Waarvoor zet iedereen zinloosen topics neer?

vbimport

ik snap iets niet waarvoor zet iedereen zinlosen topics zoals:
wat eten jullie graag!
welke maat schoenen hebben jullie?
aaaaarrrgggghhhh vet irritant en toch 40 replys1
wie snapt dit?

jij wilt toch ook weten met wie je mailt enz
of ben jij daar niet nieuwsgierig naar ?

ik denk toch wel iedereen

is eigenlijk een nieuwe topic waard: wie mail’t met wie

[This message has been edited by portje* (edited 31 May 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by mac-daddy:
ik snap iets niet waarvoor zet iedereen zinlosen topics zoals:
wat eten jullie graag! …
<HR></BLOCKQUOTE>
Sorry hoor MD, dat je je eraan ergert maar toen ik die topic plaatste (weliswaar wel in Gen. Chat) had ik net heel erg achterlijk lang achter m’n pc gezeten dus was ik psychisch nie helemaal meer ok, dus dan doe je rare dingen! Ik plaats normaal nooit van de zinloze topics want daar zijn hier andere mensen voor!

L8rz…!

btw. als je die onzin niet wil lezen dan ga je toch gewoon niet naar Gen. Chat!

Door deze tropic op te zetten begint het weer van vooraf aan, ik bedoel hiermee dat dit dus ook een zinloze tropic wordt, dus om dit te voorkomen CLOSE die zooi.

Dit wil niet zeggen dat ik het niet met je eens bent, 'k vind het hier de laatste tijd ook een grote klere bende.

The MAzTER

Er bestaat toch altijd nog een “administrator” die op tijd in kan grijpen, en een topic kan sluiten.
Misschien moet je naar hem een mailtje sturen als je er niet blij met bent

Voor iedereen die het vergeten is: Dit is het forum voor onzin!
Dit forum is speciaal gemaakt voor onzin en dat maakt het ook het leukste van allemaal!
Heb je een vraag ga je naar serieus Q&A, wil je een cd’tje ruilen ga je naar het trading forum, wil je reklame maken voor je ‘post-order bedrijfje’ ga je naar dealer advertisements, wil je onzin posten ga je naar general chat!

Inderdadel, iedereeen vraagt zich altijd af wat de zin van het leven is, hier wordt de ONZIN van het leven afgevraagd…and we like it

Wat is zinloos ??

misschien zijn jouw topic’s in de ogen van bepaalde menzen zinloos en bij andere weer niet.

wat voor de een niks is, is voor de ander alles.

waar de eene van baalt, is voor de ander lol.

waar de een iets aan heeft, is voor de ander niks waard.

wat de een nuttig vind, zegt een ander van wat moet je er mee.

speelt de een spellen, een ander zegt geef mij maar progjes.

heeft de een 1 computer, zegt de ander nee ik wil een netwerk met … computers.

zegt de een ik copieer alles, zegt de ander nee ik koop orgineel.

gebruikt de een dit copie prog. zegt de ander nee ik gebruik liever die.

zegt de een van een CD Freaker, wat een vervelend persoon is dat, zegt een andere CD Freaker : wat een leuke Freaker is dat, daar kun je om lachen.

moet ik nog ff doorgaan zo !!

…zegt de één: ‘Portje* loop niet zo te zeveren’, zegt de ander: ‘Portje* GOED BEZIG’

Grtz, Koko

wat is zeveren ?

zegt de een je loopt te zwammen
zegt de ander er loopt kwijl uit je bek.

hahahahaha ik stop ermee

fuck…waarom stoppie nou. vond het net leuk worden…kwam niet echt overtuigend over he ?

want als je wilt weten met wie je chat!

NOU EN wat kan mij dat verotten als ik iemand wil kennen ga ik wel naar chatpoint of een anderen chatforum
cdfreaks is hier toch niet om kut dingen te plaatsen ga dan naar de veronica.nl site en vul daar wat in een forum en niet cdfreaks zitten verzieken vraag dingen wat staat er allemaal op die en die cd dat zijn normalen vragen die in een cdfreaks forum horen!
mzzl mac-daddy

#warezcds

als je dolgraag wilt weten met wie je te doen hebt lol

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by mac-daddy:
[b]want als je wilt weten met wie je chat!

NOU EN wat kan mij dat verotten als ik iemand wil kennen ga ik wel naar chatpoint of een anderen chatforum
cdfreaks is hier toch niet om kut dingen te plaatsen ga dan naar de veronica.nl site en vul daar wat in een forum en niet cdfreaks zitten verzieken vraag dingen wat staat er allemaal op die en die cd dat zijn normalen vragen die in een cdfreaks forum horen!
mzzl mac-daddy[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik ga het niet nog een keer uitleggen hoor (zie mijn vorige post), als jij een vraag heb over iets cd’s gerelateerd dan moet je naar serious Q&A, Jij bent verdwaald…ps, wat voor schoenmaat heb je

deze topic is pas zinloos!!!
De general chat is toch ook juist bedoeld voor onzin en allerlei andere dingen, en als je de zinloze topics irriteren waarom lees je ze dan ??van mij mogen ze er blijven hoor die zinloze topics gewoon lekker lullen over vanalles en nog wat !