Waar laat je je spullen op de HCC?

Ik ben van plan redelijk wat spulletjes op de HCC te gaan kopen, waaronder een Big tower ATX kastje… (Xian wilde ook nog een monitor etc etc) dat wil je natuurlijk niet de hele dag meeslepen… dan rijst dus de vraag: waar laat je dat? Kun je ergens je spullen (tegen een kleine vergoeding) afgeven en aan het einde van de dag weer oppikken? Iemand ervaring hiermee?

In de binnenzak van je jas doen en dan je jas in de gardarobe hangen!

Of met de auto gaan en in de parkeergarage van het beatrixtheather parkeren en daar je shit af en toe naar toe brengen!

Originally posted by Sorcerer
[B]In de binnenzak van je jas doen en dan je jas in de gardarobe hangen!

Of met de auto gaan en in de parkeergarage van het beatrixtheather parkeren en daar je shit af en toe naar toe brengen! [/B]

Die tweede oplossing lijkt mij ietwat beter Sorcerer :wink:

In de binnenzak van je jas doen en dan je jas in de gardarobe hangen!

Jij hebt wel een grote jas lijkt me of niet? :wink:

Stempeltje vragen bij de uitgang , naar het station lopen en het daar in een kluis meppen voor een paar knaken.

Voordat iemand het ook maar vraagt , ik kan GEEN spullen van jullie bewaren op de hcc mzl stand… nu niet , dan niet , nooit niet.

Tegen kleine vergoeding in de kofferbak van m’n auto… :smiley:

jah maar er zijn mischien ook wel dieven… als vaage viguren zien dat jij al die mooie spulletjes in je kofferbak bewaart…
je knippert met je ogen en weg is t…
zo vaak mee gemaakt met autoradio dan… vandaar dat ik nu mn frontjes meeneem inplaats van in het zijvakje van mn deur :slight_smile:

ik was gewoon van plan om af en toe ff een wandeling naar de parkeer garage te maken en daar alles in de auto te flikkeren…en NEEE ik zeg lekker niet in welke auto :slight_smile:

Originally posted by xian
ik was gewoon van plan om af en toe ff een wandeling naar de parkeer garage te maken en daar alles in de auto te flikkeren…en NEEE ik zeg lekker niet in welke auto :slight_smile:

Dat hoeft ook niet , we volgen je gewoon op veilige afstand en dan komen we er vanzelf achter welke subaru deluxe van jou is :smiley: :smiley: :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Ik ben van plan redelijk wat spulletjes op de HCC te gaan kopen, waaronder een Big tower ATX kastje… (Xian wilde ook nog een monitor etc etc) dat wil je natuurlijk niet de hele dag meeslepen… dan rijst dus de vraag: waar laat je dat? Kun je ergens je spullen (tegen een kleine vergoeding) afgeven en aan het einde van de dag weer oppikken? Iemand ervaring hiermee?

Wedden dat Mr. Belvedere het wel voor een paar honderd gulden ff voor je wil bewaren??? :wink:
En dan zeg jij een paar honderd gulden is een hele hoop. Dat ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt.
100 gulden op 1000 gulden is best veel.
Maar op die 10 tallen miljoenen die je gewonnen hebt in de engelse loterij is dat natuurlijk een schijntje. :wink:

Originally posted by Mr. Belvedere
Dat hoeft ook niet , we volgen je gewoon op veilige afstand en dan komen we er vanzelf achter welke subaru deluxe van jou is :smiley: :smiley: :smiley:

Nix over subaru hè. :wink:

1. Ik een wook gaan met de auto of met de trein.
  2. Met trein dan alle spullen in een kluis flikkeren. Met auto alles in de auto doen.
  3. Indien met auto zorg voor een goed alarm. Zie www.clifford.com
    :wink:

ik wil het best, op eigen risico, voor jullie bewaren. Hoe het moet, heel eenvoudig.

1. maak een aantal centen over op rekening:*******
  2. Zet je zooi midden in de drukste hal
  3. Kom aan het eind van de dag terug. Als het goed is staat het er nog, anders heb je pech gehad…:stuck_out_tongue:

en ik maar rijk worden van jullie goede vertrouwen :wink:

Originally posted by xian

Reply form proxy.sorcerer.echelon @ 12.11.0.238

Subject=Xian
Specimen=Human
Type=CDFreak Die-Hard
Location=Nijmegen
Car=Lada Tereinwagen

Query.closed by Sorcerer

Tip voor volgend jaar.
Huur een stand en geef mensen tegen een ( kleine ) vergoeding de gelegenheid om hen spullen bij jou te stallen.
Doe dat alleen op vrijdag en zaterdag en ga op zondag je verdiende geld verbrassen. Is er alleen het probleem dat jij je spullen op Zondag niet kwijt kan. :smiley:

Ja, maar met de hoeveelheid mensen die komen op de HCC dagen heb je aan 1 standje niet genoeg, ik denk dat je een hal daarvoor zou moeten afhuren. Maar alle halen zijn al in gebruik!

Misschien ken je het restaurant huren? :stuck_out_tongue:

Toch… en gek idee is 't totaal niet! Een Garderobe voor stuff… Ja, prima idee, hoor!

Hier ligt duidelijk geld op straat!

Ondernemers van Nederland: Succes!:smiley:

Ik hoor wel wat mijn aandeel is. 5% lijkt me redelijk. :smiley:
Maar even zonder dollen. Is er werkelijk nog niet zoiets??

Ik ga met de auto, dus daar wordt alles ingeflikkerd! Ook makkelijk, want dan kan ik me jas daar ook in laten liggen! Kan een beetje moeilijk met een jas over me CDFreaks shirt heen gaan rondwandelen hè! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Kan een beetje moeilijk met een jas over me CDFreaks shirt heen gaan rondwandelen hè! :stuck_out_tongue:

Vat geen Kou-Boy~!:o

[B]Ja, maar met de hoeveelheid mensen die komen op de HCC dagen heb je aan 1 standje niet genoeg, ik denk dat je een hal daarvoor zou moeten afhuren. Maar alle halen zijn al in gebruik!

Misschien ken je het restaurant huren? :stuck_out_tongue: [/B]

heb je nooit economie gehad op school?

Veel vraag + weinig aanbod = hoge prijs
Veel aanbod +weinig aanbod = lage prijs.

Wat ‘‘onze’’ ondernemer heeft is: Veel vraag + weinig aanbod. Hij kan dus een erg hoge prijs vragen… aan 1 tentje heb je heus genoeg mits je de prijs hoog genoeg houdt :slight_smile:

Of je neemt een winkelwagen mee van de supermarkt aan de overkant.Rijd handig joh.

Ik zag vorige keer ook iemand dat doen die had hem afgeladen met cdr’s.:wink: