Waarom

vbimport

waarom word de mijn wel gesloten ik zie hier nog een paar moppen staan dan vind ik dat die ook gesloten moeten sorden:mad: :mad: :mad:

Gaan we zielig doen…

Ik heb jouw topic gesloten omdat deze als nieuw gestart werd nadat de discussie over moppentopics is geweest, de andere moppentopics bestonden reeds en zullen op den duur uitsterven…

Er was in een andere topic reeds duidelijk weergegeven hoe om te gaan met moppentopics (althans mijn persoonlijke mening welke werd bevestigd door een groot aantal andere mensen die erop reageerden), als je daarna dan nog een eigen moppentopic start dan zie ik weinig reden om die niet te sluiten.

Sorry dat je het er niet mee eens bent en mijn reactie misschien wat bot overkomt.

heeft niks met zielig doen te maken ik wil gewoon even tekst en uitleg

Originally posted by flits
heeft niks met zielig doen te maken ik wil gewoon even tekst en uitleg

Sorry, maar de manier waarop je daar een topic van maakt vind ik zielig.

Er staat in mijn signature wat je kunt doen als je het er niet mee eens bent:

You can use Private Messaging (PM) if you disagree on any decision made by me.
Daarbij had ik min of meer al een toelichting gegeven in de gesloten topic.

ps als je Engels niet toereikend is om mijn signature te vertalen dan zal ik het hier 1 keer vertalen voor je:

[ul]
[li]Je kunt Private Messaging (PM) gebruiken als je het niet eens bent met een beslissing die door mij genomen is.
[/li][li]Ik verleen geen ondersteuning per e-mail, gebruik in plaats daarvan dit forum zodat anderen ook kunnen profiteren[/ul]
[/li]

het aantal moppentopics begon inderdaad een beetje uit te hand te lopen het lijkt mij dat waarom jouw topic gesloten is dat dat niet iets persoonlijks was maar omdat het hier gewoon op een moppen forum begon te lijken…
en daarbij als een admin een topic sluit dan heeft ie daar een reden voor en heeft het volgens mij geen nut om daarna weer een hele topic te openen over waarom de topic gesloten is…

Ik sluit me bij Tax aan… het aantal moppentopics maakte het zooitje hier nogal onoverzichtelijk daarom heb ik ook het grote moppentopic aangemaakt waar alle moppen in gepost kunnen worden.
Het zweeft nu ergens onderaan, maar zogauw weer een moppenrage begint zal ik het weer naar boven trekken zodat we daarin verder kunnen gaan… zo ergert zich niemand eraan en mag iedereen moppen naar zijn lust posten :slight_smile:

Grappig dat je een newbie bent met 2889 posts DA_Taxman !

Hmm Tax, zo’n sjagerijnige reply ben ik niet van je gewend, maar tis inderdaad wel consequent van je geweest om dat topic te sluiten, ik hoop dat flits het je kan vergeven :wink:

Het gaat mij niet om die moppen topic die gesloten is. Maar het commentaar van Da_Taxman vind ik inderdaad bot. Ik hoop dat Da_Taxman ook eens verder denkt dan zijn neus lang is en er inderdaad mensen zijn die de Engelse taal niet machtig zijn.
Het is toch een Nederlands forum dus schrijf dan ook in het Nederlands.
Of mogen gewonen mensen niet op dit forum komen. Het kan ook op een normale manier uitgelegd worden. Ook toen ze een topic plaatsten met een link naar een websaid waar een programma opstond om het filter van Napster te verwijderen, wat tot het gevolg had dat de harde schijf radicaal gewist werd, en er naar ik denk veel slachtoffers zijn gemaakt. Daar over heb ik nimmer wat gelezen van de heren op de verschillende forums.
Misschien wordt ik nu ook wel verwijderd? Sorry dit moest er even uit, ondanks dat ik dit nu schrijf blijf ik het een prachtig iets vinden, ik zelf heb er al veel van opgestoken.
Grtzz Tropiesvisje

laat da_taxman toch met rust hij is administrator en zal wel weten wat hij doet en waarom hij het doet

Originally posted by tropiesvisje
Het gaat mij niet om die moppen topic die gesloten is. Maar het commentaar van Da_Taxman vind ik inderdaad bot. Ik hoop dat Da_Taxman ook eens verder denkt dan zijn neus lang is en er inderdaad mensen zijn die de Engelse taal niet machtig zijn.
Het is toch een Nederlands forum dus schrijf dan ook in het Nederlands.

Het commentaar is misschien bot geweest van me, hoewel ik ik zelf vind dat ik nog keurig commentaar gegeven heb waarom ik de topic gesloten heb. Ik probeer over het algemeen altijd een reden op te geven waarom ik een topic sluit en altijd in de taal van het betreffende forum. Mijn signature is in het Engels omdat bijna iedereen Engels wel begrijpt en ik ook in andere fora dan de Nederlandse post en dan vind ik daar een Nederlandstalige signature ongepast.

Ik ben me er bewust van dat niet iedereen Engels kanlezen of schrijven en probeer daar rekening mee te houden. Het feit dat ik mijn signature vertaald heb was dan ook zeker niet als sarcastisch bedoeld. De signature heb ik overigens speciaal gemaakt om te voorkomen dat mensen dit soort topics gingen aanmaken of mij gingen bestoken met mails (met name om punt 2 van mijn signature).

Of mogen gewonen mensen niet op dit forum komen. Het kan ook op een normale manier uitgelegd worden.

Iedereen is welkom op dit forum en daar heb ik ook altijd mijn best voor gedaan en zal dat ook altijd blijven doen, maar ik ben ook maar een mens en heb zo ook mijn grillen, het is niet altijd even makkelijk om op alles even vriendelijk en uitgebreid te reageren. En als je vind dat ik iets niet op een normale manier uitleg laat me dat dan weten en dan voeren we de discussie per Private Message in plaats van op het forum.

Misschien wordt ik nu ook wel verwijderd?

Wees gerust, als jij jouw mening wilt geven dan zal deze niet zomaar verwijderd worden, maar houd er dan wel rekening mee dat anderen daar ook op mogen reageren. Alleen wanneer een posting in strijd is met de regels op dit forum zal een posting verwijderd worden, niet omdat een van de admins het niet eens zou zijn met die mening (En er hebben regelmatig topics gestaan waar ik het niet mee eens geweest ben).

Ik denk niet dat onrechtvaardigheid iets is dat mij of een van de andere admins verweten kan worden en de insinuatie staat me eigenlijk niet aan, maar ja, ieder zijn of haar mening.

Originally posted by DoMiN8ToR
Hmm Tax, zo’n sjagerijnige reply ben ik niet van je gewend

Hmmm…zoals ik al zei, vond em niet echt chagrijnig, ik heb bottere replies gehad in andere threads hoor…maar ja, soms heb je van die topics waarvan je denkt…moet dat nou…

Originally posted by bmad
laat da_taxman toch met rust hij is administrator en zal wel weten wat hij doet en waarom hij het doet

Het feit dat ik admin ben is geen reden om mijzelf boven ieder ander te stellen, ik ben ook een mens van vlees en bloed als ieder ander op dit forum. Mijn admin rechten geven mij de mogelijkheid om in te grijpen wanneer nodig om te zorgen dat iedereen optimaal kan profiteren en genieten van dit forum. Dit is dan ook iets dat ik zo goed en rechtvaardig mogelijk probeer te doen.

Dit is weer een lange reply op een tijdstip die onchristelijk is (moet zo gaan werken :frowning: ), maar blijkbaar is het af en toe nodig om jezelf te verdedigen hier…

dat is toch een goeie uitleg lijkt me zo :slight_smile:

Originally posted by xian
dat is toch een goeie uitleg lijkt me zo :slight_smile:

Dat leek mij ook ja! :stuck_out_tongue:

Ik vind eigenlijk niet dat Tax zich zo hoeft te verantwoorden. Het was, neem ik aan, toch wel duidelijk dat alle moppen in 1 topic geplaats moesten worden. 't Werd een enorme moppenbende hierzo. Er zijn ook speciale moppen-sites waar je naartoe kan gaan als je moppen wilt lezen, dus vind ik het niet nodig dat Dutch Cafe moet worden omgebouwd tot een moppenforum. Zo’n iemand als Ab-Normaal is heel gezellig hier, maar 't wordt wel een on-overzichtelijke zooi met 20 moppentopics. Plaats die moppen dus gewoon in 1 topic, waar alleen maar moppen in staan, in plaats van een topic voor elke mop met 20 reacties zoals “LOL :)”

Goed, dat is dus mijn menig :wink:

vind eigenlijk ook dat we met die moppentoestand een beetje te laks werden en elkaar meer aan het overzagen waren dan elkaar te helpen. Beetje zwans en lol moet kunnen maar zoals een bekende belg ooit zei “trop is te veel en te veel is trop”.

dus met andere woorden word een ander ge[pakt voor ab-normaal. BEDANKT ABNORMAAL :confused: :confused:

Niemand hoeft zich voor mij ter verantwoorden, en ik heb ook alleen maar respect voor het geen deze mensen doen. Maar mijn vraag is eigenlijk of de toonzetting wat op en vriendelijkere manier kan want er zijn mensen die het niet zo bedoelen, probeer dan het op een vriendelijkere manier duidelijk te maken. Ik maak zelf ook blunders en daar mag ik best op aangesproken worden, als dit op een vriendelijke manier gebeurd, want er is geen sprake van opzet althans niet van mijn zijde.
Zullen we het hier maar bij laten en dit af sluiten, voor het een eindeloos heen en weer geschrijf wordt.
Nogmaals petje af voor de heren die dit opgericht hebben en ik hoop dat ze het nog lang mogen doen.
Met vriendelijke groeten Tropiesvisje
:wink:

dus met andere woorden word een ander ge[pakt voor ab-normaal. BEDANKT ABNORMAAL :confused: :confused:

Ik heb meer waardering voor de moppen van dat konijn dan voor de laatste van Flits, want die vind ik ronduit onsmakelijk en mag wat mij betreft, meteen verwijderd worden.
't Is hier niet niet het schoolpuberkrantje.

Maar mijn vraag is eigenlijk of de toonzetting wat op en vriendelijkere manier kan want er zijn mensen die het niet zo bedoelen, probeer dan het op een vriendelijkere manier duidelijk te maken. Ik maak zelf ook blunders en daar mag ik best op aangesproken worden, als dit op een vriendelijke manier gebeurd, want er is geen sprake van opzet althans niet van mijn zijde.

Dus jij verwacht te allen tijde van iedereen een even vriendelijke reactie, ook op het moment dat er al eerder een toch min of meer nadrukkelijk standpunt is ingenomen door het team der admins (1 moppentopic in plaats van voor elke mop een eigen topic).
Buiten het feit dat ik vind dat ik niet overdreven bot geweest ben, op het gebruik van krachttaal of schuttingtaal zul je me niet gauw betrappen (zeker niet op dit forum), ik ben ook een mens (in tegenstelling wat sommige mensen ook mogen denken :wink: ) en doe dit ook in mijn vrije tijd. Ik vind niet dat je mag of kunt verwachten dat een admin iedereen altijd met zijden handschoenen bedient en zijn uiterste best moet doen om te voorkomen dat ook maar iemand zich gekwetst kan voelen.

Het is niet mijn bedoeling om iemand de grond in te boren, maar om te zorgen dat dit forum in goede banen geleid wordt, dat iedereen zich hier zoveel mogelijk op zijn gemak voelt en het bevorderen van het gemeenschapsgevoel. Helaas is het soms nodig om topics te sluiten of te verwijderen en het feit dat het nodig is frustreert mij ook wel eens, maar ik denk dat ik best kan zeggen dat er hier rechtvaardig geoordeeld en gehandeld wordt.

dus met andere woorden word een ander gepakt voor ab-normaal. BEDANKT ABNORMAAL

Ab-Normaal is een van de moppen posters, maar niet de enige. Om nu met de vinger te wijzen naar 1 persoon vind ik in dit geval niet correct, het is de samenloop van een aantal personen, topics en replies op die topics die geleid hebben tot de beslissing om maximaal 1 moppentopic toe te staan.

Het is spijtig dat het zo heeft moeten lopen, maar laten we hopen dat het nu duidelijk is en we weer door kunnen gaan met gezelligheid en vreugde.

blaat :slight_smile: