Waar zijn de andere female members?

Originally posted by Wookie
Meer vrouwen hier @ CDfreaks zou wel lagge zijn ja!
Kijk maar naar Mootje! :wink:

Hoezo kijk maar naar mij??? :slight_smile:

Zie je dat groene lampje op je monitor Mootje?

Snap je nu hoe Wookie je kan zien? :smiley:

Logisch dat iedereen weg gaat zolang jullie van die sukkels zoals redfoxert op IRC admin laten zijn!

En dit forum is ook niet meer wat her vroeger was ik kwam er een paar keer per dag, nu 1 keer in de week

Originally posted by NOMYTH
[B]Logisch dat iedereen weg gaat zolang jullie van die sukkels zoals redfoxert op IRC admin laten zijn!

En dit forum is ook niet meer wat her vroeger was ik kwam er een paar keer per dag, nu 1 keer in de week [/B]

ja en ? jij bent goch geen Female ?

LOL

Kmoet zeggen dat Nomyth wel een beetje erg neegaatiev is…

Mootje: Wel wat vaker laggen naar het groene lampje hè! Nou je het weet! :wink:

Nomyth: Doe is relaxed man! Of had je weer problemen met Berta5 vanochtend met melken?! :stuck_out_tongue:

Het is dat je het zo lief vraagt Wookie :wink:

SNIK beta is geruimt!

klote man
nu hebben we 's ochtends nix meer te doen he nomyth :wink:

Hoezo? Jullie hebben toch nog stiekem Clara 4 & 6 in de kelder verstopt!? :wink:

meiskes heu zijn hier meiskes

Ja, ik!!!

Quote No Myth (Geen zin om op de late avond nog allemaal te gaan uitzoeken hoe het precies moet):

Logisch dat iedereen weg gaat zolang jullie van die sukkels zoals redfoxert op IRC admin laten zijn!

En dit forum is ook niet meer wat her vroeger was ik kwam er een paar keer per dag, nu 1 keer in de week

100% mee eens.
Redfoxert weet niet eens wat cdr’s zijn, hij is alleen blij met zijn macht op irc, in de virtuele wereld.
Omdat hij in de echte wereld alleen maar gepest wordt op school.

Laat die mensen toch gaan dan! Daar ga je je toch nie druk om maken toch?!
Persoonlijk heb ik nog nooit een aanvaring met RedFox gehad! Alleen goeie dan! :wink:

Als iedereen wordt geband omdat Redfox ze niet mag, dan vindt ik dat niet normaal en laat ik dat ook niet gaan.

Die vriendin die zich zou aanmelden heeft dat dus net gedaan, maar ze kan nog geen posts plaatsen. maar er is er dus nog 1 bij!! Gezelli!!!

Cartman is toch ook lid
3 vrouwen dus

Hey! Hallo! Ik heb me nou dus eindelijk aangemeld. Ik ben zoals jullie al weten een vriendin van Mootje. Zal me bij deze dan maar eventjes voorstellen.
Ik ben een meisje van 15 en erg veel meer over me is er nie te melden :slight_smile:

nou doegie!!
groetjes
Hanne

welcome 2 the club :wink:

Gezelli dat je er nou bij bent Hanne :slight_smile: