Waarom mag een link naar een Dealer Forum niet blijven als

er het wel kan sinds er niets in ‘de regels’ staat dat het niet mag!

Ik heb even voor jullie de regels die hier het dichste bij in de buurt komen even hieronder gezet:

"We staan geen berichten toe, noch tolereren wij ze, waar een van onderstaande zaken in voorkomen:
Taal die obsceen, vulgair, seksueel getint (met het oog op belediging), hatelijk, bedreigend is of in overtreding is met enige andere wet;
Serienummers, directe links naar cracks of andere informatie welke copyrightwetten overtreed, dan wel op een andere manier inbreuk pleegt op intellectuele eigendom;
Het aanbieden van producten of diensten welke niet jouw eigendom zijn (het te koop vragen of aanbieden mag dan alleen voor legaal verkregen goeden via het Dutch Vraag & Aanbod forum) "

Ik zie hier niets staan over het feit dat je een LINK mag geven naar een site die (ughh) illegale goederen aanbied. En de link naar de forum overtreed geen copyrightwetten.

1. als een post verwijderd wordt betekent dat dit om een reden gebeurd is, het nogmaals posten van dezelfde topic getuigt van een gebrek aan respect!

2. als je iets verder gelezen had:

Het volgende is eveneens verboden:
Spam (Spam is ongevraagde e-mail of postings met een opdringerig karakter, bijvoorbeeld het adverteren van een bepaald product of dienst)

Dan had je geweten waarom het zo is.

Daarbij is deze topic ook ongewenst:

Wanneer je het niet eens bent met een beslissing van een administrator, neem dan contact op met de betreffende administrator via Private Messaging voor een verklaring, maak er geen topic van op het forum.

Discussie gesloten. Als je het niet eens bent met dit besluit kun je of met mij, of met Domin8tor of MP|3 contact opnemen.