Waar kan je selecteren wat je allemaal wilt opstarten

vbimport

hoi allemaal

Er is ergens een progammatje in windows waar je kunt zien welke rotzooi er allemaal opstart waar vind ik die?? in windows?

greetz arjan

vaak staat er in het programma zelf ‘‘ergens bij options’’ een Vinkje aan met zoiets als ‘‘Automatisch opstarten’’.
Als je zelf wilt dat windows iets opstart, moet je dat progie dat je wilt bij Start > Programma’s > Opstarten (bij mij 4e van boven)
Plaatsen. Zelf heb ik er niet zoveel ervaring mee, omdat dat leeg is bij mij. Bij MSN staat dat vinkje aan. En ik weet ook dat bij ICQ dat vinkje al aan staat.

Good Luck. En probeer niet je explorer uit die lijst te halen, want dat is je desktop :wink:

Ga naar Start -> uitvoeren -> typ: msconfig

Kies opstarten, en vink aan wat je wil…

thx phrozeman dat bedoelde ik

werkt trouwens niet op win2k…

Wel in XP…

Originally posted by Dee-ehn
werkt trouwens niet op win2k…

Weet iemand hoe het te doen in win2K?

In je register…

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Alsjeblieft :slight_smile:

Of ga naar Start | Programma’s | Systeembeheer | Computerbeheer, dan krijg je een schermpje te zien en dan ga je links in dat schermpje via Computerbeheer | Systeemwerkset | Systeeminfo | Softwareomgeving naar Opstartprogramma’s. En dan zie je rechts in het schermpje de progs die automatisch worden gestart bij opstarten!
Dit schermpje is vergelijkbaar met als je in win9* msconfig toetst in je Start | run!