Waarom is een brandweerwagen rood?

vbimport

ik voel me niet aan gesproken want het gaat hier over
"calro’s ":):slight_smile:

weer ruzie aant maken carlo ???

nee cyberke dit is geen ruzie , ruzie is héél iets anders
het is gewoon een beetje kibbelen
zoals ook wel eens in een café gebeurd

Ik denk eigenlijk omdat ze rood zijn om aan te geven welke taak ze hebben? En ook om ze op te laten vallen (alhoewel, zon bakbeest met een ladder op het dak en een sirene valt in wit ook wel op denk ik :))

Dan rijst bij mij de vraag: Waarom is een Coca-Cola vrachtwagen rood? Wellicht heeft hij een indentiteitsprobleem en wil een brandweer wagen zijn of de brandweerwagens in spe lopen eerst stage bij Coca-Cola… :confused:

en als je het liedje van coca-cola hoort demnk je dat het iets met maandverband te maken heeft denk maar aan always met vleugeltes en always coca-cola

Ik ken ook op deze (logische??:slight_smile: ) redenering ook wel een variant. Maar die zal ik je besparen.

Originally posted by [norky]
Ik ken ook op deze (logische??:slight_smile: ) redenering ook wel een variant. Maar die zal ik je besparen.

Waarom begin je er dan over? Wie A zegt… enz

carlo : a word to the wise (no pun intended):

laat het denken over aan mensen met hersenen en ga elders aandacht zoeken.

hier ga je dat ook wel aantreffen, zij het in de negatieve zin, en ik denk dat je je tijd ook wel NUTTIG kan gebruiken toch?

deze post is niet bedoeld om je omlaag te halen, wél als reaktie op de andere reakties naar aanleiding van jouw post.

indien jouw post de bedoeling had om even “leuk” te zijn, think again…

Originally posted by carlo vaesen
Een brandweerwagen heeft vier wielen en drie spuiten. Vier maal drie is twaalf. Queen Elisabeth is de twaalfde koningin. De Queen Elisabeth is ook
een boot. Een boot vaart op het water. In het water zwemmen vissen.
Vissen hebben vinnen. Van Vinnen zeggen ze ook weleens dat ze Bolsjevieken
heten. Bolsjevieken zijn Russen. Russen zijn communisten en communisten zijn
rood. Vandaar dat een brandweerwagen rood is.

Dit versje gebruikten wij in’t leger om “bleukes” te dopen…een paar liter bier bestellen,en die kerels elke keer een pint ad fundum laten drinken als ze stotterden of fout zaten…Veel jongens zien overgeven en op handen en voeten uit de kantine zien kruipen…DAT waren nog es leuke tijden…:bigsmile:

't is oud , maar hij’s wel leuk :slight_smile:

Volgende mysterie : Waarom duurde het zo lang voordat er blauwe M&M’s kwamen en hoe heet eigenlijk 1 M&M ? een M ?

ze konden tot voorkort elkaar niet slaan. Nu is er 1 genetisch gemanipuleerd (heb ik niets op tegen trouwens) en kon er zo een paar blauwe ogen slaan. Immers hebben ze geen ogen, dus dan maar helemaal.
Tsja, dat krijg je als het wat druk is in de leefomgeving.

1 m&m heet toch gewoon 1 m&m?

Dit zinnetje is voor iedereen die steeds comentaar hebben op Carlo :

“Never argue with an idiot. He’ll bring you down to his level and beat
you with experience.”

:bigsmile: :stuck_out_tongue: :bigsmile: