Waarbij horen de cdfreakers nu?

vbimport

Waar horen vallen jullie onder : die hard gabbers, crunchers, rockers, skaters of andere groepen…

Gewoon benieuwd…

Groeten

Madmaxy

Ik val onder geen 1 groep en wil ook met geen 1 groep meedoen!
Waarom? Nou heel simpel… ik wil me niet volgens een code gedragen en lekker mezelf zijn… mijn muzieksmaken zijn dan ook heel gevarieerd en daar zit ik totaal niet mee!

Goed? :slight_smile:

levengenieters

cdfreakers :smiley:

Freak voor eeuwig en altijd :smiley:

Bierdrinkers :smiley:

ja idem als mattel

Freaker as well :wink:

sporty freaker wel :slight_smile:

en hardcore rox =)

Ik ben het toch eens met BitBit3r en ook met mattel ofcourse :wink:

cdfreak…
verder wil ik me aan geen groep binden omdat ik lekker
wil doen waar zelf zin in hebt.
en omdat ik toch de meest gestoorde en meest breede muziek smaak van nl heb zou ik ook nergens in een groepje passen :slight_smile:

basketball freak :slight_smile:
burn en cdfreak :slight_smile:
hiphop ruled :slight_smile:

mmmmmmmmm meskes ook :slight_smile: lekkere dan :smiley:
zal tzo wa zijn wur :slight_smile:
o ja lan party s rulen het ergste :slight_smile:

Ik behoor tot geen enkele groep. Zoals Dee-ehn ook al zei, ik wil gewoon lekker mezelf kunnen zijn. M’n muziek smaak is ook zo breed dat je niet zou kunnen zeggen dat ik ergens bij hoor.

ennuh, misschien dat ik toch wel tot de cd freakers hoor, maar dat is ook echt vrijwillig.

BOER

Me Remi :wink:

Ja een CD Freaker ben ik wel aan die groep wil me wel binden :slight_smile: (heb ik dat niet allang gedaan dan?)

ja aan cdfreaks ben je verbonden vanaf het eerste
moment dat je hier komt…
daar kom je nooit meer vanaf :slight_smile:

Je zou haast denken van wel he!!! Lid sinds vorig jaar februari

Dat klopt ja… tjis dat ik andere verplichtingen heb (en een vriendin, die heb ik nog liever dan cd freaks)…

TJa je moet prioriteiten stellen in je leven :slight_smile:

Zo’n vriendin vind je nooit weer he?!!

Mjah, ik geloof dat niemand in 1 hokje te stoppen is, er zijn altijd wel overlappingen met andere hokjes…
Om een aantal ‘hokjes’ te noemen waar ik in pas:

• CD Freaker (hardcore :wink: )
  • Student (schijnt ook aparte groep mensen te zijn :smiley: )

Voor de rest ben ik een middelmatig persoon, relaxt, eerlijk en behulpzaam. Hou van verschillende soorten muziek, zolang het maar geen herrie is :wink:

Voor de rest is het eigenlijk meer een kwestie van “Waar wil je bijhoren”, want je bent zelf eigenlijk niet de persoon om jezelf in een hokje in te delen, dat doen andere mensen normaal gesproken, dus ik zou zeggen, in welk hokje denken jullie dat ik zou moeten :wink: