Wanneer is iets spam?

vbimport

Ik weet dat spam is, als je bijvoorbeeld op meerdere fora (van 1 ‘organisatie’) reclame maakt of dingen vraagt. Maar stel nou dat ik voor school ofzo een onderzoek wil doen onder alle (zoveel mogelijk) freakers, mag je dan in alle fora posten?

Nee, je mag die vraag hier maar 1x posten, aangezien het dezelfde vraag is die gesteld wordt, en je waarschijnlijk dan dezelfde antwoorden 2x zult krijgen van dezelfde persoon.
, en ik niet graag 3-4x het zelfde wil lezen :wink:

Is op zich ook spam, want in die verschillende forums richt je je tot dezelfde personen, ons = de freakers, dus 8 ik het weinig zinvol om die topic hier x aantal keer te stellen

Ow, kleine nuance, in elk ‘talig’ forum, dus een post in engels deel, eentje in nederlands en eentje in italiaans. Hoeveel mensen van de italianen en engelsen zullen in nederlands deel komen?

Ey,

Het is dan niet echt SPAM, maar gewoon een crosspost. Spam is meer als je in usenet een oproep zet: Koop PCgames bij mij o.i.d. of als je 10000 hotmail gebruikers lastig valt met: Penis Enlargment :slight_smile:

Grtz JP.

Originally posted by jpschadde
[B]Penis Enlargment :slight_smile:

Grtz JP. [/B]

hm, nou je het erover hebt…heeft iemand nog interesse :wink:

Originally posted by jojk
Ow, kleine nuance, in elk ‘talig’ forum, dus een post in engels deel, eentje in nederlands en eentje in italiaans. Hoeveel mensen van de italianen en engelsen zullen in nederlands deel komen?

er zullen bijna geen engelsen of italianen het nederlandse forum gaan opzoeken, maar het omgekeerde gebeurt natuurlijk wel
je kan je vraag ook altijd op zijn italiaans gaan stellen, ik heb ook ff een tijdje het italiaanse forum gevolgd maar ben toch afgestapt van dat principe, iets moeilijker om te lezen dan dat engels :wink:

Il mio nome è Mattel007, ed io sono un Amministratore di CDFREAKS, io ora sto mettendo i miei primi passi al Suo foro con l’aiuto da un traduttore , così se Lei ora trovasse dei problemi, solo mi imposti, ed i lo tradurranno per me in una lingua comprensibile, così i può aiutarLa. Io non sarò qui spesso, ma solo mi imposta se Lei ha dei problemi, ed i faranno tutto i può risolverli.

Saluti

Mattel

Met een beetje kennis van latijn moet het te doen zijn:

Originally posted by Mattel007

Il mio nome è Mattel007, ed io sono un Amministratore di CDFREAKS, io ora sto mettendo i miei primi passi al Suo foro con l’aiuto da un traduttore , così se Lei ora trovasse dei problemi, solo mi imposti, ed i lo tradurranno per me in una lingua comprensibile, così i può aiutarLa. Io non sarò qui spesso, ma solo mi imposta se Lei ha dei problemi, ed i faranno tutto i può risolverli. Saluti Mattel

Mijn naam is Mattel007, en ik ben een administrator van Cdfreaks, ik probeer op alle fora te komen (???) om problemen op te losse waar mogelijk. En ik ruil/leer een moeilijke taal, (???) . Ik kan geen spaans, maar ik onmogelijk heb problemen, en ik wil ze oplossen. Groeten Mattel

Zoiets moet het zijn

je zit vor 85% goed :wink:

My name is Mattel007, and I am an Administrator of CDFREAKS, I hour I am putting mine first steps to Its hole with the aid from a translator, therefore if It hour found of the problems, solo I set up to me, and they will translate it for me in a comprehensible language, therefore can aiutarLa. I will not be here often, but to only he sets up me if It has of the problems, and they will make all can risolverli.
Greetz
Mattel

hmmz :wink:

Originally posted by RMX
My name is Mattel007, and I am an Administrator of CDFREAKS, I hour I am putting mine first steps to Its hole with the aid from a translator, therefore if It hour found of the problems, solo I set up to me, and they will translate it for me in a comprehensible language, therefore can aiutarLa. I will not be here often, but to only he sets up me if It has of the problems, and they will make all can risolverli.
Greetz
Mattel

babylon is fijn hè…ik heb het echter, als nobele heer, helemaal zelf gedaan

En dit is wat we noemen “Off topic”! :wink:

Originally posted by jojk
[B]

babylon is fijn hè…ik heb het echter, als nobele heer, helemaal zelf gedaan [/B]

Je bedoelt Babelfish?

geen spam …
maar leverworst :confused:

Originally posted by Wookie
En dit is wat we noemen “Off topic”! :wink:
LOL @ the new @- :stuck_out_tongue:

spaw is als je ongevraagd reclame rondsproeit (bijv per Email over penis enlargement)

Als jij een topic opent in het Cafe en de D-GC dan zul je veel hetzelfde krijgen, of bij de ene veel meer reply’s dan bij de ander. Het enige verschil is dat iemand die hier net nieuw is, maar 1 forum bezoekt, en dat is dan bijv. het café. post jij echter je topic in de Dutch-GeneralChat, dan krijg jij dus niet de mening/info van die newbie.

Echter, wanneer je je topic in dat engelse forum post, de Nederalndse, en de Italiaanse, dan krijg je waarschijnllijk wel diverse antwoorden.
Van mij bijv. krijg je in de engelse of italiaanse fora geen gehoor.

ongewenste reclam of onrechtstreeks iemand “dwingen” te registeren en weet ik veel wa nog allemaal is spam
er staat echter geen defenitie op spam, hangt van de persoon in kwestie af of hij dit spam vind ja dan nee …

Ok, een definitie van Spam (anders dan het ingeblikte vlees ;))

http://www.mall-net.com/spamfaq.html
Spam is unsolicited e-mail (or news postings) pushing a point. Be it an ad for a used PC, or an urge to vote on a proposition; if you didn’t ask for it, didn’t sign up on a mailing list related to it, and didn’t leave your e-mail address on a web form asking for more information on it, it’s spam! And if it’s in your mailbox, the sender might be liable for a $500 fine per instance.