Waarom?

vbimport

Waarom zijn er van die vieze vuile afzetters zoals bv. CD Holland en A. de Leeuw?
CD holland heb ik nog steeds TL42 en James Bond-the world is not enough van tegoed.
TL 42, moet je nagaan hoe lang dat geleden is!
A. de Leeuw moet ik nog 6 CD’s van hebben.
Zijn emailadres is: postbus@deleeuwa.demon.nl
Ik ben alleen zijn adres kwijt, wie weet zijn adres?
Alvast bedankt!

Hoe AUB die adressen van het internet af, u werk iedereen en UZELF in de problemen, voor een paar frankskes is het da nie waard. Hopelijk heb je volgende keer meer geluk.

jongen koop toch eens bij een betrouwbare dealer en niet bij de eerste de beste…\\

Yep,

Eerst zoeken, niet zomaar naar iedereen stappen. Of misschien eerst 1 ceedee bestellen hoe het gaat.

The Replicator
liquid-cd.com

he BY,
ik bedoel ook niet dat ik zijn adres op internet wil zetten, maar ik wil zijn adres om hem op te bellen hoe lang het ongeveer nog duurt. Het gaat me ook niet zo om het geld, maar ik vind het gewoon lullig dat als je iets besteld en dan niks krijgt.

En iemand anders is me misschien heel dankbaar dat hij net niet bij 1 van deze twee besteld!
Greetz

Het helpt dus wel om ze hierop te zetten
Ik heb de CD’s van A. de Leeuw nu binnen!
Nu CD holland nog…

Eej honden!

ik heb ook eerst bij cd holland besteld en heb de cds nu eindelijk binnen 2 maanden binnen…
ik raad aan gewoon heeeeeeeeeellll veel keer te mailen ik heb er wel 40 gestuurd en toen kreeg ik ze eindelijk

ik lever alleen onder rembours tegenwoordig.
betaling bij aflevering.

mvg, cdholland.
http://www.cdholland.nl