Wanneer komt operation flashpoint uit?

vbimport

Waaneer komt operation flashpoint nu eens uit op isonew ( die game is echt te gek je moet die demo downloaden !! )

En is die game nu al in de winkel uit ??

greetzzzzzzzz…:confused: :eek:

22 juni wordt ie officeel gereleased…rond die tijd zul je 'm ook heel gauw in de warezscene vinden…

zo laaattttttttttttttt o neee maar op die demo staat mei ???

well, op de site codemasters staat 22 juni…

Hmmz… …da verkoopt wel goed denk ik (bij de Free Record Shop natuurlijk heh).
Wie weet wanneer GTA 3?

Grtz JP.

GTA3? op de Ps2 komt ie eind dit jaar uit, maar op de PC misschien pas zomer volgend jaar. Trouwens zeer cool om in 3D rond te rennen, wagens te jatten, burgers genadeloos afknallen en de politie afschudden!

Flashpoint rocked ook hevig! eind deze maand komt ie uit. Volgens de PCzone wordt de flashpoint demo meer gedowned dan naaktfoto’s van Britney Spears:p

[1] Flashpoint roeleert :stuck_out_tongue:
[2] Britney Spears sux… …naakt foto’s die ik ooit op school gezien heb zien er niet uit. Of heb je een paar die mooi zijn? Dan het liefst met haar hoofd eraf :stuck_out_tongue:

Grtz JP.

P.s. dat GTA3 wist ik eigelijk wel was stomme vraag (ik lees ook de PU… …owja niet PCzone)

Originally posted by jpschadde

[2] Britney Spears sux… …naakt foto’s die ik ooit op school gezien heb zien er niet uit. Of heb je een paar die mooi zijn? Dan het liefst met haar hoofd eraf :stuck_out_tongue:

hoe durf je zo over m’n lief praten!!! :smiley: :smiley:

Originally posted by jpschadde
P.s. dat GTA3 wist ik eigelijk wel was stomme vraag (ik lees ook de PU… …owja niet PCzone)

Stomme Belg! Wie zegt verdomme dat ik dit uit de PU heb?! Die zeik lees ik al een half jaar niet meer. Tegenwoordig hebben ze vrijwel nix meer over de PC erin staan, alleen maar console shit. PCzone is veeel beter. Die GTA3 zeik wist ik trouwens twee maanden geleden al!

En zo te zien heb jij alleen maar de 64x64 pixels web-edities plaatjes van Britney gezien, stom als je bent, zoek ze eens op Kazaa, dan zie je hoe goed gemaakt ze zijn, en hoeveel verschillende er zijn. Je zou bijna zweren dat ze echt waren…

[1] OEF! Ik word beledigd
[2] Ik ben GEEN Belg (met alle respect voor de Belgen onder ons… …maar ik wordt niet graag zo door een Hollander zo genoemd omdat wij jullie Belgen niet altijd even hoog hebben zitten - ofzo :rolleyes: -)
[3] Ik zei alleen dat ik het in de PU had gelezen. Blad dat ik niet voor mezelf koop maar zodat mannekes op school kenne kijken of er wat leuks in staat en dan DEALERFORUM.
[4] PCzone heb ik altijd kut gevonden. Ik zal weer s kijken of het alweer boeiend is…
[5] Er staat inderdaad veel Consoletroep in, maar dat is ook wel s interessant :stuck_out_tongue: Niet voor jou klaarblijkelijk :slight_smile:
[6] Hmmz je geilt op Britney Spears? Gooi s wat leuke pics op een site dan ofzow? Ken k ook kijke hoe goed ze wel niet zijn… …geen tijd om die troep te zoeken…
[7] Met troep bedoel ik niet dat het ONinteressant is… …DiVXXX is alleen grappiger :stuck_out_tongue:

Grtz JP.

[8] ik word gek van mezelf als ik met die brackets tik :frowning:

De dixons folder van vanmiddag zegt ook dat Operation Flashpoint de 22ste uitkomt.

Er staat trouwens niets over The Emporer Battle for Dune in. Wanneer komt die dan uit

Is al uit…

Grtz JP.

www.isonews.com

Ja ok in de warez scene is die uit maar ik wil hem legaal hebben :stuck_out_tongue: Is die dan ook al legaal te verkrijgen in de winkels?

zucht

Grtz JP.