Waarom ...?

vbimport

Nou, glipte ik straks ff binnen in de plaatselijke bib, om ff wat audio cd'kes te lenen. Overal op deze cd'z staat een stukje metaal, en ze gaan daar mee over een speciaal toestelletje.

Dit vast een beveiliging, maar wat kunnen ze met deze beveiliging doen, of tot wat zou die moeten leiden?

• niet kopieren zal alniet gaan, want dat gaat ik wee ni hoe goed.

Plz, post hier een reply op dit fenomeen
...

Grtz
M7

Dat stip je is magnetisch geladen. en ze ontladen hem omdat je anders waneer je met je cd tjes naar buiten loopt het alarm af gaat. Het is dus een anti diefstal beveiliging.

Hmm Doen ze die cds er dan al in?

Ik dacht dat je ff het jewel case-je meenam en dan werd de cd erin gepropt …

nou ja als er een soort beveiliging zou zijn, zou dat geen problemen moeten opleveren met clonecd of cdrwin denk ik :stuck_out_tongue:

cya wannabe

ik vertrouw dat wel niet om die in de speler te leggen die vlug draait, dat gewicht zorgt er wel voor dat ze exentrisch draaien…niemand daar al problemen mee gekregen?

Guust,

ik copieerde al zo’n cdees zonder probleem. Als ze excentirsch draaien in je PC dan draaien ze toch ook excentrisch in je cdspeler. Ik ben enkel bang da die strip zou loskomen, daarom controleer ik dat eerst eens goed. Je hebt toch nog gehoord dat er sommige labels (van die zelflabelkit) kunnen loskomen in je speler, dus daarvan moet je oppassen