Wannado roeleert

vbimport

Wanadoo is de eerste internet provider die flat fee internet op de markt gaat introduceren. Consumenten tasten vaak nog in het duister over de kosten voor internetgebruik. Wanadoo biedt nu duidelijkheid met het nieuwe product Wanadoo Smartpack! Met Smartpack kan de gebruiker zelf kiezen welk totaalpakket het beste bij zijn of haar internetgebruik past: 5, 15 of 30 uur internetten voor een vast bedrag per maand, inclusief telefoonkosten. Er hoeft dus geen rekening worden gehouden met piek- of daltarieven.

Wanadoo Smartpack vormt hiermee een springplank naar flat fee internet, dat Wanadoo na de zomer zal introduceren. Met Smartpack kan de telefoonrekening veel beter onder controle gehouden worden.

Via de Wanadoo-site kan de gebruiker op elk moment de duur en de kosten van het internetgebruik bekijken. Met deze doorzichtige abonnementsvorm is de tijd rijp voor flat fee internet waarbij de gebruiker een vast bedrag per maand betaalt en altijd exact weet waar hij of zij aan toe is.
Wanadoo SmartPack

Damn ik wil dat de zomer voorbij is…

kabel roelz nogmeer :slight_smile:

30 uur per maand is te weinig heb ik dus niks aan

weten ze daar wel wat zij doen?
Bij wannadoo heb je na 30 uur niet eens een email verzonden.

wish heeft ook al zoiets een hele tijd. Je moet da 69,95 per maand betalen en dan kun je 2 uur per dag internetten.

Het is niet bepaald goedkoop maar als je geen kabel/adsl hebt en je wilt veel internetten dan moet je wat niet :stuck_out_tongue:

ff goed lezen Na de zomer echt FLAT FREE internet…

Nee, dat is het niet want je kunt niet 24/7 online zijn maar je bent gebonden aan een bepaald aantal uren net zoals met wish dus het is niet flatfree. Als je nu wel 24/7 online kon zijn dan is het pas echt flatfree.

Zulke abonnementen zijn ook al bij zonnet te krijgen. Dan kun je voor 25,- volgens mij 10 uur internet kopen zonder telefoontikken, niet goedkoop maar jah :stuck_out_tongue:

Misschien dat ze na de zomer wel echt flatfree internet aanbieden maar dat doen ze nu in elk geval nog niet :frowning:

Originally posted by cartman_cdz
kabel roelz nogmeer :slight_smile:

Hopelijk bedoel je niet cable wanadoo… dat is dé nachtmerrie van iedere internetter.

Originally posted by Pyromaniac
[B]Nee, dat is het niet want je kunt niet 24/7 online zijn maar je bent gebonden aan een bepaald aantal uren net zoals met wish dus het is niet flatfree. Als je nu wel 24/7 online kon zijn dan is het pas echt flatfree.

Zulke abonnementen zijn ook al bij zonnet te krijgen. Dan kun je voor 25,- volgens mij 10 uur internet kopen zonder telefoontikken, niet goedkoop maar jah :stuck_out_tongue:

Misschien dat ze na de zomer wel echt flatfree internet aanbieden maar dat doen ze nu in elk geval nog niet :frowning: [/B]

Wat nou NEE, dat is het niet ??? Ik zeg gdv dat het na de zomer flat free is. EN DAN GA JIJ EEN BEETJE ZEGGEN VAN NIET ROT TOCH OP MAN.

En dan zeg je in de laatste stukje. Dat ze het na de zomer misschien wel gaan aanbieden…

ik heb net gelukkig wish opgezegd omdat 2 uur per dag voor 70 piek per maand veel te duur is, en omdat wish de boel bezeikt door bijv. je na 1 uur er al af te gooien of je voor een bepaalde periode 2 rekeningen te sturen…daar had ik genoeg van dus heb ik maar eens een boze bief naar wish gestuurd met het vriendelijk verzoek mijn abo zo snel mogelijk stop te zetten…

30 uren van wannadoo is dan ook te weinig voor mij…
maar wel beter omdat je dan zelf mag weten wanneer
je die 30 uren opmaakt…dus misschien toch wel een optie…
als ze binnenkort echt flatfree gaan introduceren zou dat
echt wel ideaal zijn want ik mis superweb echt wel…

10 uur voor 25 piek?! Huh?! Das alleen overdag dus cheaper!! Schiet niet op!
… doe mij maar 20x die abo! hehe!

[B]wish heeft ook al zoiets een hele tijd. Je moet da 69,95 per maand betalen en dan kun je 2 uur per dag internetten.

Het is niet bepaald goedkoop maar als je geen kabel/adsl hebt en je wilt veel internetten dan moet je wat niet :stuck_out_tongue: [/B]

Jep dat heb ik dus… het is niet goedkoop maar die twee uur per dag gaan wel elke keer op :slight_smile: Je moet wat als je niets anders hebt :frowning:

Ow ja en ik heb er wel goede ervaringen mee (niet zoals xian dus)… Inbellen is altijd de eerste keer raak en ik ben er nog nooit zomaar afgegooid (ja natuurlijk wel als de twee uur voorbij zijn maar dat lijkt me logisch…). De snelheid van Wish is normaal voor 56k. Met andere aanbieder haal ik hetzelfde.

Wanadoo sucks!!!

Het is te duur voor wat je krijgt want mijn topsnelheiden zijn 8 kb/s en dat kun je geen topsnelheid noemen!

Wanadoo sucks!!!

Originally posted by G@M3FR3@K
Ow ja en ik heb er wel goede ervaringen mee (niet zoals xian dus)… Inbellen is altijd de eerste keer raak en ik ben er nog nooit zomaar afgegooid (ja natuurlijk wel als de twee uur voorbij zijn maar dat lijkt me logisch…). De snelheid van Wish is normaal voor 56k. Met andere aanbieder haal ik hetzelfde.

Dat heb ik ook zo’n abonnementje en ik ben er wel tevreden mee :stuck_out_tongue:

Een paar van jullie lijken mij niet op de hoogte te zijn van de lage prijzen van KPN. Als we ervan uitgaan dat je voordeelnummers op je provider hebt, en dat je provider gebeld wordt tegen een lokaal tarief, kost internetten overdag tussen 8:00 en 19:00 F3,24 per uur 's avonds tussen 19:00 en 0:00 F1,72 p/u en in het laagtarief tussen 0:00 en 8:00 F1,08 p/u. In het weekend geldt trouwens altijd laagtarief. Als in het najaar dus flat fee internet komt, zullen de prijzen van KPN hoogstwaarschijnlijk ook flink omlaag gaan.

Dat laagtarief vind ik persoonlijk het handigste omdat ik altijd online games speel. Dan kost het telefooninternetten vrijwel nix, terwijl het internet snel loopt(altijd boven de 5,2 KB/s op mijn 56k, ping in UT rond de 200ms), en er bovendien veel mensen zijn om mee te spelen(avond in de US). Als je de telefoonrekening laag wil houden, moet je dus pas na 19 uur gaan internetten.

Mijn provider is trouwens Zon, en daar ben ik als modeminternetter dik tevreden over. Laatst was ik 30 uur aan een stuk online(vader was een weekendje van huis:)), en toen had ik dus al die tijd online gespeeld. Ik heb totaal geen last gehad met dat ik eruit werd gegooid, iets wat hier bij Freeler wel vaker gebeurd. Het was een wonder dat windows in al die tijd ook niet gecrasht was.

Originally posted by R0bby
[B] Als je de telefoonrekening laag wil houden, moet je dus pas na 19 uur gaan internetten.

. [/B]

ja maar heeeeel veel keer 1,72 per uur is ook een heeeeeeeeeeele boel geld, geloof me maar ik internet al
4 jaar over de telefoon en ik baal elke keer weer van de
telefoonrekening…

@home roels

[ul]
[li]fl 89,- p/maand
[/li][li]24/7 online
[/li][li]snel
[/li][li]weinig tot geen probs
[/li][li]geen limieten
[/li][/ul]

Jongens, ik gun het jullie ook van harte :smiley:

maar dat is niet aan mij :frowning:

Originally posted by Xian
ja maar heeeeel veel keer 1,72 per uur is ook een heeeeeeeeeeele boel geld, geloof me maar ik internet al 4 jaar over de telefoon en ik baal elke keer weer van de
telefoonrekening…

Tja, goedkoop blijft het natuurlijk niet. Ik had beter kunnen zeggen: Als je de telefoonrekening ZO LAAG MOGELIJK wilt houden. En hoog zijn ze… M’n vader had een paar maanden terug een telefoonrekenig van bijna 850 piek gekregen. 90% daarvan kwam van het internetten. Heerlijk, als je vader altijd aan die nieuwsgroepen zit:) Dat geeft mij dus eigenlijk gewoon een vrije lijn op de Wingate die 4 uur op een avond en bijna het hele weekend openstaat:D. Ik Internet rouwens al bijna 6 jaar, maar de telefoonrekeningen zijn bij ons vorig jaar pas echt omhoog gegaan:)

DaFox, zeg eens hoe snel @home echt is. Dus hoeveel kb/s 's nachts en wat je ping dan is. Wij hebben ons hier al anderhalf jaar geleden aangemeld bij de Essent, en ze hebben beloofd dat op z’n laatst @home beschikbaar zou zijn op ons adres op 1 januari 2001. Ik gebeld op 10 januari om te vragen waar ze bleven, bleek dat de werkzaamheden ietsje waren uitgelopen. Ietsje, m’n reet. De datum werd met 3 maanden verschoven. 3 maanden later, in April, bel ik nog eens. Toen konden de klootzakken opeens geen uitspraak doen over de datum van beschikbaarheid, maar het werd waarschijnlijk het 3e kwartaal 2001. Nu staat opeens doodleuk in die postcodecheck van ze: ‘De dienst van @home wordt nog niet aangeboden…’ Wanneer gaan die teringklootzakken eindelijk eens wat meer informatie geven? Ik zie ze verdomme iedere dag ergens de straat openbreken, en heen en weer rijden in die lelijke roze wagens van ze, maar hier kabelinternet brengen zit er niet in!
ik woon trouwens in een bekend (berg)stadje in het zuidoosten van zuid-limburg. Do the math.
Hier trouwens nog een ‘tevreden’ gebruikersgroep van @home.

Speciaal voor R0bby :slight_smile:

Resultaten van http://www.speedsuite.net
(Overgenomen op Wed Jun 13 2001 om 19:04:46 UTC+0200)
Download : 147.3 KByte/sec
Upload : 14.5 KByte/sec
Connection : 211.0 Conn/min
High Bandwidth : 176.9 KByte/sec
Ping test (32 bytes) : 193.0 ms
Ping test (1Kbyte) : 202.0 ms

(Overgenomen op Wed Jun 13 2001 om 19:06:12 UTC+0200)
Download : 194.1 KByte/sec
Upload : 15.0 KByte/sec
Connection : 291.0 Conn/min
High Bandwidth : 143.6 KByte/sec
Ping test (32 bytes) : 171.0 ms
Ping test (1Kbyte) : 186.0 ms

(Overgenomen op Wed Jun 13 2001 om 19:07:37 UTC+0200)
Download : 187.8 KByte/sec
Upload : 14.5 KByte/sec
Connection : 292.0 Conn/min
High Bandwidth : 181.7 KByte/sec
Ping test (32 bytes) : 165.0 ms
Ping test (1Kbyte) : 194.0 ms

(Overgenomen op Wed Jun 13 2001 om 19:08:54 UTC+0200)
Download : 163.8 KByte/sec
Upload : 14.8 KByte/sec
Connection : 275.0 Conn/min
High Bandwidth : 183.3 KByte/sec
Ping test (32 bytes) : 213.0 ms
Ping test (1Kbyte) : 238.0 ms

(Overgenomen op Wed Jun 13 2001 om 19:10:30 UTC+0200)
Download : 203.3 KByte/sec
Upload : 14.9 KByte/sec
Connection : 289.0 Conn/min
High Bandwidth : 206.3 KByte/sec
Ping test (32 bytes) : 213.0 ms
Ping test (1Kbyte) : 215.0 ms

Ik zal van het weekend anders ook nog wel testjes doen, als er belangstelling voor is.

FINALLY :slight_smile: :smiley: :slight_smile:

niet geheel flat free :frowning: maar jah je kan niet alles hebben…