Waar slaat dat verdomme op?

vbimport

welke kleur har hebben de cdfreaks? hoe lang is de lul van een cd freak? is de cd freak bi he of homo? woont een cdfreak in een huur huis, bij zn ouders of in een koophuis?

wat zijn dat godverdomme voor domme postings???

cdfreaks, by burners for burners.

en dan worden er van die idiote postings geplaatst!!!!!

rot verdomme op, ga naar nielsonline.com voor mijn part..

ik weet dat iedereen hier mag zeggen wat hij/zij wil, maar dit slaat echt nergens op !

dalijk staat er een posting vanne: ben je hier illegaal of niet? betaal je belasting of niet? heb je wel eens je zus geneukt of niet?

gewoon oprotten met die domme vragen !!

dit forum gaat over cd copyen, en wat tegen protecties te doen etc, en anders ga je maar naar de slap ouwehoeren chat van nielsonline.com

zo, ik heb gezegd !! pfffffff

Dit forum gaat helemaal nergens over eigenlijk Misschien moeten we maar een Dutch General Chat forum erbij maken…

ohh ik zie hierboven staan: CLUB CD FREAKS.
ik wist niet dat het alleen over copieeren mocht gaan, hebben ze me nooit verteld.

Ben meer voor een forum ‘slap geouwehoer’

zeg portje nu je dat weet post je dan ook geen onzin meer?

Daar trek die zich toch niks van aan.Ook die jojk niet.
Die moeite is tevergeefs Ruff Next.

GrtZZ mrDJ

nee natuurlijk niet RNG ( deze vind ik toch wel moeilijk ik wil elke keer SRV intikken), GEEN onzin meer , maare eh ik dacht die vissen allemaal naar het nieuwste van het nieuwste dus dacht ik eh dat ik hier goed zat eh.
dus alleen maar over copieeren en niet meer over eh computers in z’n algemeen ??? ene ook niet meer over … eh ???

O eh en zou U mijn naam met een hoofdletter willen schrijven a.u.b
enneh ook met een r er tussen ??
mag ik U danken.
[This message has been edited by Portje (edited 11 April 2000).]

[This message has been edited by Portje (edited 11 April 2000).]

MacaTony heeft GROOT gelijk!
Ik ging altijd naar dit forum omdat er zinnige dingen werden vermeld met af en toe wat ongein tussendoor. Nu is het compleet omgedraaid en heb ik het gevoel dat ik mijn tijd verdoe met al die onzin te lezen.
Dus maak maar een apart onzin-forum!

Ja maak desnoods een apart forum voor slap geouwehoer, die portje of is het potje lijkt wel veel op die Annie van dat 0800 nielsonline forum

wat een domboo ! met zn stomme onzin postings!

staat er een posting, vanne copieren moeilijk van die domboo, denk je ah misschien kan ik helpen… heeft ie t over dia’s

nou zeg ! oprotten met die gast

doe normaal portje ! zeker net een writertje??