Waarom gaan de CDFreaks naar de HCC

vbimport

He mensen,

Ik wil eigenlijk ff weten waarom jullie nou naar de HCC dagen gaan?

Omdat ik bestuurslid ben van HCC Midden en Zuid Limburg onder andere.

Maar het is meer voor mij een een troep vrienden een traditie geworden ; Als het licht is hangen we rond op de HCC Dagen , eten een hapje bij Midden en Zuid Limburg , gaan wat gamen en 's avonds na een stevige hap eten lekker gamen , copieren en dvd’s kijken.

Die traditie gaat geloof ik zelfs nu zijn 5e jaar in :slight_smile:

Naja zeg!

ben ik nou geen freaker meer omdat ik NIET naar de Hcc dagen ga?

:frowning: :frowning: :frowning:

Originally posted by Murphy23x
[B]Naja zeg!

ben ik nou geen freaker meer omdat ik NIET naar de Hcc dagen ga?

:frowning: :frowning: :frowning: [/B]

Als dat zo is dan ben ik ook geen CD Freaker…
Je moet goed weten wat je koopt, want er staan een heleboel rommelverkopers tussen altijd…(of is dat een andere beurs altijd)

Zoals ik al eerder hier vermeld heb ben ik ook dit jaar weer op de HCC te vinden. Waarom? Tis er gezellig (lekker de hele dag tussen de hardware door wandelen) en we komen de dag goed door…

tis traditie dat ik met Xian samen ga btw :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Zoals ik al eerder hier vermeld heb ben ik ook dit jaar weer op de HCC te vinden. Waarom? Tis er gezellig (lekker de hele dag tussen de hardware door wandelen) en we komen de dag goed door…

tis traditie dat ik met Xian samen ga btw :slight_smile: [/B]

En komen jullie nog even vlaaitje pikken bij MZL ? :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

En komen jullie nog even vlaaitje pikken bij MZL ? :slight_smile: [/B]

DEAL! (hebbie rijstevlaai? is me girl weg van!) Ben je er zondags?

Moet er werken dus ben er aanwezig :smiley: Heb er wel weer zin in, lekker geld verdienen.

laterz…

Originally posted by Da_Taxman
Je moet goed weten wat je koopt, want er staan een heleboel rommelverkopers tussen altijd…(of is dat een andere beurs altijd)
Meestal hebben ze 1 hal waar de echte bedrijven staan. En 1 hal waar die echte beursbedrijven staan.
Ik loop altijd eerst ALLES langs en kijk dan waar het het goedkoopste is. Zien die gasten er niet te vertrouwen aan (kapotte dozen oid) dan koop ik er natuurlijk niks! :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

DEAL! (hebbie rijstevlaai? is me girl weg van!) Ben je er zondags? [/B]

Ik zal eens kijken … moet je wel vroeg komen…

ik ben er alle drie de dagen

Ik kan waarschijnlijk niet…

OK Belvedere als het zover is spreken we wel wat af :slight_smile:

Ennuhhhh ik koop zelden wat op de HCC. Ik heb er nog nooit hardware gekocht daar ik het in Duitsland goedkoper krijg dan op de HCC en bij problemen met het product ik binnen 20min weer in de winkel kan staan…

Enige wat ik er koop zijn dumpartikelen (NIC’s voor F5) en cd hoezen…

ik ga dit jaar voor de 4e keer en voor de 3e keer samen met dee-ehn dus het is gewoon traditie geworden.
Ik ga niet echt voor de hardware omdat die niet veel goedkoper is dan in de winkel, maar gewoon om lekker omringd te zijn door een overdosis aan computer stuff :slight_smile:

[B]

En komen jullie nog even vlaaitje pikken bij MZL ? :slight_smile: [/B]

Ok Deal, vrijdag 23 november om 10:01 sta ik er!!!

Ik hoop dat er genoeg is…! :smiley:

Dus Dee-ehn, je moet er denk ik vrijdag ook maar zijn want zondag’s is alles op! :stuck_out_tongue:

DAt vrijdag 10.01 er zijn lukt jouw nooooit ! :slight_smile:

Maar ik heb al laten doorschemeren dat al een paar mensen van de vlaaitjes weten.

Nu hebben we wel eens last van andere groeperingen (amsterdam en leeuwarden vooral) die nogal graag onze vlaaitjes komen snoepen. Vinden we minder leuk. Tevens is het HCC Midden en Zuid Limburg niet bedoeld als restaurant , 't is maar even dat je het weet.

Alleen vlaai , koffie en gelijk weer wegrennen is dus minder leuk if you catch my drift.

Hoezo lukt me dat nooit, het gedonder begint toch om 10:00?
Als je bij zo’n HCC standje staat is dat in de hal met al die rode standjes dus hoef ik alleen maar naar HCC Midden en Zuid Limburg te zoeken. Misschien wordt het 10:05 maar ik zal zeker voorkomen dat de andere HCC afdelingen jullie vlaai op eet! :wink:

Maar waar kunnen we je aan herkennen nu je steeds post dat je daar zult staan komt iedereen natuurlijk ff Mr. Belvedere opzoeken!

Toch…?

Mij herkennen ? hmm , wel een goeie .

ouwe foto’s van mijn lelijke kop staan nog op mijn website

www.belvederian-enterprises.com

Verder zal ik ongeveer de jongste zijn van al die ouwe grijze mensen daar (niet vertellen dat ik dat gezegd heb).

Anders vraag je maar naar Arjen … dat werkt meestal ook wel :slight_smile:

See y’all there

(ik zal er vanaf 9:00 zijn of zo denk ik , maar sta niet de godsganse tijd bij te stand)

[B]Mij herkennen ? hmm , wel een goeie .

[/B]

dat moet voor mij niet al te moeilijk zijn lijkt me zo :slight_smile:

Originally posted by xian
[B]

dat moet voor mij niet al te moeilijk zijn lijkt me zo :slight_smile: [/B]

Tsja , dat krijg je als je bij de Regenboog hebt gewerkt :slight_smile:

Ik zal wel weer met wookster gaan zoals altijd.
Maar Mr. Belvedere is die vlaai ook voor ons aanwezig? :wink: