Waarin past jouw penis ? (Dinky Dicks)

vbimport

Beste nerds van dit forum.

Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar straling van monitoren. Het schijnt zo te zijn dat je penis er kleiner van wordt naar mate je meer met je blote lul voor je monitor zit.
Nu ken ik al wat mensen van dit "geweldige" forum, en weet dat hun piemeltjes met gemak door een cd heen kunnen. Mensen zoals Murphy, Domi, Da_Taxman.. dit zijn allemaal Dinky Dicks (de term voor verkleinde pikkies door bloot achter monitoren te zitten)

Nu is mijn vraag, heb jij er last van dat je een Dinky Dick hebt ?

Dynamike

ligt aan het moment van de dag en waar me gedachten zijn :cool:

het is iig de bedoeling dat hij “er” altijd inpast…
(en dan kun je denken aan de vrouwelijke edele delen, en een rubbertje…)

Probeer het maar eens mensen…HET WERKT ECHT! :o :bigsmile:

Weet waar ie niet in past: jouw bovenkamer. Aan wie van ons het ligt, moet je zelf maar uitmaken :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
Probeer het maar eens mensen…HET WERKT ECHT! :o :bigsmile:

wat werkt echt?

Originally posted by dansmug
Weet waar ie niet in past: jouw bovenkamer. Aan wie van ons het ligt, moet je zelf maar uitmaken :slight_smile:

had eens iemand geprobeerd … die heeft toen zijn nek gebroken

stoer.

Originally posted by Totibbs
[B]

wat werkt echt? [/B]

de straling van die monitor natuurlijk! hehe!

alleen moet je geen TFT hebben…anders zit je voor lul…

“hij” past nooit (no perfect fit) ook heb ik um in twee smaken, bitter & melk hier in Amsterdam staan ze op de stalletjes van de twee grootste markten alleen ben ik nooit in de verleiding gekomen om er een mee te nemen… je kunt ze hier vinden :smiley: CD Freakers “bezoekers” zijn nerds? OEF!

Voor de mensen met Dinky Dicks: smeer ze in met mayo, dan heb je een Kinky Dick :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
[B]

de straling van die monitor natuurlijk! hehe!

alleen moet je geen TFT hebben…anders zit je voor lul… [/B]

het zou mij benieuwen of onderzoekers er ooit nog achter komen.

Immers, volgns mij bieden kleren niet voldoende bescherming tegen die stralen. als die er al af komen…

nee

Originally posted by Upp3rd0G
nee

sluit me volledig aan bij deze stelling

Goed, ik heb duidelijkheid.
Er is niemand van de nerds die hier rond hangen die serieus op iets kunnen reageren. Dat blijkt wel.
Als je denkt grappig te zijn door te zeggen dat je er Mayo opmoet smeren, of door de eeuwen oude zeeeeer goede grap te maken dat die van jouw zo zwaar is dat je er nek klachten door krijgt heb ik maar 1 ding te melden nog…

Jullie zijn geweldige nerds… FOR ME TO POOP ON !!

Originally posted by DynAMikE
Jullie zijn geweldige nerds… FOR ME TO POOP ON !!

Met wie begin je? :bow:

LOL ik vroeg me al af of ik zo klein geboren was

Nah Stranger_Style,

als je pas 9 bent is die uberhaupt nog niet zo groot

Ha onderzoeker,
Wat is nu ‘vaak’ bloot achter je pc zitten ?
3x per jaar of 4x per maand.
Heel vaak controleer ik 's nachts zo rond 3 a 4 uur of mijn pc nog werkt en zit ik er poedel naakt achter. ('s winters wat minder)
Nu is het zo dat ik liever achter mijn Dell TFT scherm zit als achter de 17" Philips. Volgens mij is de straling bij de Dell TFT nagenoeg te verwaarlozen en surf voor mijn hobby regelmatig naar Ampland.com. maar krimping van mijn penis is niks te merken. Integendeel zelfs, incombinatie met ampland.com Toch heb ik gelezen dat bepaalde soorten straling juist zorgen voor een ongeremde vergroting van cellen bij bv groente of dieren. Het grapje wanneer je een buiten proporties grote appel eet was ‘‘zeker uit chermobiel’’. Is het nu zo dat jij als onderzoeker ook de meetingen uitvoert van de stralings verkleinde penisen ? Hoe klein is de kleinste bestraalde penis die je ooit zag ? Geld dit ook voor vrouwen met een bestraalde clitoris ? Heeft het te maken met celmutatie door de straling ? Ik was jaren naturist en lag dus bloot te zonnen. Heeft bloot zonnen het zelfde effect als voor de monitor zitten ? Wat ik had waar genomen was dat geen van de mannelijke naturisten een zorgelijk klein lulletje had (behalve een homo die een wel heel klein apparaatje had bungelen). Ja nu weet ik het niet meer en zal in het vervolg om enge ziektes voor te zijn mijn leuter beschermen met zo’n fantasie slip met slurf. Hoewel mijn vriendin blijft vaak haken aan de stof wanneer zij een haakje heeft aan een nagel en dan ongemerkt de slurf er af trekt. Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 zal ik maar zeggen en de straling na meten. Alleen ben ik van meenig dat de meeste straling waar aan een mens zo gemiddel bloot staat altijd een gevaar kan opleveren voor de gezondheid, of is dit niet juist ?

.-= XiNiX =-.

Heb je er zelf eigenlijk last van. Je moet toch op het idee komen om dit te onderzoeken.