Waar zijn we helemaal mee bezig?

vbimport

hi,
ik vraag me soms af : waar ben ik nou helemaal mee bezig!
Ik bedoel cds kopieren , warez downloaden!
Ik weet het. Piracy geeft gewoon een lekker gevoel!

Misschien geloven julie mij niet!
Maar van de 50 cd's die ik per maand binnen krijg, stop ik er geen een in mijn cd-rom drive!

Ik speel geen spellen,ik heb niks nodig.
Ik verkoop de laatste tijd minder!

Maar toch wil ik die cd's hebben!

Is dit een soort verslaving?

Dit heb ik ook met computers!

Mijn CPU moet om de 2 maanden met minstens 100 Mhz omhoog!

Ik weet niet waarom ik dit doe!
Ik zit nu al op P3 700 , terwijl een p200
voldoende is!

Volgens mij heb ik een ziekte.
Maar ik weet dat ik niet de enige ben!
Volgens mij heeft iedereen die in de handel zit met mijn ziekte te maken!

PIrACY ViRUs!

ik heb het ook aan de hand ik koop iedere maand twilight en extreme
maar ik speel de spelletjes ook bijna niet
op het moment ben heb ik ook geen pc meer want die staat nu in de zaak en morgen krijg ik waarschijnlijk een nieuwe PIII 550 512 cach
dat is dan weer goed voor 2 weken want zo gouw dat het brother de PIII 800 binnen heeft bestel ik zo een en als daarna de
PIII 1000 binnen heeft pak ik zo een
het is dus gewoon een verslaving

Hallo…
Een pIII 550 is alweer oud hoor de 733 is alang te koop.(als ze niet alweer sneller zijn)
PIII 550 is in ieder geval niet echt nieuw meer…
Waarom koop je dan niet gelijk de nieuwste???

[This message has been edited by lastigebart (edited 02 April 2000).]

Klopt, het is een verslaving
Ik wil ook elke maand de nieuwste TL, CB, Maxxx, Tazmania etc.
Maar ik doe er niks mee.
Ik probeer ze te verkopen, maar iedereen wil ruilen en dan zie ik weer een cd die ik nog niet heb en dan ruilen we.

Als jullie dan toch een PIII 800 gaan aanschaffen, geef die 700 dan maar aan mij. Daar ben ik wel weer een paar maanden tevreden mee!

Jullie hebben ook allemaal hetzelfde als mij ik ben dus belange niet alleen JA ik denk dat we allemaal DIK verslaaft zijn met mij is dat ook ik wil elke CB en TL en alle full gamez en via kabel internet nog eens games die ik al heb nog maar eens downloaden!
en op CD zetten en 1 procent komt in mijn CD rom en als er een goed spel uitkomt speel ik het voor 5 minuten en ik speel het nooit meer
Dat is raar!!! Ik denk dat wij gewoon veel teveel luxe hebben we hebben een zeer snelle PC met kabel een CD writer goede links op het net JA ik weet het mijn school word verwaarloost en ik kom niet meer buiten door deze verslaaving! En het is onmogelijk om af te kicken! Ik denk dat het gewoon een gevoel is van het gene: Ik heb alles elke TL CB full game of warez het geeft ons een goed gevoel.Maar eigenlijk heb ik er niets aan ik heb al zoveel games gedownload voor niets
een game dat ik niet ken en toch download en dat totaal mijn stijl niet is!
Ik test het of het werkt en na 10 seconden leg ik het af en zet het op CD
WAAAAAARRRROOOOOMMMMMMMMMMMMM???

Precies!

Het is dus gewoon een verslaving!
Cd’s kopieren is illegaal , en daarom dus leuk om te doen!

Ik weet niet , maar elke keer als mijn writer klaar is met een cd, krijg ik een kick!

Het is ongelooflijk maar waar.

En het feit dat er steeds meer cd’s worden gekopierd, is omdat de antipiracy campagnes steeds strenger gaan optreden.
de kick wordt groter!

Ik vraag me af of ik ooit kan afkicken.
Cu

Ik zou het geen ziekte willen noemen. Ik koop dan ook geen nieuwe cpu elke paar maanden, maar wil wel zoveel mogelijk software hebben. Maar het blijkt bij mij ook gewoon hoe meer software ik heb hoe meer ik verkoop/verdien.
Een paar jaar geleden kon je gewoon tig kopietjes van 1 spel(bijv. Warcraft 2) verkopen, maar nu moet je veel meer hebben wil je net zoveel verdienen.

Djewst

Ik heb het zelfs nog harder zitten de laatste weken ik word kompleet ZOT!!!
Ik heb een Pentium III 450 128 RAM TNT2 Ultra 10GB en DVD 5 en 17"scherm
en kabel
nu ga ik me nog een Athlon 650 Mhz kopen met 128 RAM en 30GB en Geforce DDR + nog een 17"scherm!!! en sluit ze aan in netwerk
dan kan ik als ik CD’s aan het burnen ben naar mijn andere PC gaan en wat op de kabel surfen en ook downloaden
Waar gaat het naartoe
OK mijn geld is op nu ben ik al aan het sparen voor een 2 de writer 8 speed plextor
en een Printer en voor mijn nieuwe Athlon 650
nog 256 RAM bij te pieren
ik ga stoppen want ik breng jullie op een idee !

Ik ben 2 jaar gelden begonnen met kopieren!
Ik verkocht CB voor 100 gulden copy!
of 35 gulden per cd
(dat waren nog eens mooie tijden)
Binnen 3 weken had ik mijn 1e writer die ik toen voor 900 gulden had gekocht terug verdiend!

en nu ben ik gestopt, want het schiet gewoon niet meer op.
Alle kleuters hebben nu ook al een writer!

jaja, maareh… als je je dan ooit ns ECHT verveelt, kun je nog altijd 1 van de 300 psx spellen spelen die je hebt

<-- Posted by CaLiMo, @ http://kickme.to/ultimate64 -->

Verdienen zeg jij???
Jij misschien wel maar ik niet meer
Niemand in mijn stomme stad wil kopen
alos het te maken heeft§ met software
op school ook niet meer
ze zijn niet meer geintereseert in games
en via het net verkoop ik ook niet ik ben niet zot.Dat is volgens mij veel te gevaarlijk! Die stomme BSA of het noemt?
Die hebben geen recht om ons iets te doen vind ik . De winkels zijn zelf afzetters !!!
2000 frank voor een stom spel dat je 5 minuten speelt en beu bent!
Ik heb mij er al een paar gekocht nooit meer!!! Ik kocht NBA Live 2000 mijn spel dat ik langer dan een jaar kan spelen zonder beu te geraken!!!
2000 frank ik kom thuis en het werkt niet alles geprobeert elke driver en 3 verschillende 3Dcards niets werkte ander Harde schijf CD rom Moederbord allemaal voor dit spel te kunne draaien naar de winkel geweest die konden het ook niet oplossen!
40000 frank voor 1 spel
Ze moeten die winkels en makers in den BAK steken Ja je hoort het goed
DE PC en die stomme onstabiele WINDOWS
verknoeit nog veel dus het is legaal te kopieren NIET TE VERKOPEN dat zeg ik niet maar voor jezelf vind ik het legaal !
PSX kopieren is half legaal die games werken altijd!!! Dus moet je niet kopîeren
maar !!! ze kosten 2000 frank
datr is overdreven ! stel de prijzen naar 500 frank en het is normaal en veel meer mensen gaan het origineel kopen!!!

ik heb een vraag voor dealerz!

Verdienen jullie nou eigenlijk veel?

dit was mijn probleem:
Hoe meer ik cd’s verkocht , hoe meer ik cd’s voor mezelf ging kopieren.

Uiteindelijk had ik van mijn winst alleen nog cd’s overgehouden!

ofterwel geen cent winst , alleen elke maand
100 cd’s meer.(die ik dan na een paar maanden weer voor 5 gulden door moest verkopen, want mijn kamer , zolder , kasten zaten ineens vol met cd’s waar ik niks mee deed)

Cu

Ik verdien helemaal nix, als ik een spel verkoop moet ik het direct investeren in een ander spel. het geeft mij ook een kick, eerst dacht ik dat ik vet veel geld hiermee zou verdienen, maar dan was ik nu allang gestopt.

Om even op de vraag ‘waar zijn we nu helemaal mee bezig’ terug te komen:
Kijk dit geldt natuurlijk niet alleen voor alles wat met computers, Cd’s etc te maken heeft.
Mijn buurman wil ook altijd de mooiste auto van de straat hebben. Mijn achterbuurvrouw gaat ook altijd naar de meest exotische vakantie paradijzen waar nog niemand anders is geweest.

We willen ons onderscheiden van de rest en het liefst de ander de ogen uitsteken. “Kijk eens naar mij, ik heb de nieuwste P3 1000.” “Heb jij een writer die op 6 speed kan fikken?? Tjonge jonge looser, je hoort er niet meer bij. Mijn fikker kan al op 12 speed.”

En iedereen doet er aan mee, de één wat meer dan de ander. Ikzelf kreeg altijd de MTV cd’s iedere maand. Ik had geeneens tijd om een cd helemaal af te luisteren of de volgende was er al weer, maar toch wilde ik ze hebben.

Misschien heb je gelijk!
maar het is echt een verslaving.

want als Unreal Tournament hier met 120fps draait, vind ik dat niet voldoende.
klinkt dom , want je ogen kunnen maar 50fps waarnemen.

Maar je wil het steeds sneller hebben.

Daarom is het niet een kwestie van jezelf onderscheiden, maar meer verslaving!
Cu

Die veslaving waar jullie het over hebben daar had ik ook last van totdat ik eergisteren tw 45 in mijn cd-rom drive gooide en battlezone installeerde ik ben nu al twee dagen met battlezone 2 bezig en echt geen overgebrand meer geen eindeloos gedownload meer en geinternet meer.
Maar genoeg nu ik moet weer verder met btlz.

whatever

Ik ben nog steeds van mening dat het geen verslaving is. Ik heb altijd alle spellen en verdien er ook nog een beetje aan. Ik ben zelf een groot fan van spelletjes en op deze manier heb ik alles gratis(zelfs met winst) en kan ik zelf ook lekker gamen.
Je moet natuurlijk wel een evenwicht zien te vinden tussen de hoeveelheid branden en spelen. Als je niet uitkijkt ben je de hele tijd aan het branden en is de lol ervan af.

Djewst

He leukerd je hebt volledig gelijk het is niet leuk meer dat copieeren van de CD’s je krijgt altijd gezeur brandt je een CD voor iemand en ben je daar lang mee bezig dan mats je hem voor een lage prijs (alleen de kosten) dan blijkt hij hem voor een veelvoud van de prijs te branden en nog in een groot aantal en gaat hij met de winst en nog erger met de eer te strijken maar ik heb daar wat op gevonden n.l ik nok ermee verkoop alles wat ik heb (incl brander) en ga mezelf weer bezig houden wat ik het leukst vind nl met mijn computer werken en op een legale manier okee dan kost een spel maar geld maar dan ben ik ook van die ondankbare honden af die over mijn rug wel de winst willen halen.
Overiggens een goede reme die tegen dat HEB virus:moet je eens in je portomenee kijken en dan bedenken wat je met dat geld had kunnen doen (binnen twee jaar had je toch een leuke auto kunnen kopen)dan ben je snel genezen.Mazzel en sterkte laat wat van je horen cjdorst@hotmail.com

Noem je mij een leukerd?

je hebt helemaal gelijk.

Wat ik allemaal met het geld had kunnen doen!

Maar het is net een gokverslaving.
je wil steeds meer.
als je heel veel hebt verdiend.
investeer je weer alles om meer te kunnen verdienen. En voor je het weet ben je alles weer kwijt!
:confused: