Waarom het niet altijd even gezellig is met een gekopieerde cd

wat een leuk feestje hadden we, tot diep in de nacht zaten we te genieten van mijn vers gebakken muziek cdr-utjes…

Het was de hoogste tijd om de muziek ietswat te temperen, het was tenslotte bedtijd :slight_smile:

oogjes op half negen totdat DIT opeens uit de speakers schreeuwde! Je begrijpt, na wat gevloek en geblaas kon ik toch nu niet de gasten de deur wijzen, ze waren tenslotte klaar wakker!

Hoe heeft dit kunnen gebeuren, je raadt het al “Illegal Copy” van Feurio :wink: wel zo’n 10 cdr’s verpest door onoplettendheid :frowning:

LOL ik vind’em grappig!

Tja dan maar betalen…

(of kiezen voor 1 van de vele gratis alternatieven…)

well l33t muziekje eigenlijK :smiley:

ik hoor 't al jij bakt ze wel heel erg bruin!:stuck_out_tongue:

Moet je CDR-win eens met een foute key registreren, dan krijg je ook een leuk effect!:wink:

Kan niet anders zeggen dan dit:

Net goed!

Moet je het ook maar gewoon kopen.
Feurio is een goed programma en verdient het gewoon om gekocht te worden!

Mooie wekker :slight_smile:

Originally posted by Marsz-=FX
Moet je CDR-win eens met een foute key registreren, dan krijg je ook een leuk effect!:wink:

wat gebeurt er dan?

hehe tis heel pienter gedaan, want vele cdr’s gaan gewoon wel goed en af en toe eentje dus niet :slight_smile:

enne taxman, het zonnetje in huis, 1. als ik alles moet kopen wat “ik de moeite waard zou KUNNEN vinden” (Photoshop, Office XP, Norton Antivirus, PCAnywhere, Nero, CDRwin, Cool Edit Pro om maar een paar te noemen en dan heb ik niet eens over de spellen…) dan mag ik wel 2 baantjes erbij zoeken. 2. Ik heb niets “tegen” feurio, sterker nog, hoe vaak heb ik het programma wel niet aangeraden hier? 3. Het is geen vraag of opmerking, alleen een “ervaring” (vandaar dat het in “general chat” is gepost) sindsdien gebruik ik geen crack voor het software, en dit zou ieder ander moeten doen die hetzelfde software gebruikt, opties hierin zijn dan het kopen v/h product of de Demo gebruiken, mag jij raden welke ik heb gekozen :wink:

Marsz-=FX, ik gebruik nog steeds de oude cdrwin (1 van de eerste 4.0) en ik heb gelukkig daar nog nooit probs mee gehad :wink:

Dee-ehn, er zijn geen gratis alternatieven die hetzelfde “kunnen” jammer genoeg :rolleyes:

en whatever & Mr. Belvedere, ik lig er idd van wakker :cool:

is wel eigen schuld jah :slight_smile:
moet je de mp3’tjes ook maar gewoon downen van de goeie release groepen :smiley:

Originally posted by Crazy Bob
[B]

wat gebeurt er dan? [/B]

Dat kun je elke CD die je wilt branden weggooien zonder ook maar een indicatie van waarom (komt geen foutmelding)…

En ‘try before you buy’ is een normaal begrip, dat is waar shareware voor is. En als je een programma 1 keer gebruikt dan is het ook nog wel door de vingers te zien als die ene keer niet een legale versie is gebruikt.

Maar software die je regelmatig gebruikt en je dus op een of andere manier de moeite waard vindt, die moet je gewoon kopen. Als je het niet kunt betalen dan moet je naar andere alternatieven zoeken. Er zijn genoeg programma’s die foto’s kunnen bewerken en niet duur zijn, of brieven mee kunt typen en gratis zijn (Wordpad in Windows, StarOffice voor *nix). Maar je wilt natuurlijk per se Word gebruiken omdat die meer opties heeft, maar je wilt er niet voor betalen. (nog afgezien dat er scholieren- en studentenlicenties zijn die aanmerkelijk goedkoper zijn, voor als je scholier/student bent en geen goedbetaalde baan)

Kortzichtig en laakbaar gedrag in mijn ogen, je wimpelt de kosten af op een ander, in plaats van er zelf een verantwoordelijkheid te dragen.

wtf is feurio?

noooit van gehoord…:slight_smile:

en als ik voor alles zou betalen wat ik downde…dan zou ik al failliet zijn, kom nu al niet rond…laat staan als ik alles zou kopen.

Originally posted by pietpaulusma
[B]wtf is feurio?

noooit van gehoord…:)[/B]

Dan loop jij flink achter…

Doe maar eens een search op Feurio…
Is een kwalitatief superproduct van Ahead (je kent ze wel, van Nero) speciaal voor het maken van Audio CD’s.

whaah alles legaal kopen
hahahaha
lol
ik blijf mooi alles downloaden, voor eigen gebruik zie ik daar geen kwaad in

muziek vind ik het nieteens waard om op cd te gooien, je luistert het een paar keer en dan is al weer genoeg nieuwe zooi dus dan blijf je bezig :slight_smile:

Originally posted by cartman_cdz
whaah alles legaal kopen
hahahaha
lol
ik blijf mooi alles downloaden, voor eigen gebruik zie ik daar geen kwaad in

Je bent een trots voor onze natie not

Besef wel dat het dankzij de mensen die wel doen zoals het hoort er nog software is die jij illegaal kunt downloaden…
Als niemand zou betalen is het snel afgelopen en wat doe je dan?

Als het zover komt dat goede producten niet meer ontwikkeld worden in verband met praktijken zoals jij omschrijft dan zou ik maar snel gaan verhuizen. :wink:

Nice! :smiley:

whehe zal je maar krijgen… illegal copy! :stuck_out_tongue:

Mwah wel kut :wink:

Alternatieven zijn er wel hoor, ware het niet dat ze dan vaak niet zo makkelijk zijn als het dure programma…

nix illegaals aan, toen de bandjes werden gekopieerd werden hoorde je er ook niks of niemand over
maar dat komt alleen maar omdat je tegenwoordig van die geldvreters zoals microsoft hebt

als een bedrijf zijnde moet je er wel voor betalen imo, als jij geld met iemand product maakt lijkt me dat ook meer dan logisch

Originally posted by Smart@$$

Besef wel dat het dankzij de mensen die wel doen zoals het hoort er nog software is die jij illegaal kunt downloaden…

Waarvoor dank !!

:Z sorry hoor…,

Ik denk dat ik wel degelijk een eerlijke kijk heb op dit soort zaken. Ik koop alles waar ik m’n geld mee verdien, dus Photoshop, illustrator, quark X-press. Van Nero enzo heb ik een OEM versie… Maar er zijn echt tal van produkten die ik never nooit zal kopen, simpelweg omdat ze gewoon veel te duur zijn, en ik ze zelden gebruik! Het lijstje hierboven heeft me al dik Æ’ 3800,- gekost, en voor dat geld koop je al een leuke computer… Als de prijzen wat vriendelijker waren zou ik wellicht alles kopen. Maarja, daar is het nu te laat voor! Ik heb geen zin om de eerste zet de toen en dus onnodig veel te gaan betalen i.v.m. piraterij.

Dat belerende toontje staat me echt niet aan! Ik denk dat ik mijn steentje bijdraag, maar het houd voor mij een keer op.

CD-freaks deugde vroeger ook niet echt (nu misschien dan wel), maar ga niet gelijk de grote wereld verbeteraar uithangen…

Originally posted by Marsz-=FX
[B]

CD-freaks deugde vroeger ook niet echt (nu misschien dan wel), maar ga niet gelijk de grote wereld verbeteraar uithangen… [/B]

totally agree…vroeger was cd freaks nog vet nu is het allemaal politiek correct net zoals tweakers maar dan zonder pubers.