vandaar dat ik na een tijdje wel een aantal vaste klanten had en dat er nadien anderen waren met een writer die kwamen zagen dat ik mijn prijs moest verhogen, want dat zij nooit zo laag konden gaan :-). Zij moesten hun writer ‘afbetalen’ en hun cdr’s betaalden ze net iets meer dan ik :-). (te weten dat ik nooit merkloze cd’s gebruikt heb en dat zij altijd zaten te klooien met de goedkoopste rommel :-)).

De laatste tijd is het wel fel geminderd; ik heb veel minder tijd nu en toch ook wel een beetje schrik voor bsa enzo. Maar als er iemand van mijn maten een cd’tje wil kopieren , dan weten ze me nog altijd te vinden :-). En met de plex12/4/32 op komst kom ik misschien nog wel terug :-).
(kben trouwens benieuwd of mijn Adaptec2940 mijn systeem zal kunnen trekken; voor’t moment hangt er een hp6020 en een Plex4/2/20 aan met twee lezers, maar als ik daar de Plex12/4/32 nog bij ga aanhangen met een derde lezer, dan wordt het toch krapjes denk ik :slight_smile: Welja, het valt te proberen he; 3 cd’tjes on the fly kopieren lijkt me wel wat.:slight_smile:

9 jaar geleden al met de amiga

Dit vindt ik een hele listige vraag !!!
Stel je voor dat de BSA meekijkt !

Doeiiiii…

15 jaar bezig met msx computer…

[This message has been edited by Ratje (edited 12 May 2000).]

50 jaar geleden op de eniac :slight_smile:

Dat waren nog de dagen…

Hoe oud ben je dan wel niet???

Van mijn 15e

In 1998 begonnen.

Ik herriner et mij nog eel goe Zomer 98 mijn eerste Writer. In tzwart gekocht nen HP7200 aan 2speed . een maand later was voor dezelfde prijs nen 8100 uit aan 4. SHIT. Na een half jaar Writer kapot na et fabrique 3x. Toen was ket beu. Ei was kapot en 1 jaaroud. Nen HP7500 gekocht wegens geldproblemen. twas de goeiekoopste 2speed ma. Ma Januari 2000 kocht ik PLEXTOR 8speed op ide. ZAAAAAALIIG. Ei schrijft nog altijd zo goed en zo snel. Tis mijnen lieveling. Keb er al bakken geld uitgeslagen.

DE BESTE INVESTERING OOIT

zomer 1998

Ave…
PGN/iNERTiA

ik 3,54 jaar geleden
mijn eerste brander was een hp7200+
en net daarna een philips cdd3610
en anderhalf jaartje daarna een hp8100+

en morgen een plextor8432

en ik kan pas sinds dat clone cd uit is alles branden behalve dvd

vanaf de tijd dat de lege cd’tjes nog 29,95 per stuks koste.

27,50 als je er maarliefst 5 tegelijk nam.
(moest je ze wel van tevoren bestellen) hehehe

Later

Mijn eerste gebrande CDtje dateerd uit 1996. Of was het toch toen ik m’n Atari 2600 kocht

Brand nu al zo’n twee jaar, en sinds kort met twee branders tegelijk
Een “oude” Plextor 4/2/20 en met een Plextor 8/4/32
Brand nu ook weer niet superveel zo’n 100 per 1,5-2 maanden.