Waar kan ik klagen over de Chat!

vbimport

Waar kan ik mijn zegje doen over de chat van CDFreaks?

Tis werkelijk klte zoals hier soms ook gezegt wordt, je wordt er telkens voor niets uit gekicked… Wie zijn de maloten…de zogenaamde “gesprekslijders” (niet met “ei”, maar de “ij” van Knker-lijers).

Ik weet niet of The Duke of Ruffnek er iets aan kunnen doen…waar is gewoon deze site niet waardig om daar naar toe te linken!

Greetings,
Mercurius

p.s. don’t take it to personaly, guys!

Amen Brother.

Hallo,

Ik persoonlijk kan er niets aan doen, ik ben daar nooit te vinden, hou niet van chatten, maar the duke kan je vast verder helpen.

Als hij dit leest, zal hij er wel iets op zeggen, is het voor de rest wel druk daarzo??

grtz
Ruff-Next

Nou nou nou zeg.

Je word hier niet " telkens voor niets " eruit gekicked hoor. Ik denk dat diegene het er wel zelf naar gemaakt heeft, er is hier eigenlijk niks te klagen.

GrtZZ mrDJ

ik persoonlijk kick er nooit iemand uit op de cdfreaks chat
alleen in die chat box gelden vage regels en soms hebben sommigen van de operators een slecht humeur of zo
er gebeuren daar altijd gare dingen, maar het is altijd gezellig
als je het een beetje rustig aan doet word je volgens mij niet gekicked…

Sorry…valt me tegen hoor!

Ondanks dat een grote fan van cd-freaks ben, valt me dit nou erg tegen.

Om te zeggen dat ik het er zelf naar maak, ik was 5min binnen vroeg of iemand tips had voor ISO’s …bang…kicked.
Nou volgensmij doe ik weinig fout he…degene die me kickte heete volgens mij iets van: Phantom|work ofzo…

Nou ja…laat anders ook maar he…

Greetings,
Mercurius

itt tot cdfreaks EN het forum wordt er in #warezcds vrijwel nooit over cd’s/isos/clonecd/problemen gepraat (als je isos wilt aanbieden omdat je een snelle connectie hebt wordt er wel gereageerd, maar als je vraagt waar je ze kunt halen niet )

als jij binnenkomt en je begint meteen over isos denken ze denk ik dat jij weer zo iemand ben die alleen maar vragen komt stellen
en dat chan is er gewoon voor de gezelligheid
maar als je het over cd’s enzo wilt hebben, dan is dat channal niet echt de juiste plaats

alleen dat is het chan waar veel van de cdfreaks members zitten (cyberbart, domi, zise, crazee, ik, etc…) dus daarom staat die op de chat page…

Ik werd eruit gekicked nadat ik hi zei… Mag dat ook al niet meer?
Reden?
‘My foot itches…aaahh…much better’

eikel was dat zeg…

Jij ook al als je hi zeg lig je er al uit .

naja
dan weet ik het ook niet meer
ga maar bij domi klagen of zo
ik kick in ieder geval nooit iemand er uit… dus don’t blaim me

#warezcd,

Maar welke server???

irc.xs4all.nl poort 6666 en dan channel #warezcds

succes!!!