Waarom?

vbimport

Waarom valt mijn internet verbinding steeds uit ?

Kreeg je te weinig zinnige reakties in de general chat…

Ik weet het niet, ik moet nog gaan kijken, dit is omdat ik niet zeker weet waar de meeste personen zitten. Ik hoop dat dit niet een vorm van spammen is. Anders hou ik er direct mee op. Ik ben niet van zin om de ambetanterik uit te hangen. Geef me een seintje als het te vervelend is.

hier dan een reply van de vorige topic…

je bedoelt zolang je nog op het telefoon net zit ??? ik zou gewoon een proefabbo nemen bij planet internet ofzo…

als je geen betaalde provider wil… tsjah…
www.zonnet.nl www.12move.nl www.worldonline.nl www.hetnet.nl www.wannadoo.nl www.libertysurf.nl

moet keuze genoeg zijn toch !??

succes… en veel plezier op de kabel…

Eenzelfde topic plaatsen in meerdere fora wordt crossposting genoemd en is niet toegestaan (RNG heel streng in ).

Ik verwacht dat deze topic dan ook gesloten zal worden, maar goed, daar heb ik niets over te zeggen

Da_Taxman

hoezo ?? die ene is al dicht toch, dan kan deze op zich toch wel open blijven ?

of heb ik het dan fout !?

het is maar net van welke kant ik kom tax

dus deze blijft open…(maar ik ben streng) (ik kick op macht)

Ja, maar toen ik mijn bericht typte, was die andere nog open

En aangezien die andere meerdere replies had, verwachtte ik dat het deze zou zijn die gesloten zou worden…

Maar zoals ik al zei, heb daar niets in te zeggen

Da_Taxman

vanuit het niets…

Ruff-Next_Gangsta !!!

Ik weet het : NOGMAALS : SORRY

Mijn verbinding is ook sterk achteruitgegaan.
Vroeger betaalde ik Ping.
Nu heeft planet internet dat overgenomen en heb ik nog steeds een betaal abo, maar of je nu betaald of niet, planet internet kan niet tippen aan Ping.
Dus het ligt toch bij de providers denk ik.

Skynet sucks ook bigtime(en ongelooflijk duur, ze vragen nog altijd (5000 fr -250 gulden voor jaarabbo, terwijl je bijna overal abo s voor niks krijgt, ook al zijn ze niet zo goed maar ja,hahaha)
Oftewel heb ik slechte telefoonlijn.Doesnt matter, volgende week kabel joepieeeeee!

Ik heb, nu nog, een inbelverb.! Gebruik meestal Zonnet omdat ik dan gelijk binnen ben!
Haal meestal met downen wel 3kb/s en dan tegelijk iets met ftp kom ik toch wel aan de 7kb/s!!! (met m’n 56k) Soms wel hoger maar dat zal wel niet kloppen!

'K vind 7 kb toch wel erg veel. Vooral als je “technisch” 56600 bps / 8 / 1024 = 6,9 kb/s kan halen, en dat is max. Praktijk geeft weer dat je dat bijna nooit zal halen. (net zoals de snelheden die ze hier op de kabel beloven). Maar goed, mocht 't toch zo zijn. Houden zo… niets over zeggen.
:slight_smile:

___________________________________________________________ http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”