Wanadoo begint in september met flatfee

vbimport

Volgens dit artikel op webwereld zouden we een dezer dagen flatfee internet kunnen verwachten van Wanadoo, maar helaas heb ik er nog steeds niets over gehoord.

Weet iemand er meer van ? Overigens is het artikel op webwereld al oud.

het is niet te hopen dat ze dezelfde kant opgaan als Quickonline e.d

Originally posted by syndicate2001
het is niet te hopen dat ze dezelfde kant opgaan als Quickonline e.d

Niks meer gehoord van die gasten! Heb toen gelijk het abogeld terug laten storten toen ze QuickOffline gingen! :wink:

Vergeet Superweb niet!

heb ik ook nog een weekje gehad > daarna gelijk opgezegt! :mad:

Originally posted by Murphy23x
[B]Vergeet Superweb niet!

heb ik ook nog een weekje gehad > daarna gelijk opgezegt! :mad: [/B]

Superweb, daar ben ik toch zeker wel 5x mee online gekomen! Pff! Wat een ellende!

Originally posted by Wookie

Superweb, daar ben ik toch zeker wel 5x mee online gekomen! Pff! Wat een ellende!

SW in ISDN deden het prima hoor… ik zat 24/7 online (exclusief inbellen, inclusief inbellen was het 23,5/7 :))

Maareuh van Wanadoo heb ik ergens gelezen dat het niet doorgaat. Ik geloof op het forum van Nielsonline (forum.nielsonline.com)…
Of het echter waar is? Kweet het niet…

Ik weet dat er (ik geloof van Wanadoo) een flatfee abonnement is, maar dan krijg je een eigen lijn ten koste van een 500 ppm!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

SW in ISDN deden het prima hoor… ik zat 24/7 online (exclusief inbellen, inclusief inbellen was het 23,5/7 :))[/B]

Dus door jou kon ik er nie inkomen! :Grrrr!!:
Had toen ook nog geen isdn (zoals nu), dus analoog inbellen! :frowning:

Quickonline vond ik best goed hoor…zat echt 24/7 on en altijd snelle speed voor een 56ktje…jammer dat ze van de 1ne op andere dag ineens nokten…maar toch wel me geld eruit ge-downd :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

Dus door jou kon ik er nie inkomen! :Grrrr!!:
Had toen ook nog geen isdn (zoals nu), dus analoog inbellen! :frowning:

Hehehe ik heb toen extra voor SW ISDN aangeschaft…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Hehehe ik heb toen extra voor SW ISDN aangeschaft… [/B]

LOL, maar uhhh SuperWeb ging toch weer beginnen met aanbieden…d8 dat ik dat ergens gelezen had tijdje terug?

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

LOL, maar uhhh SuperWeb ging toch weer beginnen met aanbieden…d8 dat ik dat ergens gelezen had tijdje terug? [/B]

Ze zijn idd al een paar maanden aan het beginnen met aanbieden ja…

Wanneer ze de lucht in gaan is totaal onbekend. Hun website is in geen maanden veranderd…

Superweb is gewoon zwaar kl*te!

is dat Quikonline in belgië ofzo?