Waarom is een brandweerwagen rood?

vbimport

Een brandweerwagen heeft vier wielen en drie spuiten. Vier maal drie is twaalf. Queen Elisabeth is de twaalfde koningin. De Queen Elisabeth is ook
een boot. Een boot vaart op het water. In het water zwemmen vissen.
Vissen hebben vinnen. Van Vinnen zeggen ze ook weleens dat ze Bolsjevieken
heten. Bolsjevieken zijn Russen. Russen zijn communisten en communisten zijn
rood. Vandaar dat een brandweerwagen rood is.

'k moest em toch ff kwijt
wie hiermee niet kan lachen
gelieve dan ook niks onnutigs te posten
thx

'k moest em toch ff kwijt
wie hiermee niet kan lachen
gelieve dan ook niks onnutigs te posten
thx’k

carlo vaesen met die opmerking hieronder haal je weer heel wat kritiek over je heen. Je moet niet zo blijven happen!! Houd het vanzelf wel een keertje op. Iedereen vind het wel leuk om zien hoe jij hapt. Wat kan jou het nou schelen. Ze houden vanzelf wel een keertje op.

En ik maar denken dat het kwam omdat ze dan meer opvielen ofzow… Of omdat ze dat hadden afgesproken… Stupid me :slight_smile:

En waarom zijn de communisten rood dan?

:wink:

En waarom zwemmen vissen in het water? :wink:

maar CV. Dit had je toch niet op Connections van Discovery Channel gezien he?
Ik denk het wel namelijk want hoe kun jij nou weten dat de Queen Elisabeth een boot is?

Hmmm ik d8 al zinnen van Carlo die meer dan 5 woorden bevatten maar ik vat het… hij heeft knippen en plakken uitgevonden :smiley:

Verder issie wel leuk hoor Carlo :wink:

Verder komt hij volgens mijn en misschien wel meerdere niet Dee-ehn

of misschien wel kopieren en plakken want als ik knippen en plakken had gebruikt was
et misschien nu van het internet af :slight_smile:

Wat bedoel Fer2000?

Maareuh je verbaast me telkens weer Carlo… egg waar!

Niet zo bijhand gaan doen hoor!! Want als je iets zinnigs te melden heb. Post het dan hier en anders niet.

Luister eens dit is het CAFE als je onzinnig wilt doen dan is dit de plaats… dus als ik onzin hier wil posten posten doe ik dat hier zo simpel is het…
In ander kanalen ben ik ook wel serieus maak je niet druk…

dankje voor de aandacht :slight_smile:

woila, vind ik er ook van iedereen is vrij van wat te posten. als ze het maar op het juiste forum zetten
is er niks aan de hand en kan iedereen reageren op zijn eigen manier
grtzz

Nee maar er word soms zo op ingehapt, maar zo houden we het leuk hier zullen we maar zeggen

Niet te geloven dat jij zo netjes ABN tiept Carlo… maar ik ben het helemaal met je eens!

Die Carlo doet wel zen best heh! :wink:

Goed hoor knul…keep up the goodwork! ;):wink:

dit vraag ik me toch al een tijdje af waarom heeft iedereen een hekel aan carlo veassen:o:p:D:cool:

Originally posted by flits
dit vraag ik me toch al een tijdje af waarom heeft iedereen een hekel aan carlo veassen:o:p:D:cool:

tja, hekel, hij kan wel eens irritant zijn :stuck_out_tongue:

Originally posted by flits

niemand heeft een hekel aan carlo hoor…
t is soms gewoon grappig omm te klieren omdat
ie meteen hapt…

verder leuke topic carlo…
ik heb me altijd al afgevraagd waarom die dingen nou rood zijn…

Leuk gevonden Carlo…je bent weer op de goede weg :wink:

Maar eigenlijk is dit een hele oude…volgens mij al van voor Calro’s geboorte (maar goed, dat zou vorig jaar ook kunnen zijn :smiley: )