Waar zit de importeur van ASUS in NL?

Weet iemand wie de importeur van ASUS moederborden in Nederland is.
Heb er hier 1 liggen waar 3 jaar garantie op zit.
Deze is overleden. Zou echt niet meer weten waar ik hem vandaan heb (ja van de HCC beurs van vorig jaar).

Wilde toch proberen deze te claimen.

B.v.d.

http://www.asus.com/about/employment.htm#holland

ASUS Holland B.V. Nieuw Amsterdamsestraat 44 7814 VA Emmen The Netherlands

Gaan we proberen.
Heel erg bedankt:D

Originally posted by C@rlo
Gaan we proberen.

Laat maar even weten als het gelukt/mislukt is. Ik ben wel benieuwd!

Ik ook wel , vooral omdat er dus geen kassabon is.

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik ook wel , vooral omdat er dus geen kassabon is.

Nee, maar misschien is het een moederbord wat pas 2 jaar wordt geproduceerd. Heeft ie misschien nog een kleine kans.

Originally posted by Namoh
Nee, maar misschien is het een moederbord wat pas 2 jaar wordt geproduceerd. Heeft ie misschien nog een kleine kans.

Ik ga jullie op de hoogte houden. Ik kan geen telefoonnummer vinden op het adres in Emmen, dus heb ze maar gemaild.

Wordt vervolgd.

Kan je beter via een TD van een computerzaak spelen en die gasten wat geven voor de moeiteen verzendkosten. Ruilen ze veel sneller MoBo voor om en hoef je ook geen bon… :stuck_out_tongue:

Originally posted by C@rlo
[B]Ik ga jullie op de hoogte houden. Ik kan geen telefoonnummer vinden op het adres in Emmen, dus heb ze maar gemaild.

Wordt vervolgd. [/B]

Beetje beter zoeken :bigsmile:

Grappig is , dat www.asustek.nl een exchange server draait. De website bestaat , maar je mag er niet op.

LET OP : Dit telefoonnummer heeft alleen betrekking op SERVER moederborden , dus als je een beetje boze mensen aan de lijn krijgt , geef mij dan niet de schuld.

Gi goed nieuws :bigsmile:

Kreeg zojuist bericht dat er een splinter nieuw bord verzonden is.
Zou morgen binnen moeten zijn.
Ik had het probleem uitgelegd bij MyCom. Deze hebben gevraagd het serienummer door te geven. Daarna ontving ik een RMA formulier en moest ik het bord naar hun toe zenden. Ruim een week later krijg ik dus een splinter nieuw bord.
Was wel lastig om die lui aan de telefoon te krijgen. Was daar giga druk i.v.m. met de HCC dagen verkoop. Maar die gasten zijn wel super correct aan de telefoon.

Top dat ze me geholpen hebben.

Verhaal heeft dus een happy end…als hij het morgen weer doet teminsten :stuck_out_tongue:

Bord is al weer even binnen en het is nog een luxer bord dan die ik had.
Je ziet maar weer “wie niet waagt wie niet wint” :wink:

DOETIEHET op 800 MHZ fsb :bigsmile:

Goedemiddag,

Er is in nederland geen ondersteuning voor moederborden recht streeks bij asus holland bv. Hier geven ze je het nummer in duitsland waar je wel in het nederlands word geholpen: 0049210295990
Het makkelijkste is om het via de winkel te doen deze kunnen het bord opsturen naar asus. De tijd tussen verzenden en terug sturen kan 6 weken zijn.

Hai en welkom hieralvast namens mij,

Ik heb zo een vaag vermoeden dat het probleem met zijn moederbord al verholpen is aangezien het een post betreft uit 2003 :wink: En dan zeggen ze dat helpdesks je nooit terugbellen… Iig bedankt voor de gedane moeite.

mzzl Dúnedain

Klopt zoals je boven kunt lezen was het probleem al opgelost. Bord is inmiddels al weer overleden ook. Voor mij nooit geen Asus meer. Ik heb het in totaal 3 x gehad dat de south bridge in rook opging. Heb nu een tijd Gigabyte bordjes en die gaan prima. Die P4P800 serie ging snel stuk als er wat spanningspieken op de USB poorten kwam.

Toch bedankt voor de info. Kan altijd makkelijk zijn (voor een ander)