Waarom?

vbimport

Er is een wetenschappelijke verklaring voor dat rechter-oordop-kapotgaan gedoe…

Het oorsmeer van het rechteroor heeft nl een hogere zuurtegraad dan het linkeroor. Dit is te meten door een wattenstaafje VOLLEDIG in het rechteroor in te brengen, aan beide kanten en deze daarna met een zuurtegraadmeetpapiertje (lakmoes) te meten.

Waarom gaat van mijn walkman en/of discman altijd het RECHTER oordopje kapot?? Ik heb al geprobeerd met oordopjes van 50 piek, maar ook bij deze gaat het rechter oordopje na enige tijd stuk, en het is nooit de linker. Het kan ook niet aan mijn discman of walkman liggen want ik heb het met meerdere merken gehad. Vaag!!! vrienden van mij hebben hetzelfde probleem en mijn vriendin heeft het ook wel is gehad?
Hoe kan dit?? en hebben julie hier ook last van?

Greetz

Jah, bij mij gingen die krengen ook altijd stuk…´kweetnie of het altijd rechts of links was maar kapot gingen ze wel. Of ze deden helemaal nix meer, of irritant gekraak, of geen bass…dus toen maar gewoon een goeie stevige koptelefoon gekocht, geeft meteen een stuk beter geluid en lekker veel bass!

Ik denk dat het een gezamelijk complot van portable-audio-oordop-fabrikanten is, zodat je die dingen BLIJFT kopen!

Kweenie, nooit geen last van. Al 5 jaar een Sony Discman…

Grtz, Koko