Wachtwoorden onder XP

vbimport

Wie kan mij zeggen waar XP-pro de paswords van outlook express bewaard. Ik probeer een account te veranderen, maar krijg iedere keer de melding dat het pasword niet klopt. Ik vermoed dat er een oud wachtwoord in de weg zit.:Z

Je opent Outlook je gaat naar extra dan accounts dan naar E-mail je dubbel klikt op je E-mail account dan ga je naar Server en hier kun je inlognaam en wachtwoord veranderen.

:smiley:

ja, precies, alleen dat is nou net datgene wat niet werkt. Ik neem de gegevens pcorrect over van de betreffende account en toch krijg ik de melding dat het pasword fout is. Dit kan niet bij mijn provider zitten, want daar heb ik even daarvoor de boel ingevoerd. Ergens in XP wordt bij het betreffende email adres een oud en niet te overschrijven pasword bewaard.

Mgompie
Dit kan niet bij mijn provider zitten, want daar heb ik even daarvoor de boel ingevoerd.

Dat duurt altijd een tijdje voordat een nieuw wachtwoord geaktiveerd is.

Dan kun je nog proberen om je account helemaal te verwijderen (opnieuw opstarten)en dan alles opnieuw invoeren .

Ps
Je hebt alle instellingen toch

:smiley: Ik heb alles dus totaal definitief verwijderd, zowel bij mijn provider en bij XP. Na een uur wachttijd ben ik opnieuw begonnnen en zo te zien werkt het nu.

Bedankt.